Ετικέτα: 3 ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΑΙ 1 ΕΠΑΙΝΟΣ ΣΤΟ 20Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
Το 20° Πανελλήνιο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου Κορίνθου πέρασε στην ιστορία και οι «Υπερφωτισμένοι» Άνω Λιοσίων, που διαγωνίσθηκαν με το έργο: «ΑΛΥΣΙΔΑ», σε σκηνοθεσία του κ. Γιάννη Γαλανόπουλου, μαζί με άλλες 9 ομάδες, κατέκτησαν 3 Βραβεία και 1 Έπαινο από την Κριτική Επιτροπή του Φεστιβάλ.
