Στο 3ο Επιστημονικό Συνέδριο, με τίτλο: «Μαρτυρικά 2024», παραβρέθηκε ο Δήμαρχος Κιλκίς κ. Δημήτρης Κυριακίδης
Ο Δήμαρχος Κιλκίς, κ. Δημήτρης Κυριακίδης, παρέστη και χαιρέτησε τις εργασίες του 3ου Επιστημονικού Συνεδρίου, με τίτλο: «Μαρτυρικά 2024», το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο Κιλκίς, με διοργανωτική ευθύνη της Ιεράς Μητροπόλεως Πολυανής και Κιλκισίου και την υποστήριξη του Δήμου Κιλκίς.
Ο Δήμαρχος Κιλκίς εξήρε την πρωτοβουλία του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη κ.κ. Βαρθολομαίου να καθιερώσει τα «Μαρτυρικά» σε περίλαμπρο θεσμό προς τιμήν των Πολιούχων του Κιλκίς ΠεντεκαίΔεκα Μαρτύρων, και ακόμη επισήμανε πως: «Πληρώνονται οι σκοποί του Επιστημονικού Συνεδρίου, καθώς διανοίγονται νέοι ορίζοντες προσέγγισης σε σύγχρονα ζητήματα, που απασχολούν την Ορθοδοξία, και η Εκκλησία δυναμώνει σε γνώσεις και εμπειρίες.».

Η θεματική ενότητα του φετινού Συνεδρίου ήταν: «Παγκοσμιότητα, Παγκοσμιοποίηση και Χριστιανισμός», το οποίο τελούσε υπό την αιγίδα της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας.


