Ετικέτα: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΚΟΠΕΥΤΗΡΙΟΥ
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Δημοτικής Αρχής Καισαριανής: «Σε ορισμένα δημοσιεύματα τις τελευταίες ημέρες αναπαράγονται επιχειρήματα περί δήθεν αντιδράσεων των κατοίκων και συλλογικοτήτων της πόλης για το έργο αναβάθμισης του Σκοπευτηρίου Καισαριανής.», επισημαίνοντας πως: «Καθόλου τυχαία δεν είναι αυτήν την περίοδο η προσπάθεια να εμφανιστούν μεμονωμένα άτομα, τα οποία αντιτίθενται στο έργο, και που καμία σχέση δεν έχουν με τους αγώνες και την ιστορία του λαού της Καισαριανής, ως εκφραστές του συνόλου της πόλης. Μια προσπάθεια, που συμπίπτει με τη συνέχιση των εργασιών στο πλαίσιο του έργου αναβάθμισης του Σκοπευτηρίου, μετά και το σχετικό σήμα από την Υ.ΔΟΜ. (Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου Αθηναίων). Η εξέλιξη αυτή αποτελεί βήμα στις συνεχείς προσπάθειές μας να αρθούν τα εμπόδια και να προχωρήσει το ζωτικής σημασίας έργο του Σκοπευτηρίου, όπως έχουμε υποσχεθεί στον λαό της πόλης.».
