Σύσκεψη εργασίας για την ολοκλήρωση έργων στις Εργατικές Κατοικίες Αγίου Ιωάννη Κέρκυρας
Συνάντηση εργασίας με αντικείμενο την επικείμενη ολοκλήρωση των έργων στις Εργατικές Κατοικίες Αγίου Ιωάννη είχε η Δήμαρχος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων κ. Μερόπη Υδραίου με τον Υποδιοικητή της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (πρώην Ο.Α.Ε.Δ.) κ. Γιώργο Καραχάλιο.
Τη σύσκεψη, στην οποία συμμετείχαν ο χωρικός Αντιδήμαρχος Παρελίων κ. Γ. Παντελιός, ο Αντιδήμαρχος κ. Β. Αργυρός, καθώς και υπηρεσιακοί παράγοντες της ΔΙΑΔΕΥΑΔΚ και των Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου, απασχόλησαν ζητήματα που σχετίζονται με έργο αναβάθμισης του βιολογικού καθαρισμού Σιναράδων, την ολοκλήρωση του αγωγού λυμάτων, την αποκατάσταση οδών, αλλά και την παραχώρηση χώρων προς τον Δήμο με το πέρας των εργασιών.

Σε δήλωσή του ο Υποδιοικητής της Δ.ΥΠ.Α. κ. Γιώργος Καραχάλιος ευχαρίστησε τη Δήμαρχο για όλες τις προσπάθειες που έχει καταβάλει για να ολοκληρωθεί το έργο, το οποίο ως το τέλος Ιουνίου θα έχει ολοκληρωθεί στο σύνολό του, επισημαίνοντας μεταξύ άλλων πως: «Σε αυτό το έργο περιλαμβάνονται το δίκτυο λυμάτων και αποκαταστάσεις οδών, ενώ ο εκσυγχρονισμός και η αναβάθμιση του βιολογικού Σιναράδων έχει ολοκληρωθεί από πλευράς ΔΙΑΔΕΥΑΔΚ.» και ακόμη ανέφερε ότι δρομολογούνται και παρεμβάσεις σε οικίες, μετά από αίτημα των οικιστών.
Από την πλευρά της, η κ. Μερόπη Υδραίου επεσήμανε μεταξύ άλλων πως: «Η ολοκλήρωση του έργου κατασκευής δικτύου λυμάτων από πλευράς Δ.ΥΠ.Α. αφενός θα εδραιώσει τη σωστή λειτουργία των Εργατικών Κατοικιών και αφετέρου θα αποτελέσει οικονομική ελάφρυνση για τη Διαδημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης, αφού αυτή έχει επιφορτιστεί με τη μεταφορά των λυμάτων έως ότου τελειώσει το έργο των αγωγών λυμάτων.».
Επίσης, στη σύσκεψη επισημάνθηκε πως με το τέλος του έργου η Δ.ΥΠ.Α. θα παραχωρήσει 6 καταστήματα στον Δήμο, καθώς και έναν χώρο πολλαπλών χρήσεωνμ γεγονός για το οποίο η Δήμαρχος, κ. Μερόπη Υδραίου, εξέφρασε την ιδιαίτερη ικανοποίησή της αναφέροντας χαρακτηριστικά πως: «Δοθεί η δυνατότητα να παρέχονται ποιοτικές υπηρεσίες τόσο τους οικιστές των Εργατικών Κατοικιών, αλλά και, γενικότερα, στους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής, αφού οι χώροι αυτοί θα έχουν κοινωφελή χρήση.».
Επιπρόσθετα, η κ. Υδραίου σημείωσε πως: «Το έργο της αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού του βιολογικού Σιναράδων έχει ολοκληρωθεί, δίνοντας τη δυνατότητα κάλυψης των αναγκών τόσο των Εργατικών Κατοικιών όσο και όμορων περιοχών.», και ακόμη ζήτησε από τον κ. Καραχάλιο να μεριμνήσει η Δ.ΥΠ.Α., ώστε να αποκατασταθεί άμεσα το οδικό δίκτυο, το οποίο έχει υποστεί ζημία λόγω των έργων που έχουν γίνει στην περιοχή, για να εξασφαλιστεί η οδική ασφάλεια.

