Συνάντηση των Αναπτυξιακών Εταιρειών Καβάλας, Δράμας, Σερρών για το Τουριστικό Προϊόν και τη Δημιουργία Φορέα Διαχείρισης
Ο Δήμαρχος Δράμας, κ. Γιώργος Παπαδόπουλος, Πρόεδρος της Αναπτυξιακής Εταιρείας Δράμας, συμμετείχε σε μια σημαντική συνάντηση, που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Διερμηνείας του Δήμου Αμφίπολης, όπου συζητήθηκε ο «Εμπλουτισμός Τουριστικού Προϊόντος και η Δημιουργία Φορέα Διαχείρισης», ανάμεσα στις Αναπτυξιακές Εταιρείες Καβάλας, Δράμας και Σερρών.
Με δεδομένο το γεγονός πως ο τουρισμός αναδεικνύεται ως ένας κρίσιμος παράγοντας για την ανάπτυξη, συμβάλλοντας στην οικονομική ανάπτυξη και στη δημιουργία θέσεων εργασίας, και, παράλληλα, αποτελεί ένα ισχυρό μέσο προβολής της πολιτιστικής κληρονομιάς, η συγκεκριμένη συνάντηση ανέδειξε τη σημασία της συνεργασίας και της κοινής προσπάθειας για την ανάπτυξη του τουρισμού στην περιοχή.

