Ετικέτα: 2η ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ: AGREAMFI
Με μεγάλη επιτυχία και με ένα δυνατό μήνυμα στήριξης της τοπικής παραγωγής εγκαινιάστηκε το Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2025 η 2η Αγροτική Έκθεση «ΑgreAmfi», στο Λιμάνι Αμφιλοχίας, παρουσία του Δημάρχου Αμφιλοχίας, κ. Σάκη Τορουνίδη, του βουλευτή Αιτωλοακαρνανίας και Εκπροσώπου του Προέδρου της Βουλής κ. Θανάση Παπαθανάση, της βουλευτού Αιτωλοακαρνανίας κ. Χριστίνας Σταρακά, του Αντιπεριφερειάρχη κ. Νίκου Κατσακιώρη, της επί σειρά ετών Προέδρου του Ε.Ο.Τ., πρώην υφυπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Άντζελας Γκερέκου, του Προέδρου της Διαχειριστικής Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων κ. Γιώργου Τσιχριτζή, της αρμόδιας Αντιδημάρχου κ. Ειρήνης Φίλου, μελών του Δημοτικού Συμβουλίου και εκπροσώπων φορέων.
