Στην τουριστική έκθεση IFTM Top Resa Paris ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων
Στη μεγαλύτερη τουριστική έκθεση της Γαλλίας, IFTM Top Resa Paris, συμμετείχε ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, ο οποίος εκπροσωπήθηκε από τον Αντιδήμαρχο Τουρισμού, Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης & Δημοσίων Σχέσεων κ. Σπύρο Χαλικιόπουλο.
Η Top Resa Paris είναι μια από τις σημαντικότερες τουριστικές εκθέσεις, όχι μόνο επειδή η γαλλική αγορά παρουσιάζει μεγάλα ρεύματα εξερχόμενου τουρισμού, αλλά και επειδή είναι ιδιαίτερα επιδραστική.
Ειδικά για την Κέρκυρα, η Γαλλία αντιπροσωπεύει μια αγορά με μεγάλη ιστορία, καθώς οι τουριστικές μας σχέσεις ανάγονται στη δεκαετία του 1950. Ας μην ξεχνάμε τον ρόλο που διαδραμάτισε η Γαλλία στη δημιουργία του φαινομένου του οργανωμένου, αλλά και στην ανάδειξη του εναλλακτικού τουρισμού.
Το Club Méditerranée, που άνοιξε το 1953 στη Δασιά, ήταν η πρώτη διεθνής τουριστική μονάδα, που γνώρισε ο τόπος, διαμορφώνοντας τάσεις στον έκτοτε ελληνικό τουρισμό.
Σήμερα, η Γαλλία αποτελεί την πέμπτη σε αριθμούς αγορά στη χώρα μας, με, περίπου, 91.000 επισκέπτες πέρυσι, ενώ φέτος παρουσιάζεται αυξητική τάση, αφού, σύμφωνα με τα στοιχεία του αεροδρομίου, μέχρι τον Ιούλιο καταγράφηκαν, περίπου, 61.000 αφίξεις από τη Γαλλία.
Ωστόσο, η πέμπτη θέση της γαλλικής αγοράς έχει μεγάλες δυνατότητες ανόδου. Θεωρείται σκόπιμο να επιδιωχθεί ενδυνάμωση και περαιτέρω ανάπτυξη των συνεργασιών, με μια αγορά με την οποία έχουμε ισχυρούς δεσμούς και, συγχρόνως, παρουσιάζει σημαντικούς δείκτες αποδοτικότητας.
Εκτός από τα μεσογειακά θέλγητρα, στόχος είναι να αναδειχθούν και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Κέρκυρας: Η φύση, ο πολιτισμός και οι άνθρωποί της.
Με αφετηρία την κοινή ιστορία, από τη Ναπολεόντεια εποχή, φθάνουμε στο σήμερα και στις μεγάλες προοπτικές ανάδειξης του φυσιολατρικού τουρισμού, που προσφέρει απλόχερα ο περιβαλλοντικός πλούτος του νησιού, χαρίζοντας μοναδικές εμπειρίες στους Γάλλους επισκέπτες.
Με αφορμή το προσεχές Κερκυραϊκό Πάσχα, ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων εστιάζει στον μουσικό και εικαστικό πολιτισμό, καθώς και στη γαστρονομία, με εξαιρετική συγκυρία να αποτελεί το ότι το 2025 συμπίπτουν το Ορθόδοξο και το Καθολικό Πάσχα.
Επίσης, στο πλαίσιο της έκθεσης, πραγματοποιήθηκαν επαφές και συνεργασίες με φορείς και παράγοντες του τουρισμού. Πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τον Γ.Γ. του Ε.Ο.Τ., κ. Ανδρέα Φιορεντίνο, ενώ ιδιαίτερη σημασία για την επέκταση του μεριδίου στη γαλλική αγορά είχε η συνεργασία με την Προϊσταμένη του Γραφείου του Ε.Ο.Τ. στη Γαλλία, κ. Έμυ Αναγνωστοπούλου, από την οποία προέκυψε το πρώτο πλαίσιο κοινών δράσεων προβολής.
