Ο Δήμαρχος Κοζάνης Γιάννης Κοκκαλιάρης για πράσινη μετάβαση και κυκλική οικονομία, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Σε ενημερωτικές Ημερίδες για την πράσινη μετάβαση, τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την κυκλική οικονομία, που έγιναν σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα, συμμετείχε ο Δήμαρχος Κοζάνης, κ. Γιάννης Κοκκαλιάρης.
Πιο συγκεκριμένα, ο Δήμαρχος Κοζάνης, κ. Γιάννης Κοκκαλιάρης, ήταν εισηγητής στην εκδήλωση που διοργάνωσε στη Θεσσαλονίκη η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων, δηλώνοντας μεταξύ άλλων πως: «Οι πράσινες επενδύσεις αναφορικά με το μέλλον των τηλεθερμάνσεων, τη διαχείριση των απορριμμάτων, τις ενεργειακές αναβαθμίσεις και τις ενεργειακές κοινότητες θα πρέπει να διέπονται από τις αρχές της κοινωνικής δικαιοσύνης.», στη συνέχεια επισήμανε πως: «Είναι επιταγή τόσο ενός δημοκρατικού-συμμετοχικού κράτους όσο και ενός κράτους δικαίου, να κινούμαστε με συνέπεια στη δέσμευσή μας για κλιματική ουδετερότητα από και προς τον πολίτη, με τη συμμετοχή του, όμως, και τη σύμφωνη γνώμη του.», και ακόμη τόνισε πως: «Παρακολουθούμε στενά τις τελευταίες εξελίξεις με την αύξηση της διείσδυσης των Α.Π.Ε., αλλά και τους προβληματισμούς, που εγείρουν από την πλευρά τους οι τοπικές κοινωνίες.».

Επίσης, στη δεύτερη εκδήλωση, που έγινε στην Αθήνα, ο Δήμαρχος Κοζάνης, κ. Γιάννης Κοκκαλιάρης επισήμανε μεταξύ άλλων πως: «Οι πόλεις, πέρα από κλιματικά ουδέτερες, θα πρέπει να είναι ψηφιακά «έξυπνες» και να λειτουργούν «πολιτοκεντρικά», δηλαδή, να έχουν τον δημότη στο κέντρο, με γνώμονα πάντοτε τη βελτίωση του βιοτικού του επιπέδου και της ποιότητας της ζωής του.», φέρνοντας ως χαρακτηριστικό παράδειγμα τη μετάβαση στη μεταλιγνιτική εποχή, όπου, όπως είπε ο κ. Κοκκαλιάρης: «Είναι επιτακτική ανάγκη να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί με όρους κοινωνικής δικαιοσύνης για την περιοχή μας, η οποία δεκαετίες τώρα καταστρεφόταν περιβαλλοντικά, κοινωνικά και σε επίπεδο υγείας, για να ηλεκτροδοτείται απρόσκοπτα όλη η χώρα.».

