Στην Ουγγαρία αποστολή νέων από τον Δήμο Φυλής
Με τη δυναμική και ομολογουμένως εξαιρετική παρουσία της ελληνικής αποστολής, πραγματοποιήθηκε στο Dunakility της Ουγγαρίας το πρόγραμμα «Boat on the River», στο πλαίσιο του Προγράμματος Erasmus+. Η Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας και Πολιτισμού συμμετείχε στο Πρόγραμμα Ανταλλαγής Νέων, με τους νέους του Δήμου Φυλής να εκπροσωπούν επάξια την Ελλάδα και να αλληλοεπιδρούν με νέους επτά ακόμη χωρών του Ευρωπαϊκού Προγράμματος.



Όπως ανέφερε ο αρμόδιος δημοτικός σύμβουλος κ. Γεώργιος Αντωνόπουλος, ο οποίος είχε την εποπτεία όλου του προγράμματος: «Αυτή η επιτυχημένη αποστολή από τον Δήμο Φυλής είναι η αφορμή, ώστε στο μέλλον ο Δήμος Φυλής να διεκδικήσει τη συμμετοχή του και σε άλλα ευρωπαϊκά προγράμματα, προκειμένου οι νέοι του δήμου μας να έχουν τη δυνατότητα της εξωστρέφειας και της συμμετοχής τους στη μεγάλη ευρωπαϊκή οικογένεια.».
Η ελληνική αποστολή συμμετείχε ενεργά σε όλες τις δράσεις του προγράμματος της ανταλλαγής νέων με δραστηριότητες στη φύση, όπως κανό και «ράφτινγκ», αλλά και με εργαστήρια, που αφορούν στο περιβάλλον και στον αθλητισμό.



Επίσης, διοργανώθηκε ελληνική βραδιά, όπου οι νέοι όλων των συμμετεχουσών χωρών είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τον Δήμο Φυλής και την ιστορία του, να γευτούν ελληνικά εδέσματα, που οι Έλληνες νέοι ετοίμασαν, και να χορέψουν ελληνικούς παραδοσιακούς χορούς της πατρίδας μας.

Δυστυχώς, όμως, οι ημέρες του προγράμματος συνέπεσαν με τη μεγάλη φωτιά της Φυλής, και το μυαλό των συμμετεχόντων ήταν στην κατάσταση που επικρατούσε εκείνες τις ημέρες στον Δήμο Φυλής, στα σπίτια και στις οικογένειές τους.

