Ετικέτα: Α.Σ. ΑΝΟΙΞΗΣ ΔΙΟΝΥΣΟΥ
Ο κ. Μάριος Λουκάτος, Πρόεδρος του Α.Σ. Άνοιξης Διονύσου, ανακοίνωσε την υποψηφιότητά του για την Προεδρία της Ομοσπονδίας Χειροσφαίρισης Ελλάδας (Ο.Χ.Ε.).
Το χαμόγελο των παιδιών έλαμψε για μία ακόμη χρονιά στο Κλειστό Αγίου Στεφάνου και στο ανοιχτό γήπεδο Σταμάτας, όπου ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία το 4ο Αναπτυξιακό Τουρνουά Χάντμπολ «North Attica 2024», το τουρνουά-θεσμός πλέον, που διοργανώνει ο Α.Σ. Άνοιξης Διονύσου, με τους ιδιαίτερα απολαυστικούς και ανταγωνιστικούς αγώνες, προσφέροντας στα παιδιά πολλές όμορφες στιγμές, εμπειρίες και νέες φιλίες, γεμίζοντάς τα με θετική ενέργεια.
Την καθιερωμένη ετήσια χοροεσπερίδα του για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας πραγματοποίησε ο Α.Σ. Άνοιξης Διονύσου, στην κατάμεστη από κόσμο αίθουσα του κέντρου «Μουριές», στη Σταμάτα, όπου τα στελέχη της Διοίκησης του Α.Σ.Α.Δ., οι αθλήτριες της γυναικείας ομάδας χάντμπολ, οι αθλητές και οι αθλήτριες των ακαδημιών, οι προπονητές, τα μέλη του τμήματος εδαφοσφαίρισης, οι γονείς των παιδιών, οι φίλοι και οι συνεργάτες του συλλόγου, αντάλλαξαν ευχές για μια δημιουργική και επιτυχημένη χρονιά, ενισχύοντας τον δεσμό αλληλεγγύης, φιλίας και κοινωνικής προσφοράς που χαρακτηρίζει τον σύλλογο.
Η αγάπη της υπουργού Οικογένειας και Κοινωνικής Συνοχής κ. Σοφίας Ζαχαράκη για το χάντμπολ και τη γυναικεία ομάδα του Α.Σ. Άνοιξης Διονύσου είναι γνωστή και αυτή αποτυπώθηκε για ακόμα μία φορά χθες το πρωί του Σαββάτου 20 Ιανουαρίου 2024 σε έναν φιλόξενο χώρο στον Διόνυσο.
Πάτησαν το ταρτάν στίβου οι αθλήτριες της γυναικείας ομάδας χάντμπολ του Α.Σ. Άνοιξης Διονύσου, ξεκινώντας το πρώτο στάδιο της προετοιμασίας τους για την ανάπτυξη φυσικής κατάστασης εν όψει της νέας αγωνιστικής περιόδου στην Α2 Εθνική κατηγορία.
