Ο Δήμος Πατρέων συμπαραστέκεται στους αγώνες των αγροτών και των κτηνοτρόφων
Στο πλευρό των αγροτοκτηνοτρόφων, που κινητοποιήθηκαν στη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και άνοιξαν συμβολικά τα διόδια για την ελεύθερη διέλευση των αυτοκινήτων, βρέθηκαν χθες το μεσημέρι, Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2024, αμέσως μετά από τη μεγάλη κινητοποίηση της Πάτρας, ο Δήμαρχος Πατρέων κ. Κώστας Πελετίδης και μέλη της Δημοτικής Αρχής.
Στη γέφυρα συγκεντρώθηκαν αγρότες και κτηνοτρόφοι από την Αχαΐα και την Αιτωλοακαρνανία, ενώ μαζί τους διαδήλωσαν μελισσοκόμοι, αλλά και Σύλλογοι Παραγωγών και Εμπόρων των Λαϊκών Αγορών.



Επίσης, εργαζόμενοι, νεολαία και από τους δυο νομούς, τους συμπαραστέκονται, σημειώνοντας πως ο αγώνας τους και τα αιτήματα που είναι κοινά πρέπει να ικανοποιηθούν.
Ακόμη, ο Δήμαρχος Πατρέων, κ. Κώστας Πελετίδης, δήλωσε σχετικά πως: «Είμαστε εδώ γιατί και ο αγώνας για την Πάτρα και ο αγώνας των αγροτών και των κτηνοτρόφων έχουν το ίδιο θέμα. Θέλουμε να ζήσουμε, και κάποιοι για τα δικά τους συμφέροντα μας στερούν αυτά που δικαιούμαστε, ως πόλη, ως χώρα, ως αγρότες και κτηνοτρόφους. Τι ζητούν οι αγρότες; Να μπορούν να καλλιεργούν τη γη τους, να έχουν φτηνό ρεύμα και όλα όσα χρειάζονται για τις καλλιέργειες, να μπορούν να έχουν εγγυημένη την παραγωγή τους. Αυτοί είναι που μας δίνουν τα βασικά της διατροφής μας. Είμαστε δίπλα τους και λέμε πως αντί να παίρνουν τις επιδοτήσεις όλοι οι μεγαλοσχήμονες, που δεν θέλουν να βάζουν χέρι στη δική τους τσέπη, αλλά θέλουν να κάνουν κουμάντο στις δικές μας ζωές, να κάνουν κουμάντο στη ζωή τους οι ίδιοι αγρότες, οι κτηνοτρόφοι, οι εργάτες και να έχουν όσα δικαιούνται.».

