Ετικέτα: ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ Η ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
Ο Δήμος Χαλανδρίου τιμά και φέτος, όπως όλα τα προηγούμενα χρόνια, την Ημέρα Μνήμης της 15ης Μαΐου 1948, τη «Νάκμπα», την «Παλαιστινιακή Έξοδο» από τις πατρογονικές εστίες, υψώνοντας την παλαιστινιακή σημαία στο Δημαρχείο της πόλης.
