Στις εορταστικές εκδηλώσεις προς τιμήν του πολιούχου και προστάτη του Εμπεσού, Αγίου Θωμά, συμμετείχε ο Δήμαρχος Αμφιλοχίας
Ο Δήμαρχος Αμφιλοχίας, κ. Σάκης Τορουνίδης, και οι Αντιδήμαρχοι του Δήμου συμμετείχαν στις εορταστικές εκδηλώσεις προς τιμήν του πολιούχου και προστάτη του Εμπεσού, Αγίου Θωμά, παρακολουθώντας το πρωί της Κυριακής 12 Μαΐου 2024 τη Θεία Λειτουργία και στη συνέχεια παραβρέθηκαν στο ημερήσιο πανηγύρι, που πραγματοποιήθηκε στον χώρο του μοναστηριού.



Στο πλαίσιο του εορτασμού, ο Δήμαρχος Αμφιλοχίας, κ. Σάκης Τορουνίδης, είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με πολλούς πολίτες και να ευχηθεί στους εορτάζοντες και στις εορτάζουσες, ενώ στον σύντομο χαιρετισμό του συνεχάρη τον Πρόεδρο της Τ.Κ. Εμπεσού κ. Ηλία Μπαρμπάκη και όλους όσοι συνέβαλαν στη διοργάνωση της μεγάλης γιορτής, επισημαίνοντας τη διαχρονική συμβολή των Εμπεσιωτών και των τοπικών γιορτών στη διατήρηση της πολιτιστικής ταυτότητας του τόπου.

Επίσης, στη γιορτή συμμετείχαν η βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας εκλεγμένη με το ΠΑ.ΣΟ.Κ.-ΚΙΝ.ΑΛΛ. κ. Χριστίνα Σταρακά και ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας εκλεγμένος με τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-Π.Σ. κ. Μίλτος Ζαμπάρας.

