Ο Δήμος Αθηναίων σφράγισε το bar στο Γκάζι, το οποίο σέρβιρε παράνομα αλκοόλ στην ανήλικη που έχασε τη ζωή της
Με απόφαση του Δημάρχου Αθηναίων, κ. Χάρη Δούκα, σφραγίστηκε για χρονικό διάστημα έως και 60 ημερών το bar στο Γκάζι, το οποίο σέρβιρε παράνομα αλκοόλ σε ανήλικη, με τα γνωστά τραγικά αποτελέσματα.
Ο Δήμαρχος Αθηναίων, κ. Χάρης Δούκας, δήλωσε σχετικά πως: «Το μαγαζί σφραγίστηκε σε χρόνο ρεκόρ. Η ασφάλεια και η υγεία των νέων παιδιών είναι για εμάς προτεραιότητα. Γι’ αυτό και προχωρήσαμε με πολύ γρήγορες διαδικασίες στη σφράγιση του εν λόγω καταστήματος, για το μέγιστο χρονικό διάστημα, που μας επιτρέπει ο νόμος. Ελπίζω ότι όλες οι αρμόδιες αρχές, αντιλαμβανόμενες τη σοβαρότητα του προβλήματος, θα πράξουν ανάλογα.».
Επίσης, η Δημοτική Αστυνομία του Δήμου Αθηναίων επέδωσε το Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2025, στις 8 το βράδυ, την απόφαση για τη σφράγιση του καταστήματος και προχώρησε σε όλες τις προβλεπόμενες από τον νόμο διαδικασίες.

