ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Sunday | 28 Ιουνίου 2026
Ανατολική Μακεδονία & Θράκη Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Εθιμοτυπική Επίσκεψη της Γενικής Πρόξενου της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη κ. Corina Cretu στον Δήμαρχο Θάσου

Την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026 επισκέφθηκε τη Νήσο Θάσο και τον Δήμαρχο Θάσου, κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, η Γενική Πρόξενος της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη, κ. Corina Cretu, συνοδευόμενη από τη Σύμβουλό της κ. Monica Ioan.
Εργασία Κοινωνία Στερεά Ελλάδα Τοπική Αυτοδιοίκηση

Εκπαίδευση εργαζομένων του Δήμου Χαλκιδέων για εργασίες σε ύψος

Δράσεις εκπαίδευσης του προσωπικού του σε πιστοποιημένα εκπαιδευτικά κέντρα πραγματοποιεί ο Δήμος Χαλκιδέων, με σκοπό τη συνεχή αναβάθμιση του επιπέδου ασφαλείας, την πρόληψη εργατικών ατυχημάτων και την απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων για την ασφαλή εκτέλεση εργασιών υψηλής επικινδυνότητας.
Βιβλίο Θεσσαλία Κοινωνία Μουσική Τοπική Αυτοδιοίκηση

Με επιτυχία και έντονο μουσικό χρώμα από την Παιδική Χορωδία Δήμου Ελασσόνας έγινε η παρουσίαση του βιβλίου: «Η Φανή χωρίς φωνή»

Με μεγάλη συμμετοχή κοινού πραγματοποιήθηκε στην κατάμεστη αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου της Ιεράς Μητροπόλεως Ελασσόνας η παρουσίαση του παιδικού βιβλίου: «Η Φανή χωρίς φωνή», της Συγγραφέα κ. Ελένης Τζιγκούρα, σε διοργάνωση του Δήμου Ελασσόνας.

Μαζικός και «νόστιμος» ο 18ος Διαγωνισμός Πιροσκί της Ευκαρπίας, υπό την αιγίδα του Δήμου Κιλκίς

Η ακαταμάχητη γεύση του πιροσκί, με την αφράτη γέμιση τυριού, έφερε και πάλι την Ευκαρπία Κιλκίς στο προσκήνιο της τοπικής γαστριμαργίας. Η πλατεία του χωριού βούλιαξε για ακόμη μία φορά από κόσμο με γνώριμους, αλλά και νέους επισκέπτες από την ευρύτερη περιοχή, να παίρνουν θέση δίπλα στα περίπτερα για να δοκιμάσουν το εκλεκτό ποντιακό έδεσμα και να ψηφίσουν στη συνέχεια τον καλύτερο παρασκευαστή.

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 3ο Kefalonian Tratarisma-Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου Κεφαλονιάς, στον Θαλασσόμυλο Αργοστολίου

Με εξαιρετική προσέλευση κοινού και ιδιαίτερα θερμή ανταπόκριση από κατοίκους και επισκέπτες του νησιού πραγματοποιήθηκε το 3ο Kefalonian Tratarisma-Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου Κεφαλονιάς, στον Θαλασσόμυλο Αργοστολίου.

Στο επίκεντρο των γεύσεων για τρίτη χρονιά οι σαρακατσάνικες πίτες στον Δήμο Κιλκίς

Η Ορχήστρα του κ. Γιώργου Μαλλιαχόβα έδωσε στη συνέχεια το παράγγελμα για την κορύφωση της γευστικής εμπειρίας με σαρακατσάνικους χορούς.«Οι Σαρακατσάνικες πίτες», ένα δρώμενο, που αποσκοπεί στην προβολή και διάδοση της πλούσιας πολιτιστικής και λαογραφικής κληρονομιάς των Σαρακατσαναίων, εντάχθηκαν για τρίτη συνεχή χρονιά στο...
Δυτική Ελλάδα Κοινωνία Μουσική Τοπική Αυτοδιοίκηση Υγεία

«ΦΩΣ και ΕΛΠΙΔΑ»: Δύο μοναδικές βραδιές μουσικής και προσφοράς για τη «Φλόγα» Ναυπάκτου

Για δύο ημέρες η μουσική συνάντησε την προσφορά σε έναν χώρο ιδιαίτερου συμβολισμού, στέλνοντας ένα δυνατό μήνυμα αγάπης και στήριξης προς τα παιδιά και τις οικογένειες, που δίνουν τη δική τους γενναία μάχη. Και οι δύο βραδιές ήταν αφιερωμένες στη μνήμη της μικρής Αναστασίας, που αγαπούσε τη μουσική. Η σκέψη της συνόδευσε κάθε νότα και έδωσε στη διοργάνωση ακόμη βαθύτερο νόημα: να σταθούμε όλοι μαζί, με αγάπη και πράξεις, δίπλα σε κάθε παιδί και κάθε οικογένεια, που χρειάζεται δύναμη και ελπίδα.Στις μουσικές βραδιές παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου...
Ελληνική Οικονομία Κοινωνία Κρήτη Τοπική Αυτοδιοίκηση

Ολοκληρώθηκαν στο Ηράκλειο Κρήτης οι εργασίες του Πανευρωπαϊκού Δικτύου Αστικής Ατζέντας για τον Αειφόρο Τουρισμό

Με τη συμμετοχή του Δημάρχου Ηρακλείου Κρήτης, κ. Αλέξη Καλοκαιρινού, των Αντιδημάρχων, Οικονομικών & Τουρισμού κ. Γιώργου Αγριμανάκη και Ψηφιακού Μετασχηματισμού κ. Τάσου Τσατσάκη, εκπροσώπων πόλεων και φορέων από την Ευρώπη, καθώς και μελών της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Ηρακλείου Κρήτης, ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του Πανευρωπαϊκού Δικτύου της Αστικής Ατζέντας για τον Αειφόρο Τουρισμό (Urban Agenda for the EU – Sustainable Tourism Partnership), μέλος του οποίου είναι και ο Δήμος Ηρακλείου Κρήτης, οι οποίες φιλοξενήθηκαν στην αίθουσα «Θεοτοκόπουλος», της Βικελαίας Δημοτικής Βιβλιοθήκης.

Πρόκειται για μια δράση, η οποία εδραιώνει το Ηράκλειο Κρήτης ως κόμβο πολιτικής και τεχνογνωσίας στον τομέα του βιώσιμου τουρισμού στη Μεσόγειο, δίνει την ευκαιρία για παρουσίαση τοπικών εφαρμογών πολιτικής και συνεργασίας με τις ΜμΕ, ενισχύει τις δυνατότητες του Δήμου για ένταξη σε νέα χρηματοδοτικά σχήματα, καθώς και τη διεθνή προβολή του.
Κατά τον χαιρετισμό του, ο Δήμαρχος Ηρακλείου Κρήτης, κ. Αλέξης Καλοκαιρινός, καλωσόρισε τα μέλη του Δικτύου, αναφέρθηκε στην προοπτική που αναπτύσσεται και θα συνεχίσει να αναπτύσσεται στο μέλλον, καθώς και στα προβλήματα της πόλης. Ακόμη, αναφέρθηκε στον σχεδιασμό της Δημοτικής Αρχής για το μέλλον, για την επιτυχία, αλλά και πρόκληση της παραχώρησης των Ενετικών Τειχών στον Δήμο, καθώς και στον βιώσιμο τουρισμό, που, επίσης, είναι μία πρόκληση για το Ηράκλειο, και ακόμη τόνισε πως: «Το Ηράκλειο υποδέχεται πολλούς ανθρώπους και ένα ζήτημα είναι ο τρόπος που διαχειρίζεται την κινητικότητα αυτών των ανθρώπων. Αν έχεις συμφόρηση στην πόλη, όπως έχουμε τώρα, τότε έχεις την αίσθηση υπερτουρισμού. Αλλά, αν μπορέσεις να διαχέεις τον κόσμο και να έχεις μία καλύτερη, πιο ίση κατανομή των επισκεπτόμενων ομάδων, τότε τα πράγματα θα είναι σαφώς καλύτερα.».
Επιπλέον, ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο Δήμαρχος Ηρακλείου Κρήτης στην ανάγκη βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών, όπου εκτός από τις πρωτοβουλίες της Δημοτικής Αρχής, το Ηράκλειο περιμένει πολλά να κερδίσει από αυτή την αλληλεπίδραση στο πλαίσιο των καλών πρακτικών, λέγοντας πως: «Για να είμαι ειλικρινής, θα έλεγα ότι έχουμε περισσότερες καλές πρακτικές να λάβουμε παρά να δώσουμε, όπως έχουν τα πράγματα τώρα, αλλά το μέλλον είναι μπροστά και ελπίζω ότι και εμείς θα συμβάλλουμε. Και νομίζω ότι ένας στόχος, που είναι κοινός στόχος, είναι να ενδυναμωθούν οι Τοπικές Διοικήσεις. Αυτό είναι ένα πεδίο, στο οποίο η Ελλάδα έχει περισσότερα βήματα να κάνει από άλλες χώρες. Αλλά, σε κάθε περίπτωση, στην εγκαθίδρυση νέων σχέσεων με τοπικούς εταίρους, με κοινωνικούς εταίρους, νομίζω ότι έχουμε πολλά να κερδίσουμε. Συνεπώς, χαιρόμαστε πολύ, που ενώνουμε τις δυνάμεις μας και ελπίζω να προχωρήσουμε μπροστά μαζί.».

Από την πλευρά του, ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών & Τουρισμού, κ. Γιώργος Αγριμανάκης, αναφέρθηκε στη σπουδαιότητα του Δικτύου και στην αναγνώριση της συμβολής του Ηρακλείου ως «Action Leader’ από τους ευρωπαϊκούς εταίρους, επισημαίνοντας πως: «Η φιλοξενία αυτής της σημαντικής ευρωπαϊκής συνάντησης είναι για το Ηράκλειο τιμή, αλλά και ευθύνη. Εργαζόμαστε για έναν τουρισμό, που σέβεται το περιβάλλον, προστατεύει τον πολιτισμό και ενισχύει την κοινωνική συνοχή. Στηρίζουμε ιδιαίτερα τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της τοπικής μας οικονομίας, ώστε να γίνουν πιο ανταγωνιστικές μέσα από πρότυπα και εργαλεία αειφορίας. Ο Δήμος Ηρακλείου συμμετέχει στο Δίκτυο ως Action 2 Leader, με αντικείμενο την υποστήριξη προορισμών και ΜμΕ για τη χρήση πιστοποιήσεων και προτύπων βιωσιμότητας στον τουρισμό, συμβάλλοντας στη μετάβαση, που θέτει η Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία. Αυτή η συνάντηση αποτελεί ορόσημο για την πορεία του Δικτύου, καθώς συνδυάζει τον ευρωπαϊκό διάλογο με τη συμμετοχή της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Ηρακλείου και σημαντικών φορέων του τουρισμού και της τοπικής οικονομίας. Είναι μια μεγάλη αναγνώριση για την πόλη μας, που πλέον συμμετέχει ενεργά στον διάλογο για τον τουρισμό του μέλλοντος. Με τη συμμετοχή του στο Δίκτυο και τη δημιουργία του νέου Destination Management & Marketing Organization, το Ηράκλειο αποκτά ενεργό ρόλο στον ευρωπαϊκό χάρτη των πόλεων, που χαράσσουν στρατηγική για τον βιώσιμο τουρισμό. Στόχος μας είναι ένα Ηράκλειο, που να αποτελεί πρότυπο βιώσιμου τουρισμού. Με σεβασμό στον τόπο μας και με στήριξη στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, δείχνοντας ότι η ανάπτυξη μπορεί να είναι και δίκαιη και πράσινη.».

Ακόμη, κατά τον χαιρετισμό του ο Αντιδήμαρχος Ψηφιακού Μετασχηματισμού, κ. Τάσος Τσατσάκης, παρουσίασε τα προγράμματα του Δήμου Ηρακλείου Κρήτης, που ταυτίζονται και εντάσσονται στις δράσεις έξυπνης πόλης και υπηρετούν τη διάσταση για βιώσιμο τουρισμό. Παράλληλα, αναφέρθηκε στις πολιτικές των αστικών παρεμβάσεων, που βρίσκονται σε εξέλιξη στον Δήμο Ηρακλείου Κρήτης, οι οποίες βελτιώνουν και αποσκοπούν στη βελτίωση της καθημερινότητας και της ποιότητας ζωής τόσο των κατοίκων όσο και των επισκεπτών του Ηρακλείου Κρήτης.