Ο Πρόεδρος του ΚΕ.ΜΙ.ΠΟ. Ν. Ιωνίας, κ. Λουκάς Χριστοδούλου, σε ιστορική εκδήλωση στην Αλεξανδρούπολη
Το τριήμερο 14-16 Σεπτεμβρίου 2023, ο Πρόεδρος του ΚΕ.ΜΙ.ΠΟ. Νέας Ιωνίας Αττικής, κ. Λουκάς Χριστοδούλου, βρέθηκε στην Αλεξανδρούπολη, καλεσμένος του Συλλόγου Απογόνων Μικρασιατών Ελλήνων Νομού Έβρου «Νικηφόρος Βλεμμύδης», στα εγκαίνια της σημαντικής Έκθεσης με τίτλο: «1912-1922: Εκατό Χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή», όπου πραγματοποίησε ομιλία για τα ιστορικά γεγονότα της περιόδου 1919-1923.

Περισσότερες λεπτομέρειες για τη συγκεκριμένη παρουσία του ΚΕ.ΜΙ.ΠΟ. Νέας Ιωνίας, μέσω του Προέδρου του, κ. Λουκά Χριστοδούλου, παρατίθενται στο σχετικό Δελτίο Τύπου, το οποίο εκδόθηκε από το Δ.Σ. του δραστήριου Ιωνιώτικου Ν.Π.Δ.Δ., όπως ακολουθεί:

ΔΗΜΟΣ Ν. ΙΩΝΙΑΣ
ΚΕΝΤΡΟ ΣΠΟΥΔΗΣ και ΑΝΑΔΕΙΞΗΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ (ΚΕ.ΜΙ.ΠΟ.)
17 Σεπτεμβρίου 2023
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΤΟ ΚΕ.ΜΙ.ΠΟ. ταξίδεψε και στην ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ!
Μετά από πρόσκληση του Συλλόγου Απογόνων Μικρασιατών Ελλήνων Ν. Έβρου «Νικηφόρος Βλεμμύδης», ο Πρόεδρος του ΚΕ.ΜΙ.ΠΟ., Λουκάς Χριστοδούλου, μετέβη το τριήμερο 14-16 Σεπτεμβρίου 2023 στην Αλεξανδρούπολη, και με μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου έστησαν την Έκθεση: «1919-1922: Εκατό Χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή», στο πανέμορφο κτήριο του Νομαρχείου Έβρου.
Τα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν την Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου, στις 7:30 το βράδυ, παρουσία πλήθους κόσμου και επισήμων.
Μετά από τον αγιασμό και την περιήγηση στον χώρο της έκθεσης, ο Πρόεδρος Λουκάς Χριστοδούλου πραγματοποίησε ομιλία σε διπλανή αίθουσα για τα ιστορικά γεγονότα της περιόδου 1919–1923, που συγκλόνισαν την Ελλάδα.
Επ’ ευκαιρία, ο Πρόεδρος του ΚΕ.ΜΙ.ΠΟ. κλήθηκε την Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου στο τηλεοπτικό κανάλι «ΔΕΛΤΑ», του Έβρου, στην ενημερωτική απογευματινή εκπομπή των Κατερίνας Καλεντερίδου και Παύλου Μιχαηλίδη, όπου με τη συμμετοχή της Γραμματέα του συλλόγου Νάντιας Μαλακόζη συζήτησαν για τη Συνθήκη της Λοζάνης.
Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στον Πρόεδρο Βασίλη Ναζλή και σε όλα τα μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου για την πρωτοβουλία της διοργάνωσης της έκθεσης, αφού πραγματοποιείται για πρώτη φορά από την ίδρυση του συλλόγου, το 2015.
Ελπίζουμε η εν λόγω έκθεση να ταξιδέψει και σε άλλες πόλεις της Μακεδονίας και της Θράκης, όπου υπάρχει ενδιαφέρον.





