Επίσκεψη του Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων, κ. Γιάννη Τρεπεκλή, στη Βόρεια Κέρκυρα
Διπλό χαρακτήρα είχε η επίσκεψη του Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων και Προέδρου του Φο.Δ.Σ.Α. Ιονίων Νήσων, κ. Γιάννη Τρεπεκλή, στη Βόρεια Κέρκυρα την Τρίτη 26 Αυγούστου 2025, καθώς περιλάμβανε τόσο ζητήματα περιβαλλοντικής διαχείρισης, όσο και αναβάθμισης αθλητικών υποδομών.
Το μεσημέρι, ο κ. Τρεπεκλής επισκέφθηκε το «πράσινο σημείο» Κασσιώπης, όπου επιθεώρησε τη λειτουργία του τεμαχιστή ογκωδών αντικειμένων, ο οποίος παραχωρήθηκε από τον Φο.Δ.Σ.Α. Ιονίων Νήσων στον Δήμο Βόρειας Κέρκυρας, μετά από πολύμηνη συντήρησή του.
Στην επίσκεψη παραβρέθηκαν ο Αντιπεριφερειάρχης Μικρών Νησιών & Ενδοπεριφερειακών Συγκοινωνιών και μέλος του Δ.Σ. του Φο.Δ.Σ.Α., κ. Σπύρος Αργυρός, ο Δήμαρχος Βόρειας Κέρκυρας, κ. Γιώργος Μαχειμάρης, Αντιδήμαρχοι και υπηρεσιακά στελέχη του Δήμου.



Ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, κ. Γιάννης Τρεπεκλής, είχε την ευκαιρία να διαπιστώσει την αποτελεσματικότητα και σωστή λειτουργία του μηχανήματος, υπογραμμίζοντας πως: «Παραδώσαμε τον τεμαχιστή στον Δήμο Βόρειας Κέρκυρας, ώστε να στηριχθεί η προσπάθεια διαχείρισης κλαδιών, κορμών και λοιπών ογκωδών υλικών. Το ίδιο θα πράξουμε και με τους Δήμους Κεντρικής και Νότιας Κέρκυρας, γιατί γνωρίζουμε όλοι ότι η Κέρκυρα παράγει μεγάλο όγκο τέτοιων απορριμμάτων, που δυσκολεύουν τη διαχείριση και αυξάνουν τον κίνδυνο πυρκαγιών.



Η εποχή αλλάζει και στη διαχείριση απορριμμάτων. Ο Φο.Δ.Σ.Α. στηρίζει τους Δήμους με ολοκληρωμένο σχέδιο και χρηματοδότηση για εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού, όπως και για το Κ.Δ.Α.Υ. στο Τεμπλόνι. Η εικόνα της Κέρκυρας θα αλλάξει, αρκεί και οι Δήμοι να εφαρμόσουν ένα αξιόπιστο σχέδιο αποκομιδής, τόσο για τα σύμμεικτα όσο και για τα ανακυκλώσιμα.».
Το πρωί της ίδιας ημέρας, στο Δημαρχείο Βόρειας Κέρκυρας, υπογράφηκε η προγραμματική σύμβαση μεταξύ της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων και του Δήμου Βόρειας Κέρκυρας για την αντικατάσταση του χλοοτάπητα στο γήπεδο Αχαράβης, ύψους 200.000 ευρώ.
Στην υπογραφή παραβρέθηκαν, εκτός από τον Περιφερειάρχη και τον Δήμαρχο, ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Σπύρος Αργυρός, Αντιδήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι, καθώς και ο Πρόεδρος του Θιναλιακού, κ. Χρήστος Ανεμογιάννης.



Αμέσως μετά, ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, κ. Γιάννης Τρεπεκλής, τόνισε πως: «Μετά από αίτημα του Δήμου Βόρειας Κέρκυρας, υπογράψαμε προγραμματική σύμβαση για την τοποθέτηση νέου χλοοτάπητα στο γήπεδο Αχαράβης. Η Περιφέρεια χρηματοδοτεί το έργο με 200.000 ευρώ, ενώ ο Δήμος θα προχωρήσει σε συμπληρωματικές εργασίες. Στόχος είναι να δημιουργηθεί ένας σύγχρονος και ασφαλής αθλητικός χώρος για τη νεολαία και τα σωματεία του τόπου μας.
Το τελευταίο διάστημα εφαρμόζουμε μια επιθετική πολιτική αναβάθμισης αθλητικών εγκαταστάσεων. Παρεμβάσεις έγιναν στους Αυλιώτες, στους Καρουσάδες, στις Νυμφές, ενώ προχωρούν έργα στον Άγιο Ματθαίο, στον Πετριτή, στο Κοντόκαλι και στη Λευκίμμη. Είναι χρέος μας να παρέχουμε αξιοπρεπείς υποδομές στους νέους και στον αθλητισμό, γιατί μέσα από αυτές επενδύουμε στο μέλλον της κοινωνίας μας.».



