Με σεβασμό στο περιβάλλον και κέρδος για όλους, ο Δήμος Κορινθίων αναβαθμίζει ενεργειακά πέντε σχολεία
Από το 8ο Δημοτικό Σχολείο της Κορίνθου ξεκίνησε η υλοποίηση της ενεργειακής αναβάθμισης των πέντε δημοτικών σχολείων της πόλης, τα οποία έχει εντάξει σε σχετικό πρόγραμμα η Δημοτική Αρχή του κ. Νίκου Σταυρέλη και υλοποιούν οι Αντιδημαρχίες Πολεοδομίας και Παιδείας-Τουρισμού.
Το πρωί της Τρίτης 6 Αυγούστου 2024, παρουσία του Αντιδημάρχου Πολεοδομίας κ. Βασίλη Πανταζή, επισκέφθηκε το σχολείο στην Αγιάννα ομάδα Μηχανικών Μελετητών από την Αθήνα, προκειμένου να συνεχίσει τις μετρήσεις και να ολοκληρώσει τη μελέτη της ενεργειακής αναβάθμισης του σχολείου, με τις εργασίες να αναμένεται να ξεκινήσουν το νέο έτος.
Η ενεργειακή αναβάθμιση περιλαμβάνει:
• Θερμομόνωση κελύφους.
• Αλλαγή φωτιστικών με «led».
• Αλλαγή εξωτερικών κουφωμάτων με θερμομονωτικά.
• Νέα κλιματιστικά.
• Αλλαγή των καυστήρων (ει δυνατόν) με αντλίες θερμότητας.
• Φωτοβολταϊκά.
• Στέγαστρα και άλλες δράσεις.
Όλα αυτά αναμένεται να προσφέρουν στα παιδιά, στους εκπαιδευτικούς, αλλά και στους λοιπούς χρήστες, ένα περιβάλλον στο οποίο θα μπορούν να εργάζονται με άνεση. Ταυτόχρονα, ωστόσο, με το περιβαλλοντικό αποτύπωμα θα υπάρχει και οικονομικό όφελος για τον δήμο και τους δημότες, από τη μείωση του κόστους λειτουργίας των κτηρίων.
Η προσπάθεια του Δήμου Κορινθίων είναι η ένταξη όσο δυνατόν περισσοτέρων σχολείων (αλλά και άλλων δημοτικών κτηρίων) σε αντίστοιχα προγράμματα.
