Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα: «Όλοι Digital-Ψηφιακή Εκπαίδευση και Ενδυνάμωση των Ηλικιωμένων και των Ατόμων με Αναπηρία», στον Δήμο Φλώρινας
Ο Δήμος Φλώρινας ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος: «Όλοι Digital-Ψηφιακή Εκπαίδευση και Ενδυνάμωση των Ηλικιωμένων και των Ατόμων με Αναπηρία», το οποίο υλοποιήθηκε με στόχο την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων και την ισότιμη πρόσβαση των πολιτών στις σύγχρονες τεχνολογίες.
Τα μαθήματα πραγματοποιήθηκαν στο Κ.Α.Π.Η. του Δήμου Φλώρινας από την Εκπαιδεύτρια κ. Κυριακή Ζαμπούνη, με τη συμμετοχή συνολικά 30 ωφελούμενων.
Τη Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκε το τελευταίο μάθημα του προγράμματος. Στη συνέχεια ακολούθησε σύντομη εκδήλωση μεταξύ των ωφελούμενων, σε κλίμα ιδιαίτερης χαράς και ικανοποίησης για την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Το πρόγραμμα συνέβαλε ουσιαστικά στην εξοικείωση των ωφελούμενων με τις ψηφιακές υπηρεσίες και τα σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία, ενισχύοντας την αυτονομία τους και διευκολύνοντας την καθημερινή τους ζωή.
Επίσης, ο Δήμος Φλώρινας δεσμεύτηκε πως θα συνεχίσει να στηρίζει δράσεις, που προάγουν την κοινωνική ένταξη, την ισότητα των ευκαιριών και την ενεργό συμμετοχή όλων των πολιτών στην ψηφιακή εποχή.

