Ετικέτα: 3η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ Ε.Σ.Π.Α. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ο Δήμος Κατερίνης συμμετείχε στην πρόσφατη εκδήλωση για την «Αστική Ανάπτυξη στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας», κατά τις εργασίες της 3ης Συνεδρίασης της Επιτροπής Παρακολούθησης του Προγράμματος «Κεντρική Μακεδονία» 2021-2027, που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη.
