Ετικέτα: 1ο ΑΝΟΙΧΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Οι πρωτοβουλίες του Δήμου Αγίου Δημητρίου για την τόνωση της Τοπικής Αγοράς και η ενίσχυση της επιχειρηματικότητας με νέα ψηφιακά εργαλεία απασχόλησαν την πρώτη συνάντηση του Δημάρχου κ. Στέλιου Μαμαλάκη με καταστηματάρχες και εκπροσώπους επιχειρήσεων. Η σχετική πρωτοβουλία πραγματοποιήθηκε ενόψει της επικείμενης εορταστικής περιόδου και του σχεδιασμού μιας νέας προνομιακής κάρτας (PASSDAD), που θα μπορεί να αξιοποιηθεί από δημότες και επισκέπτες.
