ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Tuesday | 9 Ιουνίου 2026
Αττική Κεντρικός Τομέας Κοινωνία Περιβάλλον Τοπική Αυτοδιοίκηση

Συμμετοχή του Σ.Π.Α.Υ. στις αυτοψίες του υπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας στον Υμηττό

Την περιοχή της Αιξωνής, στις παρυφές του Υμηττού, στα σύνορα του Δήμου Βούλας – Βάρης - Βουλιαγμένης με τον Δήμο Γλυφάδας, επισκέφθηκε το Σάββατο 6 Ιουνίου 2026 ο υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, κ. Ευάγγελος Τουρνάς, με τη συμμετοχή του Προέδρου του Σ.Π.Α.Υ. και Δημάρχου Παιανίας, κ. Ισίδωρου Μάδη, του Γενικού Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας, κ. Νίκου Παπαευσταθίου, του Γενικού Γραμματέα Δασών, κ. Στάθη Σταθόπουλου, του Διοικητή της ΔΙ.Κ.Α.Φ.Κ.Α. Υποστρατήγου, κ. Νίκου Γκρέτσα, του Δημάρχου Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης, κ. Γρηγόρη Κωνσταντέλλου, του Δημάρχου Γλυφάδας κ. Γιώργου Παπανικολάου, του Περιφερειακού Διοικητή Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Αττικής Αρχιπύραρχου κ. Βασίλη Ζαφείρη, του Δασάρχη Πεντέλης κ. Θεόδωρου Κολοβού, εκπροσώπου του Α.Δ.Μ.Η.Ε., καθώς και του Προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εθελοντικών Οργανώσεων Δασοπροστασίας Πυρόσβεσης, κ. Σταύρου Σαλαγιάννη.
Δυτική Ελλάδα Κοινωνία Περιβάλλον Τοπική Αυτοδιοίκηση

Επιθεώρηση στις εγκαταστάσεις φυσικού αερίου στη ΒΙ.ΠΕ. Πατρών

Ολοκληρώθηκε η επιθεώρηση, που συντόνισε η Π.Ε. Αχαΐας, στις εγκαταστάσεις υγροποιημένου φυσικού αερίου στη ΒΙ.ΠΕ. Πατρών, βάσει του φακέλου κοινοποίησης Seveso II. Στην επιθεώρηση συμμετείχαν: η Πυροσβεστική Υπηρεσία της ΒΙ.ΠΕ., στελέχη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος από τη Διεύθυνση Ανάπτυξης, Περιβάλλοντος, του Τμήματος Πολιτικής Προστασίας Π.Ε. Αχαΐας, της Επιθεώρησης Εργασίας και της Ε.Τ.Β.Α. ΒΙ.ΠΕ..
Βόρειος Τομέας Κοινωνία Περιβάλλον Τοπική Αυτοδιοίκηση

4 νέες αναμονές πυρόσβεσης στα Άνω Βριλήσσια

Ο Δήμος Βριλησσίων, συνεχίζοντας σταθερά την προσπάθεια ενίσχυσης της πυρασφάλειας της πόλης, εγκατέστησε τέσσερις νέες αναμονές πυρόσβεσης (πυροσβεστικούς κρουνούς) σε καίρια σημεία κοντά σε δασικές εκτάσεις στα Άνω Βριλήσσια.

Δράση συνεργασίας του 2ου Νηπιαγωγείου Νεάπολης και του Κ.Α.Π.Η. Νεάπολης του Δήμου Αγίου Νικολάου για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Το Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας και Παιδείας του Δήμου Αγίου Νικολάου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, πραγματοποίησε την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026 μια ξεχωριστή δράση συνεργασίας μεταξύ του 2ου Νηπιαγωγείου Νεάπολης και του Κ.Α.Π.Η. Νεάπολης, μετά από πρόταση της κ. Κρυσταλλίας Πλουσάκη, Προϊσταμένης του 2ου Νηπιαγωγείου Νεάπολης.

Ο Δήμος Ρεθύμνης και το Τμήμα Τουρισμού τίμησαν την Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου

Με ποικίλες διαστάσεις, σημαντικά μηνύματα, ασφάλεια και επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026 η ποδηλατική δράση, που διοργάνωσε το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου Ρεθύμνης, στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Ποδηλάτου, με στόχο την ανάδειξη του Ρεθύμνου ως προορισμού ποδηλατικού και βιώσιμου τουρισμού.

Νέος εξοπλισμός για την ενίσχυση της Ογκολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου Λαμίας

Φυσικό αντικείμενο της πράξης είναι η προμήθεια και εγκατάσταση σύγχρονου ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού για την ενίσχυση και την καλύτερη λειτουργία της νέας Ογκολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου Λαμίας, η οποία κατασκευάστηκε με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.Ειδικότερα, προβλέπεται η προμήθεια: Γ΄ Κάμερας / SPECT-CT...
Δυτική Μακεδονία Ελληνική Οικονομία Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Σε ετοιμότητα ο Δήμος Γρεβενών για την αξιοποίηση του νέου LEADER

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν αναλυτικά οι δυνατότητες χρηματοδότησης, που παρέχει το νέο πρόγραμμα, οι επιλέξιμες δράσεις, τα κριτήρια αξιολόγησης, καθώς και οι προϋποθέσεις, που απαιτούνται για την επιτυχή υποβολή προτάσεων από τους φορείς της αυτοδιοίκησης και όχι μόνο.Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε από κλιμάκιο της ΑΝΚΟ Δυτικής Μακεδονίας Α.Ε., με επικεφαλής τη συντονίστρια του Τοπικού Προγράμματος CLLD/LEADER και υπεύθυνη του Τμήματος Ανάπτυξης Υπαίθρου, κ. Ζωή Γκερεχτέ.Η συγκεκριμένη πρόσκληση αφορά έργα συνολικού προϋπολογισμού 1.639.430 ευρώ για την ευρύτερη περιοχή, ενώ η χρηματοδότηση για παρεμβάσεις υποδομών μπορεί να φτάσει έως και το...
Δυτική Ελλάδα Παιδεία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Πορτογάλοι μαθητές και εκπαιδευτικοί στο Λάτσειο Δημοτικό Μέγαρο Πύργου με το Erasmus+

Μαθητές και εκπαιδευτικοί από την Πορτογαλία επισκέφτηκαν σήμερα το πρωί το Λάτσειο Δημοτικό Μέγαρο Πύργου, στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ KA1 «Happy schools», που υλοποιεί το 6ο Δημοτικό Σχολείο Πύργου.

Την αποστολή υποδέχτηκαν και καλωσόρισαν στην πόλη του Πύργου ο αναπληρωτής Δήμαρχος κ. Γιάννης Αργυρόπουλος και ο Αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Γιάννης Πλεμμένος. Τα έξι παιδιά και τους τρεις εκπαιδευτικούς από την Πορτογαλία, συνόδευαν εκπαιδευτικοί από το 6ο Δημοτικό Σχολείο, μεταξύ των οποίων η διευθύντρια του σχολείου κ. Ελένη Κουνέλη και οι εκπαιδευτικοί κ.κ. Ελένη Τσίμπρη, Μαρία Λαμπροπούλου, Κώστας Χριστόπουλος και Ιωάννα Κρεστενίτη, καθώς και 29 παιδιά του τμήματος Ε2.

Ο κ. Αργυρόπουλος, καλωσόρισε τους μαθητές, τον διευθυντή του σχολείου της Πορτογαλίας, κ. Κάρλος Ριμπέιρο, και τους εκπαιδευτικούς στο Λάτσειο Δημοτικό Μέγαρο, όπου τους ενημέρωσε για την αρχιτεκτονική του κτιρίου και τη δωρεά του αείμνηστου Γιάννη Λάτση. Επίσης, τους μίλησε για τα χαρακτηριστικά του Δήμου Πύργου και της πόλης, κάνοντας ειδική μνεία στα αξιοθέατά της, αναφέρθηκε στο Κατάκολο και στην τουριστική σημασία που προσδίδει στην περιοχή, όπως και στο λιμάνι των Αρχαίων Ολυμπιακών Αγώνων, την Αρχαία Φειά.
Επίσης, ο κ. Πλεμμένος, καλωσόρισε με τη σειρά του όλη την αποστολή και τόνισε τα οφέλη που αποκομίζουν οι μαθητές μέσω των προγραμμάτων Erasmus+.
Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με την ανταλλαγή αναμνηστικών δώρων μεταξύ παιδιών και εκπαιδευτικών.