Ο νέος κανονισμός του Δήμου Κατερίνης για τα περίπτερα επιλύει μακροχρόνια προβλήματα του κλάδου
Ένα διαχρονικό αίτημα των ιδιοκτητών και μισθωτών περιπτέρων ικανοποιήθηκε στη διάρκεια της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κατερίνης, που έγινε την Πέμπτη 25 Απριλίου 2024. Ο λόγος για τον νέο κανονισμό, τον οποίο εισηγήθηκε ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος, κ. Θωμάς Αναστασιάδης, που εστιάζει στη διατήρηση της πραγματικής υφιστάμενης κατάστασης των περιπτέρων στην πόλη της Κατερίνης έως και τη λήξη των αδειών τους. Παράλληλα, προστατεύει τους περιπτερούχους από υπέρογκες δαπάνες, οι οποίες θα τους εξόντωναν οικονομικά, καθώς, στην πράξη, θα ήταν ανέφικτο να αποσβεστούν.
Όπως, άλλωστε, διευκρινίστηκε στις διαδοχικές συναντήσεις, που είχαν το περασμένο χρονικό διάστημα, ο Δήμαρχος Κατερίνης κ. Ιωάννης Ντούμος και ο Αντιδήμαρχος κ. Θωμάς Αναστασιάδης, ο προηγούμενος κανονισμός ουδέποτε εφαρμόστηκε, καθώς οι απαιτήσεις της προσαρμογής των περιπτερούχων τους οδηγούσε σε οικονομικό μαρασμό. Αντιθέτως, ο νέος κανονισμός, ο οποίος διαμορφώθηκε κατόπιν άμεσου διαλόγου και διαβούλευσης μεταξύ του Δήμου και του συλλόγου των περιπτερούχων, διαμορφώνει μία δίκαιη και οριστική λύση, με σεβασμό στους επαγγελματίες και θέτει τέλος στις αυθαιρεσίες.
Επιπλέον, όπως επισημάνθηκε, οι όποιες νέες μισθώσεις-παραχωρήσεις θα προσαρμόζονται στον νέο κανονισμό, βελτιώνοντας ουσιαστικά την εικόνα των περιπτέρων στον Δήμο Κατερίνης.

Επίσης, ο κ. Αναστασιάδης σημείωσε μεταξύ άλλων πως: «Η εντολή που έλαβα από τον Δήμαρχό μας, Ιωάννη Ντούμο, ήταν να βρούμε μια δίκαιη και οριστική λύση. Με τη βοήθεια των υπηρεσιακών παραγόντων, αυτή η λύση βρέθηκε και τυγχάνει αποδοχής τόσο από το Δημοτικό Συμβούλιο όσο και από το σωματείο των ενδιαφερομένων. Ευχαριστώ ιδιαίτερα τον Προϊστάμενο του αρμόδιου τμήματος, Κώστα Αντωνιάδη, για τη συμβολή του στη διαμόρφωση της ενδεδειγμένης κανονιστικής πράξης, που επιτρέπει την εύρυθμη λειτουργία των περιπτέρων.».

