Με τις καλύτερες εντυπώσεις ολοκληρώθηκε η «1η Αμφιλοχιώτικη Εικαστική Έκθεση – Αιτωλοακαρνάνες καλλιτέχνες»
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το απόγευμα της Τετάρτης 20 Αυγούστου 2025 η «1η Αμφιλοχιώτικη Εικαστική Έκθεση - Αιτωλοακαρνάνες καλλιτέχνες», που διοργάνωσε ο Δήμος Αμφιλοχίας σε συνεργασία με το Πολιτιστικό Κέντρο Αμφιλοχίας, στο πλαίσιο των Πανακαρνανείων 2025.
55 καλλιτέχνες παρουσίασαν περισσότερα από 150 έργα Τέχνης στην 1η Αμφιλοχιώτικη Εικαστική Έκθεση αφιερωμένη στο έργο των Αιτωλοακαρνανών καλλιτεχνών, η οποία φιλοξενήθηκε στις αίθουσες του 1ου Δημοτικού Σχολείου από τις 4 έως τις 20 Αυγούστου και άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις.

Η εικαστική έκθεση πρόσφερε μία μοναδική καλλιτεχνική εμπειρία στους δημότες και στους επισκέπτες, και δημιουργήθηκε από τον Δήμο Αμφιλοχίας και το Τμήμα Πολιτισμού, με στόχο την ενδυνάμωση της πολιτιστικής ταυτότητας του Δήμου και την ανάδειξη της καλλιτεχνικής δημιουργίας των καλλιτεχνών του τόπου.

Επίσης, ο Δήμος Αμφιλοχίας ευχαρίστησε θερμά τους καλλιτέχνες και τις καλλιτέχνιδες, που τίμησαν με τη συμμετοχή τους την έκθεση, και τους επισκέπτες για την παρουσία τους, ενώ ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνθηκαν στον Καλλιτεχνικό Επιμελητή κ. Νώντα Σαρλή για την άψογη οργάνωση και τη συνεχή υποστήριξη καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης.

