Πληροφόρηση και απαντήσεις έδωσε η ενημερωτική Εσπερίδα του Δήμου Κοζάνης για την εστίαση
Με αυξημένη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε 2025 στην Αίθουσα Κοβεντάρειο η ενημερωτική Εσπερίδα, που διοργάνωσε ο Δήμος Κοζάνης, υπό την ευθύνη του Αντιδημάρχου Πρωτογενή Τομέα, Πολιτικής Προστασίας και Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης κ. Λεωνίδα Αρνίδη και του Διευθυντή Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου κ. Γιώργου Μπηλιώνη.

Η Εσπερίδα, που έγινε σε συνεργασία με το Ε.Β.Ε., το Τ.Ε.Ε., το Οικονομικό Επιμελητήριο και το Σωματείο Εστίασης «Ερμής», επικεντρώθηκε σε θέματα που απασχολούν τον κλάδο της εστίασης, όπως είναι η διαδικασία αδειοδότησης, οι υγειονομικές απαιτήσεις, η ψηφιακή κάρτα εργασίας, οι κοινόχρηστοι χώροι, η ηχορύπανση, ο αντικαπνιστικός νόμος, η επιχειρηματικότητα και τα τοπικά προϊόντα.



Επίσης, κατά τη διάρκεια της Εσπερίδας τέθηκαν πολλά ερωτήματα από τους συμμετέχοντες, που στην πλειονότητά τους ήταν επαγγελματίες του κλάδου, λαμβάνοντας τις εμπεριστατωμένες απαντήσεις των εισηγητών.




