Σε ρόλο… γεωπόνου τα παιδιά του Κ.Δ.Α.Π. Μ.Ε.Α.-ΚΟΜΑΙΘΩ στη λήξη του προγράμματος «Αστικοί Λαχανόκηποι», στον Δήμο Πατρέων
Στη λήξη του φετινού εργαστηρίου του Πάρκου Εκπαιδευτικών Δράσεων Δήμου Πατρέων με θέμα: «Αστικοί Λαχανόκηποι», τιμητικοί καλεσμένοι ήταν το Κ.Δ.Α.Π. Μ.Ε.Α.-ΚΟΜΑΙΘΩ, όπου τα παιδιά σε ρόλο… γεωπόνου συγκόμισαν τη σπορά μαρουλιών και στο τέλος γευμάτισαν με νόστιμες και υγιεινές σαλάτες, παρασκευής των μελών του Πάρκου.
Αρχικά, ο Γεωπόνος του Π.Ε.Δ., κ. Χρήστος Τσόκος, παρουσίασε στους συμμετέχοντες το θεωρητικό κομμάτι της δημιουργίας ενός λαχανόκηπου (αναγνώριση ανοιξιάτικων-φθινοπωρινών κηπευτικών, τρόποι καλλιέργειας κ.ά.) και μετά έγινε ξενάγηση στον λαχανόκηπο του πάρκου.
Λίγο πριν από την αναχώρηση των παιδιών, τούς προσφέρθηκαν φρέσκα μαρούλια για το οικογενειακό τραπέζι.
Επίσης, ο δημοτικός σύμβουλος και βοηθός Δημάρχου, κ. Γιώργος Μαγιάκης, με το τέλος του ετήσιου περιβαλλοντικού προγράμματος δήλωσε πως: «Συνεχίζουμε με οδηγό τη στάση μας υπέρ της πόλης μας και του λαού της, μικρών και μεγάλων. Δουλέψαμε εθελοντικά και υπό δύσκολους όρους και συνθήκες και φέραμε εις πέρας ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα, που παρακολούθησαν παραπάνω από 500 παιδιά και 100 ενήλικες, και είχε στόχο την προαγωγή της οικολογικής ευαισθητοποίησης, του υγιεινού τρόπου ζωής μέσω της διατροφής, της κατανόησης των νόμων της φύσης και της αξιοποίησής της.».

