Πλήθος κόσμου στο Κεσκέκι 2024, στον Δήμο Καισαριανής
Με Μικρασιατικό γλέντι κορυφώθηκε στην Πλατεία 200 Ηρώων, στο Σκοπευτήριο, το παραδοσιακό έθιμο Κεσκέκι, η αναβίωση του οποίου διοργανώθηκε από τον Δήμο Καισαριανής και τον Μικρασιατικό Σύλλογο, που φέτος συνέπεσε με την 90η επέτειο ίδρυσης του Δήμου.
Μικροί και μεγάλοι συμμετείχαν στην αναβίωση του εθίμου, παρουσία του Δημάρχου Καισαριανής, κ. Ηλία Σταμέλου, του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Νικόδημου Κατσαρέλη, των πρώην Δημάρχων κ.κ. Γιώργου Κατημερτζή, Σπύρου Τζόκα και Χρήστου Βοσκόπουλου, του πρώην Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Νίκου Σάμιου, των επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων «Όμορφη Πόλη» κ. Μπεττίνας Γραφίδου, «Νέα Προοπτική» κ. Ευγένιου Μαζαράκη και «Ανυπόταχτη Καισαριανή» κ. Μιχάλη Μιλτσακάκη, καθώς και δημοτικών συμβούλων.

Η αναβίωση του παραδοσιακού εθίμου είχε ξεκινήσει από το πρωί στα «Ξύλινα» με τη διαδικασία παρασκευής του φαγητού.
Επίσης, ο Δήμος Καισαριανής ευχαρίστησε το χορευτικό τμήμα και τη χορωδία του Μικρασιατικού Συλλόγου, καθώς και τους μαζικούς φορείς της πόλης, που συνέβαλλαν στην επιτυχία των εκδηλώσεων, καθώς και τις/τους κ.κ. Βιβή Βουτσελά, Μιχάλη Δανιά, Γιάννη Καραμάνη, Νίκο Μουργελά και Στέλιο Βαρβέρη για το μουσικό πρόγραμμα.




