ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Saturday | 13 Ιουνίου 2026
Κοινωνία Νότιος Τομέας Τοπική Αυτοδιοίκηση

Σε πλήρη λειτουργία, επιτέλους, οι ανελκυστήρες της Πεζογέφυρας Αλίμου στη Λεωφόρο Ποσειδώνος

Μετά από την ολοκλήρωση των εργασιών αντικατάστασης και αποκατάστασης των σοβαρών προβλημάτων, που παρουσίαζαν επί σειρά ετών οι ανελκυστήρες της πεζογέφυρας Αλίμου, στη Λεωφόρο Ποσειδώνος, πλέον τέθηκαν σε πλήρη λειτουργία.
Βιβλίο Κεντρική Μακεδονία Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Βιβλιοπαρουσίαση «Καθαρμού» στο Συνεδριακό Κέντρο Κιλκίς

Σε μια ανατροφοδοτική εμπειρία σκέψης, με παρακολούθημα τη μεταμόρφωση απλών ανθρώπινων ιστοριών σε άρτια λογοτεχνικά έργα, εξελίχθηκε η βιβλιοπαρουσίαση του νέου μυθιστορήματος του κ. Σπύρου Πετρουλάκη, με τίτλο: «Καθαρμός».
Ανατολική Μακεδονία & Θράκη Κεντρικός Τομέας Κοινωνία Παιδεία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Συνάντηση εργασίας του Δημάρχου Αλεξανδρούπολης με την υπουργό Παιδείας κ. Σοφία Ζαχαράκη για τις σχολικές υποδομές και την προσβασιμότητα

Σε εξαιρετικό κλίμα πραγματοποιήθηκε στο γραφείο Δημάρχου η νέα συνάντηση εργασίας μεταξύ του Δημάρχου Αλεξανδρούπολης κ. Γιάννη Ζαμπούκη και της υπουργού Παιδείας κ. Σοφίας Ζαχαράκη, η οποία επιβεβαίωσε την πολυετή και στενή συνεργασία των δύο πλευρών, αποτελώντας εγγύηση για την επίτευξη σημαντικών στόχων προς όφελος της τοπικής κοινωνίας.

Άγνωστοι διέρρηξαν το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Δύμου Σερρών και προκάλεσαν φθορές

Το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Δήμου Σερρών διέρρηξαν άγνωστοι και, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, οι δράστες έσπασαν το παράθυρο στο πίσω μέρος του κτηρίου και επιχείρησαν να εισέλθουν στον χώρο του Μουσείου, χωρίς, ωστόσο, να τα καταφέρουν. Στη συνέχεια, προχώρησαν στην παραβίαση της κεντρικής εισόδου, σπάζοντας την κλειδαριά και με αυτόν τον τρόπο κατάφεραν και μπήκαν.

Εγκαινιάστηκε η εικαστική έκθεση: «Αποχρώσεις Δημιουργίας», του Εικαστικού Εργαστηρίου «ΑΡΤΙΟ», του Δήμου Σερρών

Μέσα σε μία δημιουργική ατμόσφαιρα και με την παρουσία Σερραίων κάθε ηλικίας πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της εικαστικής έκθεσης με τίτλο: «Αποχρώσεις Δημιουργίας», που διοργανώνει το Εικαστικό Εργαστήριο «ΑΡΤΙΟ», του Δήμου Σερρών, στον εκθεσιακό χώρο του Κέντρου Τέχνης και Πολιτισμού (πρώην ΚΕΔΗΣ).

Στρατηγικές επαφές και δράσεις για την τουριστική προβολή του Δήμου Σουφλίου

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης εξετάστηκαν οι δυνατότητες περαιτέρω προβολής του Δήμου, καθώς και πρωτοβουλίες για την αξιοποίηση της μοναδικής πολιτιστικής, φυσικής και παραγωγικής του ταυτότητας.Παράλληλα, ο Δήμαρχος υποδέχθηκε στο γραφείο του τον Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού και Διαπεριφερειακών Συνεργασιών της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης,...
Δυτική Μακεδονία Ελληνική Οικονομία Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Σε ετοιμότητα ο Δήμος Γρεβενών για την αξιοποίηση του νέου LEADER

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν αναλυτικά οι δυνατότητες χρηματοδότησης, που παρέχει το νέο πρόγραμμα, οι επιλέξιμες δράσεις, τα κριτήρια αξιολόγησης, καθώς και οι προϋποθέσεις, που απαιτούνται για την επιτυχή υποβολή προτάσεων από τους φορείς της αυτοδιοίκησης και όχι μόνο.Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε από κλιμάκιο της ΑΝΚΟ Δυτικής Μακεδονίας Α.Ε., με επικεφαλής τη συντονίστρια του Τοπικού Προγράμματος CLLD/LEADER και υπεύθυνη του Τμήματος Ανάπτυξης Υπαίθρου, κ. Ζωή Γκερεχτέ.Η συγκεκριμένη πρόσκληση αφορά έργα συνολικού προϋπολογισμού 1.639.430 ευρώ για την ευρύτερη περιοχή, ενώ η χρηματοδότηση για παρεμβάσεις υποδομών μπορεί να φτάσει έως και το...
Δυτική Ελλάδα Τοπική Αυτοδιοίκηση

Συνεργασία Περιφέρειας Δυτ. Ελλάδας με Υπουργείο Εξωτερικών για να ηγηθεί της Μακροπεριφέρειας Μεσογείου

«Στόχος μας είναι να συνεργαστούμε και να συντονίσουμε όλους τους φορείς, από την Ευρώπη και την Ελλάδα, ώστε να τεθούμε επικεφαλής της δημιουργίας ενός μόνιμου οργάνου διαλόγου και ανταλλαγής απόψεων στη Μεσόγειο. Είμαστε βέβαιοι πως μέσα από τη δημιουργία της Μακροπεριφέρειας της Μεσογείου, τα θετικά αποτελέσματα θα είναι πολλά για τον τόπο μας.», τόνισε μεταξύ άλλων ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, κ. Νεκτάριος Φαρμάκης, μιλώντας στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για την προοπτική συγκρότησης της Μακροπεριφέρειας της Μεσογείου, στην οποία θα μετέχουν όλες οι Περιφέρειες, που «βρέχονται» από τη Μεσόγειο, είτε είναι μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, είτε όχι.

Επίσης, όπως και πάλι ο κ. Φαρμάκης: «Πρόκειται για μια πρωτοβουλία, που έχει τη στήριξη του Υπουργείου Εξωτερικών και την ανέλαβε ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Φωκίων Ζαϊμής, ως Αντιπρόεδρος της Διαμεσογειακής Επιτροπής της CPMR. Η πρωτοβουλία εντάσσεται στη συνολική στρατηγική της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας να ενισχύσει την εξωστρέφειά της, κάτι που υπηρετείται από πολλές άλλες δράσεις, όπως τη νέα τουριστική καμπάνια, με επίκεντρο την Ολυμπιακή Γη, τις διμερείς συνεργασίες με Περιφέρειες του εξωτερικού και εσωτερικού κ.λπ..», προσθέτοντας πως: «Για περισσότερο από 10 χρόνια η Διαμεσογειακή Επιτροπή της CPMR υποστηρίζει τη δημιουργία μιας μακροπεριφερειακής στρατηγικής για τη Μεσόγειο. Νομίζουμε πως ήρθε η ώρα να γίνει πράξη.».
Επίσης, ο υπουργός ο υφυπουργός Εξωτερικών, κ. Ανδρέας Κατσανιώτης, είπε μεταξύ άλλων πως: |Οι περιοχές που βρέχονται από τη Μεσόγειο αντιμετωπίζουν κοινές προκλήσεις. Και ένα παράδειγμα είναι η κλιματική αλλαγή και οι επιπτώσεις της. Ξέρουμε πως έχουν κοινά συμφέροντα και κοινές προσδοκίες. Γιατί η Μεσόγειος, από τους πιο αρχαίους χρόνους, υπήρξε μία θάλασσα μεταφοράς εμπορευμάτων, ιδεών και ανθρώπων.», ενώ συνεχίζοντας εστίασε στην ιδιαίτερη σημασία του εγχειρήματος, τονίζοντας πως: «Το Υπουργείο Εξωτερικών έχει δομήσει τη στρατηγική του σε τριμερή σχήματα, όπως Ελλάδα – Κύπρος – Αίγυπτος ή Ελλάδα – Κύπρος – Ισραήλ, αλλά και Ελλάδα – Κύπρος – Αρμενία, για την οποία έγινε στην Πάτρα η πρώτη τριμερής συνάντηση εκτός Αθηνών.» και ακόμη παρατήρησε πως: «Η Περιφέρειά μας τα τελευταία χρόνια έχει δείξει μια έντονη εξωστρέφεια. Η πόρτα ήταν ανοικτή όχι από υποχρέωση, αλλά από έμπρακτο ενδιαφέρον για συμμετοχή.», ενώ αναφερόμενος στη συγκεκριμένη πρωτοβουλία είπε πως: «Είναι σημαντικό να δούμε και να βρούμε τους δρόμους, ώστε μέσα από τη δουλειά που έχει γίνει, από τη δράση του κ. Ζαϊμη και από τα δίκτυα του Υπουργείου Εξωτερικών, η Δυτική Ελλάδα να ηγηθεί σε αυτήν την προσπάθεια, όχι για λόγους επικοινωνίας, αλλά για λόγους ουσίας. Με τη συμμετοχή σε τέτοιου είδους σχήματα έχουμε όλοι μας να κερδίσουμε. Θα είμαστε αρωγοί και μετά τις εκλογές σε αυτήν την προσπάθεια, που είναι μια εθνική προσπάθεια. Είμαι πραγματικά σίγουρος ότι ανοίγει μια πόρτα. Η πύλη της Ευρώπης δεν θα πρέπει να είναι μόνο πύλη εισόδου, αλλά και εξόδου. Η εξωστρέφεια είναι το μέλλον μας. Αυτή η πόλη μεγαλούργησε όταν έβλεπε την Ευρώπη και όχι όταν της γυρνούσε την πλάτη.».

Από την πλευρά του ο Αντιπεριφερειάρχης Επιχειρηματικότητας, Έρευνας και Καινοτομίας, κ. Φωκίων Ζαϊμης, αφού ευχαρίστησε τον Περιφερειάρχη για την εμπιστοσύνη που του δείχνει, αναθέτοντάς του τις διεθνείς σχέσεις της Περιφέρειας, και τον υφυπουργό Εξωτερικών για την υποστήριξη, εξειδίκευσε στα οφέλη που θα προκύψουν μέσα από τη συγκρότηση Μακροπεριφέρειας της Μεσογείου, τονίζοντας μεταξύ άλλων πως: «Στη Μεσόγειο, υπάρχουν προβλήματα, τα οποία θα πρέπει να δούμε από κοινού, όπως, για παράδειγμα, η αύξηση της θερμοκρασίας στην περιοχή της Μεσογείου, που είναι 20% ταχύτερη από τον παγκόσμιο μέσο όρο, αποτελώντας στοιχείο που θα πρέπει να μας ενεργοποιήσει, ώστε να βρούμε από κοινού, Περιφέρειες, Δήμοι και Κράτη, να αντιμετωπίσουμε τους κινδύνους που απορρέουν από τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής.», συμπλήρωσε πως: «Οι διεθνείς σχέσεις δεν αφορούν μόνο το διπλωματικό πλαίσιο, αλλά θα πρέπει να διασυνδέονται και με τις τοπικές κοινωνίες.» και ολοκλήρωσε λέγοντας πως: «Ο βασικός λόγος που προχωράμε σε αυτήν την πρωτοβουλία είναι να αναπτυχθεί στενή συνεργασία σε επίπεδο Τοπικής Αυτοδιοίκησης, Δήμων και Περιφερειών, να γνωρίζουμε τα κοινά μας προβλήματα, να έχουμε συζητήσει και ωριμάσει τις λύσεις, ώστε να μπορούμε να προχωράμε σε διεθνείς συνεργασίες, μέσα από διακρατικά προγράμματα.».