Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε συγκινητική εκδήλωση αφιερωμένη στα 100 χρόνια λειτουργίας του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών
Σε συγκινητική ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση για τον εορτασμό των 100 χρόνων του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών, την Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2024, στο Ωδείο Αθηνών, όπου ο Ι.Σ.Α. γιόρτασε έναν αιώνα αφοσίωσης στην υγεία και στην επιστήμη και προσφοράς στον Ιατρό και στην ελληνική κοινωνία.
Στο κατάμεστο Αμφιθέατρο του Ωδείου Αθηνών παρουσιάστηκε το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών, παρουσία του Μακαριότατου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδας κ.κ. Ιερώνυμου Β΄, του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Νέας Ιωνίας, Φιλαδελφείας, Ηρακλείου και Χαλκηδόνος κ.κ. Γαβριήλ και του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως κ.κ. Αθηναγόρα.

Επίσης, τον πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη εκπροσώπησε ο υπουργός Υγείας κ. Σπυρίδων-Άδωνης Γεωργιάδης, τον Προεδρεύοντα του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-Προοδευτική Συμμαχία κ. Νίκο Παππά εκπροσώπησε ο Τομεάρχης Υγείας κ. Α. Παναγιωτόπουλος, και τον Πρόεδρο του ΠΑ.ΣΟ.Κ.-Κινήματος Αλλαγής κ. Νίκο Ανδρουλάκη εκπροσώπησε ο βουλευτής κ. Ι. Τσίμαρης, ενώ παρέστη και η Πρόεδρος της «Πλεύσης Ελευθερίας» κ. Ζωή Κωνσταντοπούλου.
Ακόμη, παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων, και ο υπουργός Πολιτικής Προστασίας κ. Βασίλης Κικίλιας, οι υφυπουργοί Υγείας κ.κ. Μ. Θεμιστοκλέους και Δ. Βαρτζόπουλος, η υφυπουργός Ανάπτυξης κ. Ζωή Ράπτη, ο υφυπουργός Εργασίας κ. Κ. Καραγκούνης, οι πρώην υπουργοί Υγείας κ.κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος, Νικήτας Κακλαμάνης και Θανάσης Πλεύρης, καθώς και ο υφυπουργός κ. Α. Γιαννόπουλος.
Τη δέσμευσή τους στις διαχρονικές αξίες του Ι.Σ.Α. εξέφρασαν ο Πρόεδρος κ. Γιώργος Πατούλης και τα μέλη του Δ.Σ του Ι.Σ.Α. κ.κ. Φ. Πατσουράκος, Σ. Τσούκαλος, Ι. Δατσέρης, Ι. Κεχρής, Π. Λεονάρδου Θ. Αγγελόπουλος, Σ. Καλιαμπέκος, Ι. Καλλιάτσος, Ολ. Κεσίδου, Γ. Μαρίνος, Ε. Μαρκάκη, Ι. Νάσιος, Ε. Παπαμαργαρίτης, Α. Φουστάνος, Π. Ψυχάρης, καθώς και ο Πρόεδρος Γ. Κασσάρας, ο Αντιπρόεδρος Χ. Τζερμιάς και τα μέλη του Πειθαρχικού και της Εξελεγκτικής Επιτροπής και ο Π. Αλευράς.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης παρουσιάστηκε από τον Πρόεδρο του Ι.Σ.Α. κ. Γιώργο Πατούλη το επιστημονικό, συνδικαλιστικό και κοινωνικό έργο του Ι.Σ.Α. στη διάρκεια των τελευταίων 100 χρόνων. Όπως τονίστηκε, ο Ι.Σ.Α. πρωτοστάτησε σε όλες τις κρίσιμες περιόδους της πατρίδας μας, ως θεματοφύλακας της δημόσιας υγείας.
Ειδικότερα, ο Πρόεδρος του Ι.Σ.Α. κ. Γιώργος Πατούλης τόνισε πως: «Τα εκατό χρόνια του Ι.Σ.Α. είναι μια ιστορία γεμάτη αγώνες, επιτεύγματα και προσφορά στην κοινωνία. Οι πρόγονοί μας, οι Ιατροί που ίδρυσαν και στήριξαν αυτόν τον Σύλλογο, έβαλαν τις βάσεις για ένα σύγχρονο και αποτελεσματικό σύστημα υγείας. Αντιμετώπισαν πανδημίες, πολέμους και κοινωνικές αναταραχές, πάντα με αίσθημα ευθύνης και ανθρωπιάς. Στη διάρκεια αυτής της διαδρομής, ο Ι.Σ.Α. πρωτοστατεί σε όλες τις κρίσιμες περιόδους της πατρίδας μας, ως θεματοφύλακας της δημόσιας υγείας. Από τα πρώτα χρόνια της λειτουργίας του αναλήφθηκαν πρωτοβουλίες, και δόθηκαν σημαντικοί αγώνες, προς όφελος των ιατρών-μελών μας, των ασθενών και της Υγείας του ελληνικού λαού.».

Επίσης, εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ομιλία έκανε ο Ακαδημαϊκός-Ομότιμος Καθηγητής Παιδιατρικής και Ενδοκρινολογίας Ε.Κ.Π.Α., Δρ. Γεώργιος Χρούσος, με θέμα: «Ιατρική Παρόν και Μέλλον».
Ακολούθησε η απονομή τιμητικών διακρίσεων στον Μακαριότατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμο Β΄, στον κ. Αθανάσιο Μαρτίνο, Ιδρυτή του Ιδρύματος «Αθανασίου & Μαρίνας Μαρτίνου», στο «Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος» για το πλούσιο κοινωφελές έργο του Ιδρύματος, στον κ. Νικήτα Κακλαμάνη, πρώην υπουργό Υγείας, βουλευτή της Α΄ Αθηνών της Νέας Δημοκρατίας, για την προσφορά του στην Ιατρική Επιστήμη με την ιδιότητά του, ως Ιατρός και Πολιτικός, στον Καθηγητή κ. Γεράσιμο Σιάσο, Πρύτανη του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, για την προσφορά του στις ανθρωπιστικές επιστήμες, στον Δρ Γεώργιο Χρούσο, Ακαδημαϊκό-Ομότιμο Καθηγητή Παιδιατρικής και Ενδοκρινολογίας Ε.Κ.Π.Α., για την έγκριτη παρουσία του ως κλινικός στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, στον Καθηγητή κ. Νικόλαο Αρκαδόπουλο, Πρόεδρο της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, για την προσφορά του στην Ιατρική Επιστήμη, στον κ. Σωτήρη Ρηγάκη, Επίτιμο Πρόεδρο Ι.Σ.Α. για την προσφορά του στον Ι.Σ.Α., στον κ. Ιωάννη Σπανολιό, Πρόεδρο του «Όλοι Μαζί Μπορούμε» για την πολύχρονη εθελοντική προσφορά και συμβολή του στο έργο του Ιατρείου Κοινωνικής Αποστολής, στον Δρ. Νικόλαο Καλλιακμάνη, εκ μέρους των εθελοντών του Ιατρείου Κοινωνικής Αποστολής για την ουσιαστική και ανιδιοτελή προσφορά τους, και στον κ. Άννινο Ζαβρό, ως αποφοιτήσαντα με τη μεγαλύτερη βαθμολογία από την Ιατρική Σχολή του Ε.Κ.Π.Α. για το 2023.















Η όμορφη βραδιά έκλεισε με μουσική παράσταση από τον κ. Γιάννη Πανταζή, μουσικό, συνθέτη, κατασκευαστή μουσικών οργάνων, και το Kουαρτέτο εγχόρδων L’Anima, με τους κ.κ. Στέλλα Τσάνη, Ευγενία Μπρουνίλντα και Αντώνη Μανιά.
Την παρουσίαση της εκδήλωσης έκανε η Δημοσιογράφος κ. Μαρία Νικόλτσιου.
