Ετικέτα: ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ Η ΝΕΑ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ
Τη νέα σύνθεση της Δημοτικής Αρχής ανακοίνωσε την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ο Δήμαρχος Γρεβενών, κ. Κυριάκος Ταταρίδης, στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης της Διοίκησης του Δήμου, με τη συμπλήρωση του πρώτου μισού της δημοτικής περιόδου, όπως προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία.
