Σε εκδηλώσεις κοπής Πρωτοχρονιάτικης πίτας παραβρέθηκαν ο Δήμαρχος Πατρέων και Αντιδήμαρχοι του δήμου
Ο Δήμαρχος Πατρέων, κ. Κώστας Πελετίδης, και οι Αντιδήμαρχοι κ.κ. Αναστασία Τογιοπούλου και Παναγιώτης Μελάς, παραβρέθηκαν χθες το πρωί, Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2024, σε εκδηλώσεις συλλόγων για την κοπή Πρωτοχρονιάτικης πίτας τους.
Αναλυτικότερα, οι κ. Πελετίδης, Τογιοπούλου και Μελάς παραβρέθηκαν στην εκδήλωση κοπής της Πρωτοχρονιάτικης πίτας του Παραρτήματος Πάτρας της Πανελλήνιας Ένωσης Αγωνιστών Εθνικής Αντίστασης και Δημοκρατικού Στρατού Ελλάδας (Π.Ε.Α.Ε.Α.-Δ.Σ.Ε.), όπου, στον ολιγόλεπτο χαιρετισμό του, ο Δήμαρχος Πατρέων κ. Κώστας Πελετίδης, ευχήθηκε σε όλες και όλους καλή χρονιά, υγεία και δύναμη, τονίζοντας μεταξύ άλλων πως: «Η χρονιά θα είναι αγωνιστική, προκειμένου η Δημοτική Αρχή, μαζί με τον λαό, να διεκδικήσει και να πάρει όσα ανήκουν και δικαιούται ο λαός της Πάτρας.».

Επίσης, ο Αντιδήμαρχος Διοίκησης και Οικονομικών, κ. Διονύσης Πλέσσας, παραβρέθηκε εκ μέρους της Δημοτικής Αρχής στην εκδήλωση κοπής της Πρωτοχρονιάτικης πίτας της Αχαϊκής Λέσχης Μοτοσυκλετιστών (ΑΧ.ΛΕ.ΜΟ.) και ευχήθηκε, μεταφέροντας και τις ευχές του Δημάρχου Πατρέων, καλή χρονιά, υγεία, δύναμη και επιτυχία σε αυτά που σχεδιάζουν για τη νέα χρονιά.


Ακόμη, η Αντιδήμαρχος Πολεοδομικού Σχεδιασμού, κ. Αναστασία Τογιοπούλου, παραβρέθηκε εκ μέρους της Δημοτικής Αρχής στην εκδήλωση κοπής της Πρωτοχρονιάτικης πίτας του Δικηγορικού Συλλόγου της Πάτρας, όπου, στον σύντομο χαιρετισμό της, μετέφερε τις ευχές του Δημάρχου, ευχήθηκε και η ίδια καλή χρονιά με υγεία και δύναμη, «γιατί είναι μια αγωνιστική χρονιά», όπως είπε, «που βρίσκει τους δικηγόρους στον δρόμο να αγωνίζονται, έτσι ώστε να ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους, που αφορούν στους πολίτες και στην απόδοση δικαιοσύνης.» και ακόμη διαβεβαίωσε πως η Δημοτική Αρχή είναι στο πλευρό των δικηγόρων της πόλης της Πάτρας και στηρίζει τον αγώνα τους.


Επίσης, ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού, κ. Τάκης Πετρόπουλος, παραβρέθηκε εκ μέρους της Δημοτικής Αρχής στην εκδήλωση κοπής της Πρωτοχρονιάτικης πίτας της Ερασιτεχνικής Παναχαϊκής, 50 χρόνια μετά από την έξοδο της ομάδας στην Ευρώπη, την περίοδο του 1973-1974, και ευχήθηκε καλή χρονιά με δύναμη και επιτυχίες.


Η Αντιδήμαρχος Υγείας και Πρόνοιας, κ. Βίβιαν Σαμούρη, παραβρέθηκε εκ μέρους της Δημοτικής Αρχής στην εκδήλωση κοπής της Πρωτοχρονιάτικης πίτας του Παμμεσσηνιακού Συνδέσμου Πατρών «Ο Παπαφλέσσας», όπου ευχήθηκε εκ μέρους του Δημάρχου Πατρέων: «Χρόνια πολλά, γεμάτα ενέργεια και δράση», και από την πλευρά της ευχήθηκε: «Να έχετε όλοι υγεία και δύναμη, ώστε να συνεχίσετε απρόσκοπτα την προσπάθειά σας να συσπειρώνεστε, να κρατάτε ζωντανή την παράδοση και να τη μεταλαμπαδεύετε.».


Ακόμη, ο δημοτικός σύμβουλος, κ. Γιώργος Μαγιάκης, παραβρέθηκε εκ μέρους της Δημοτικής Αρχής στην εκδήλωση κοπής της Πρωτοχρονιάτικης πίτας της Αθλητικής Ένωσης Γλαύκου Έσπερου Α.Ο.Π.Α. Πάτρας, στη διάρκεια της οποίας, τιμήθηκε η ομάδα των Νέων Γλαύκου για την άνοδό της στην Α1 Ε.Σ.Κ.Α.-Η.. Στον σύντομο χαιρετισμό του, ο κ. Μαγιάκης είπε πως: «Εκ μέρους του Δημάρχου Πατρέων, Κώστα Πελετίδη, σας ευχόμαστε χρόνια πολλά και καλή χρονιά. Καλή επιτυχία στους αγώνες σας εντός του γηπέδου, αλλά και στους κοινωνικούς. Ο αθλητισμός έχει μια υπέροχη ιδιαιτερότητα: μέσα του κουβαλά πανανθρώπινες αξίες, χρήσιμες για τη ζωή και την υπεράσπιση των δικαιωμάτων που μας αξίζουν.».

Επίσης, η δημοτική σύμβουλος της «Λαϊκής Συσπείρωσης», κ. Αθηνά Καλλιμάνη-Γεωργιτσοπούλου, παραβρέθηκε το Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2024 στην εκδήλωση κοπής της Πρωτοχρονιάτικης πίτας του Πανελλήνιου Συνδέσμου Γονέων Τριών Παιδιών Νομού Αχαΐας, μεταφέροντας και τις ευχές για καλή χρονιά του Δημάρχου Πατρέων, κ. Κώστα Πελετίδη.
