ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Τετάρτη | 21 Μαΐου 2025
Άλλα Αθλήματα Βόρειος Τομέας Κοινωνία Παιδεία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Γέμισε παιδικά χαμόγελα το Δημοτικό Στάδιο Πεύκης στο 3ο Τουρνουά Δημοτικών Σχολείων

Μια γιορτή του αθλητισμού και της παιδικής ανεμελιάς πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Στάδιο Πεύκης, όπου διεξήχθη με μεγάλη επιτυχία το 3ο Τουρνουά Δημοτικών Σχολείων, που διοργάνωσε η Ένωση Γονέων σε συνεργασία με τον Δήμο Λυκόβρυσης-Πεύκης.
Δυτική Ελλάδα Κοινωνία Μουσεία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Ποδηλατάδα πολιτισμού στα Μουσεία του Δήμου Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου

Δύο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Δήμου Ιερής Πόλης Μεσολογγίου, το πλούσιο πολιτιστικό αποτύπωμα, αλλά και την αγάπη για το ποδήλατο, συνδύασε ο «Ποδηλατικός Γύρος των Μουσείων», τον οποίο πραγματοποίησε ο Δήμος Ιερής Πόλης Μεσολογγίου, με αφορμή την «Παγκόσμια Ημέρα των Μουσείων», την Κυριακή 18 Μαΐου 2025.
Άλλα Αθλήματα Βόρειος Τομέας Ευεξία Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

1ο Fitness Festival: Μια μέρα ευεξίας και κίνησης για όλες και όλους στα Βριλήσσια

Με ενέργεια, χαμόγελα και ρυθμό γέμισε το Κλειστό Γυμναστήριο των Βριλησσίων στο 1ο Fitness Festival, τη μεγάλη γιορτή, που διοργάνωσε ο Δήμος Βριλησσίων, αφιερωμένη στη γυμναστική, στη σωματική ευεξία και στον υγιεινό τρόπο ζωής.

14 μαθητικές ομάδες, 11 σχολεία, δεκάδες ιδέες στο Green School Athens Hackathon 2025, του Δήμου Αθηναίων

Μαθητές και μαθήτριες Γυμνασίων και Λυκείων της Αθήνας ένωσαν δυνάμεις και παρουσίασαν καινοτόμες πράσινες λύσεις για μια πιο έξυπνη και βιώσιμη πόλη. Το Green School Athens Hackathon 2025, που διοργανώθηκε από τον Δήμο Αθηναίων και τη Δ.Α.Ε.Μ., «ζωντάνεψε» το Σαββατοκύριακο 17-18 Μαΐου στο 106ο Δημοτικό Σχολείο Αθήνας, μετατρέποντας την εκπαιδευτική εμπειρία σε ένα δυναμικό εργαστήριο καινοτομίας.

Σύμφωνο συνεργασίας Δημοτικού Συμβουλίου Νέων Πειραιά και Συλλόγου Ελλήνων Ολυμπιονικών

Σύμφωνο Συνεργασίας υπέγραψαν το Δημοτικό Συμβούλιο Νέων Πειραιά και ο Σύλλογος Ελλήνων Ολυμπιονικών, ξεκινώντας επίσημα μια νέα συνεργασία για την προώθηση κοινών δράσεων και πρωτοβουλιών.

Εγκαίνια της Έκθεσης Ενθυμημάτων για την «Προίκα» στο Μουσείο Μικρασιατικού Ελληνισμού «Φιλιώ Χαϊδεμένου», με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων 2025

Η έκθεση αυτή αποτελεί μία ακόμη ουσιαστική προσπάθεια ανάδειξης και διατήρησης της πολιτισμικής κληρονομιάς της Μικράς Ασίας, μέσα από προσωπικά και οικογενειακά αντικείμενα, που μεταφέρθηκαν από τους πρόσφυγες και διασώθηκαν από γενιά σε γενιά. Τα εκθέματα προέρχονται εξ ολοκλήρου από δωρεές απογόνων Μικρασιατών προσφύγων...
Δυτική Μακεδονία Κοινωνία Περιβάλλον Τοπική Αυτοδιοίκηση

Η Δημοτική Αρχή της Κοζάνης πέτυχε και εξασφάλισε χρηματοδότηση για την ανάπλαση της πλατείας Αλώνια μέσω του Πράσινου Ταμείου

Έτσι, με σχέδιο και πρόγραμμα, ο Δήμος Κοζάνης βάζει στόχους και τους πετυχαίνει, προχωρώντας δυναμικά σε ένα ακόμη κομβικό έργο αναβάθμισης της ποιότητας ζωής και του αστικού τοπίου, εκμεταλλευόμενος όλα τα διαθέσιμα χρηματοδοτικά εργαλεία υπέρ των δημοτών.Ακόμη, επισημαίνεται πως ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου αγγίζει τα 650.000 ευρώ, ο οποίος θα καλυφθεί με πόρους του Πράσινου Ταμείου, καθώς και με κονδύλια του Τοπικού Πόρου Ανάπτυξης.
Θεσσαλονίκη Κοινωνία Παιδεία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Με μεγάλη συμμετοχή ολοκληρώθηκαν οι δράσεις του Συμβουλευτικού Σταθμού υποστήριξης σχολείων του Δήμου Θέρμης

Για όγδοη συνεχή χρονιά το Τμήμα Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης, Σχολικών Μονάδων και Σχολικών Επιτροπών της Διεύθυνσης Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού του Δήμου Θέρμης, σε συνεργασία με την «ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ» Α.Ε., Αναπτυξιακό Οργανισμό Τοπικής Αυτοδιοίκησης, υλοποίησαν το πρόγραμμα: «Λειτουργία Συμβουλευτικού Σταθμού Υποστήριξης της Σχολικής Κοινότητας», καινοτομώντας και προσθέτοντας τους «Κύκλους Διά Βίου Μάθησης». Με αυτόν τον τρόπο η υποστήριξη και ενδυνάμωση αφορά στους δημότες γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς, που εργάζονται στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εεκπαίδευσης του Δήμου Θέρμης, αλλά και περισσότερα μέλη της τοπικής κοινωνίας του, με προτεραιότητα στα στελέχη των Διευθύνσεων και στα μέλη του Συμβουλίου Νέων του Δήμου.

Η συμμετοχή μαθητών/τριών, γονέων και εκπαιδευτικών στις δράσεις, που υλοποιήθηκαν φέτος, ξεπέρασε κάθε προηγούμενη χρονιά.
Συγκεκριμένα:
766 μαθητές και μαθήτριες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης συμμετείχαν σε δια-δραστικές βιωματικές συναντήσεις. Οι θεματικές που αναπτύχθηκαν αφορούσαν στην αυτοεκτίμηση / αυτογνωσία, επικοινωνία και διαπροσωπικές σχέσεις, ενσυναίσθηση και αποδοχή της διαφορετικότητας, θυμός και η διαχείρισή του, έμφυλη βία, επίλυση συγκρούσεων και ανάπτυξη των δεξιοτήτων θετικής διαχείρισης της βίας.
168 μαθητές και μαθήτριες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης συμμετείχαν στις συναντήσεις, που πραγματοποιήθηκαν στα σχολεία τους, με θέμα: «Εκπαίδευση στις τεχνικές της Μη Βίαιης Επικοινωνίας». Οι συναντήσεις υλοποιήθηκαν στο ΕΠΑ.Λ. Βασιλικών και στο 2ο ΓΕ.Λ. Θέρμης.
228 συνεδρίες (198 ατομικές και 30 οικογενειακές), εκ των οποίων οι 188 με φυσική παρουσία στα γραφεία της «ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ» Α.Ε., ήταν κάτι που δείχνει τη δυναμική της άμεσης διαπροσωπικής επικοινωνίας, προκειμένου να λυθούν προβλήματα και να απαντηθούν ανησυχίες.
144 γονείς παρακολούθησαν τις έξι αλληλεπιδραστικές ομιλίες, που έγιναν σε σχολεία του δήμου, κατόπιν αιτήματος είτε της Διεύθυνσης Εκπαιδευτικών, είτε του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.
Οι θεματικές αφορούσαν στα εξής: Συγκρούσεις και προκλητικές συμπεριφορές εφήβων, βία και εφηβεία, όρια και ενίσχυση αυτοεκτίμησης στα παιδιά της προσχολικής ηλικίας, επίλυση συγκρούσεων και διαχείριση θυμού των παιδιών.
141 αιτήσεις γονέων στις τέσσερις «Σχολές Γονέων» και στη μια ομάδα αυτοβοήθειας (όπου οι συμμετέχοντες γονείς, άνδρες και γυναίκες, έσκυβαν πάνω από το πρόβλημα, που έφερε ένας/μία ή περισσότεροι γονείς, υπήρχε θετικό αποτέλεσμα σε επίπεδο ανακούφισης και άντλησης ιδεών και λύσεων). Η αξιολόγηση των γονέων έδειξε υψηλό ποσοστό ικανοποίησης και θετικά αποτελέσματα στην κατανόηση των αναγκών των παιδιών, όπως και στη βελτίωση της επικοινωνίας και της αντιμετώπισης δύσκολων καταστάσεων.
28 γονείς θέλησαν να παρακολουθήσουν την οκτάωρης διάρκειας «Εκπαίδευση στις τεχνικές της Μη Βίαιης Επικοινωνίας και της Μη Βίαιης Αντίστασης», προσέγγιση που υιοθετεί μια στάση, που εμπεριέχει αγάπη και δύναμη.
71 εκπαιδευτικοί, οι οποίοι εργάζονται στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του δήμου, παρακολούθησαν τα τέσσερα επιμορφωτικά προγράμματα με τίτλο: «Κύρος μέσω σχέσης», οκτάωρης διάρκειας. Τα προγράμματα εστίασαν στην εξοικείωση με τη θεωρία της Μη Βίαιης Αντίστασης (Μ.Β.Α.) και της Μη Βίαιης Επικοινωνίας (Μ.Β.Ε.), που δίνει έμφαση στην πρωτοκαθεδρία και ενίσχυση του ρόλου των εκπαιδευτικών. Αξίζει να τονίσουμε ότι οι εκπαιδευτικοί αξιολόγησαν θετικά τις συναντήσεις και εκφράστηκε η επιθυμία για περισσότερες και πιο στοχευμένες επιμορφώσεις.

Επίσης, στο πλαίσιο της νέας ενέργειας «Κύκλοι Δια Βίου Μάθησης» υλοποιήθηκαν έξι βιωματικές συναντήσεις, στις οποίες συμμετείχαν και επωφελήθηκαν άμεσα 45 δημοτικοί υπάλληλοι, όλων των Διευθύνσεων του δήμου και του Συμβουλίου Νέων, με στόχο την αυτοβελτίωσή τους και την αποτελεσματικότερη παροχή υπηρεσιών στους πολίτες. Οι θεματικές που αναπτύχθηκαν αφορούσαν στα εξής ζητήματα: εκπαίδευση στις τεχνικές της Μη Βίαιης Επικοινωνίας και Μη Βίαιης Αντίστασης, αυτογνωσία ως προϋπόθεση αποδοτικής εργασίας και αυτοβελτίωσης, παράγοντες ενίσχυσης της εργασιακής ικανοποίησης, επικοινωνία και διαχείριση συγκρούσεων στις δημόσιες υπηρεσίες, η σημασία της συμπερίληψης στο εργασιακό περιβάλλον και η αποτελεσματική διαχείριση του στρες στον χώρο εργασίας, εργαλεία αυτοφροντίδας και πρόληψης επαγγελματικής εξουθένωσης.

Η αξιολόγηση των βιωματικών συναντήσεων έδειξε υψηλό βαθμό (86,5%) ικανοποίησης μεταξύ των συμμετεχόντων, με τη «Διαχείριση του στρες» να συγκεντρώνει την υψηλότερη θετική βαθμολογία. Οι συμμετέχοντες/ουσες δήλωσαν πως οι γνώσεις που έλαβαν ήταν «πολύ» ή «αρκετά» βοηθητικές στην εργασία τους κατά 91,6% και ότι ενισχύθηκε ο διάλογος, η κατανόηση των προσωπικών αναγκών και η ευελιξία στη διαχείριση δύσκολων καταστάσεων.
Κλειδί για την επιτυχημένη ολοκλήρωση των παραπάνω δράσεων ήταν η αμέριστη συμπαράσταση των στελεχών της Διεύθυνσης Παιδείας, Αθλητισμού και Πολιτισμού του Δήμου Θέρμης και η συνεργασία των διευθυντών/ντριών, εκπαιδευτικών και συλλόγων γονέων και κηδεμόνων των σχολείων.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ: ΔΗΜΟΣ ΘΕΡΜΗΣ