Μήνυμα του Δημάρχου Αμπελοκήπων-Μενεμένης και Προέδρου της Κ.Ε.Δ.Ε., κ. Λάζαρου Κυρίζογλου
Ως «νίκη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης» και ως «νίκη των Αμπελοκήπων και της Μενεμένης» χαρακτήρισε ο νυν και επόμενος Δήμαρχος Αμπελοκήπων-Μενεμένης και Πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (Κ.Ε.Δ.Ε.) κ. Λάζαρος Κυρίζογλου τη σαρωτική επικράτηση της δημοτικής του παράταξης «Δημοτική Συνεργασία», με το συντριπτικό ποσοστό 81,71%, το οποίο μεταφράζεται στην κατάκτηση 29 εδρών από τις 35 διαθέσιμες.

Ακολουθεί το σχετικό μήνυμα του Δημάρχου Αμπελοκήπων-Μενεμένης και Προέδρου της Κ.Ε.Δ.Ε. κ. Λάζαρου Κυρίζογλου:
«Οι συνεργάτες μου και εγώ ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας τους δημότες των Αμπελοκήπων και της Μενεμένης για τη μεγάλη, ευρεία και τιμητική εντολή να διοικήσουμε τον Δήμο μας με ποσοστό περίπου 82% από την Α΄ Κυριακή.
Η νίκη αυτή της «Δημοτικής Συνεργασίας» είναι νίκη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, είναι νίκη των Αμπελοκήπων και της Μενεμένης.
Ο λαός των Αμπελοκήπων και της Μενεμένης αναγνώρισε και τίμησε με την ψήφο του το μεγάλο έργο μας και το Δημοτικό πρόγραμμα, το οποίο παρουσιάσαμε.
Πρόκειται για μία τιμητική και πολύ βαριά εντολή χρέους, καθήκοντος και ευθύνης, που μας υποχρεώνει να εφαρμόσουμε το πρόγραμμά μας, κινούμενοι πιο γρήγορα, πιο δυνατά, πιο αποτελεσματικά για τους Αμπελόκηπους και τη Μενεμένη, που όλοι αγαπάμε.
Θέλω να συγχαρώ τον λαό των Αμπελοκήπων και της Μενεμένης για τη μεγάλη ωριμότητα που επέδειξε, ώστε να γίνουν οι πιο ήρεμες, πολιτισμένες και ήσυχες εκλογές. Οι πολίτες στάθηκαν στο ύψος τους. Ψήφισαν αυτοδιοικητικά.
Εμείς που ασχολούμαστε με τα κοινά πρέπει να λέμε λίγα και να κάνουμε πολλά. Σας ευχαριστώ.».

