Νέο δωρεάν δημοτικό πάρκινγκ στο Γαλάτσι
Ένα ακόμη ΔΩΡΕΑΝ δημοτικό πάρκινγκ ξεκίνησε τη λειτουργία του στο πιο κεντρικό σημείο της πόλης του Γαλατσίου, στο Παλαιό Τέρμα, στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου σχεδίου δημοτικών parking, με το σύνθημα: «Παρκάρεις Δωρεάν».
Μια ακόμη ανάσα πνοής, λοιπόν, για τους κατοίκους θα αποτελέσει το τέταρτο κατά σειρά δωρεάν δημοτικό πάρκινγκ, με στόχο τη σταδιακή κάλυψη των αναγκών της πόλης σε θέσεις στάθμευσης, ειδικά μετά από τις νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στους δρόμους λόγω των εργασιών της «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ».
Επίσης, ο Δήμαρχος Γαλατσίου, κ. Γιώργος Μαρκόπουλος, τόνισε σχετικά πως: «Αφουγκραζόμενοι τις ανάγκες των πολιτών συνεχίζουμε να εργαζόμαστε αδιάλειπτα, με συνέπεια και σχέδιο, ώστε να δίνουμε άμεσες λύσεις στα καθημερινά ζητήματα. Το τέταρτο δημοτικό πάρκινγκ δωρεάν στάθμευσης, στο κέντρο της πόλης μας, θα δώσει μια επιπλέον λύση στο κυκλοφοριακό ζήτημα, που προκαλείται από τις εργασίες του Μετρό στο Γαλάτσι.».
Ακόμη, οφείλουμε να αναφέρουμε πως το νέο δημοτικό πάρκινγκ θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά για επιβατικά αυτοκίνητα Ι.Χ., ενώ αν εντοπιστούν μοτοσικλέτες ή φορτηγά στον χώρο θα απομακρύνονται άμεσα.



