Με μεγάλη επιτυχία η εκδήλωση του Κέντρου Χορού του Δήμου Ηρακλείου Κρήτης
Το Κέντρο Χορού-Δημοτική Σχολή Χορού της Α.Α.Η. Α.Ε. Ο.Τ.Α. του Δήμου Ηρακλείου Κρήτης, ολοκλήρωσε με επιτυχία τη χρονιά με την πραγματοποίηση της παράστασής του στο Κηποθέατρο «Νίκος Καζαντζάκης».
Οι θεατές απόλαυσαν μικρούς και μεγάλους χορευτές, οι οποίοι διηγήθηκαν την ιστορία της «Πηνελόπης της θάλασσας», βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο της συγγραφέως Gema Sirvent, σε εικονογράφηση του Raul Guridi και μετάφραση της Μαριάννας Ψυχάλου, που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «Μικρή Σελήνη».
Η Πηνελόπη, αναζητά τη δύναμη να ξεκινήσει το δικό της ταξίδι και από Πηνελόπη του Οδυσσέα να γίνει Πηνελόπη της θάλασσας. Δασκάλες και μαθητές της σχολής απέδωσαν με τις εμπνευσμένες χορογραφίες τους τη ρότα του ταξιδιού της και παρέσυραν το κοινό σε ένα δικό τους ταξίδι.

Επίσης, στην παράσταση παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων: ο Αντιδήμαρχος Κυκλικής Οικονομίας, Περιβάλλοντος και Αθλητισμού και Πρόεδρος της Α.Α.Η. Ο.Τ.Α. Α.Ε. κ. Κώστας Βαρδαβάς, η Αντιδήμαρχος Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών κ. Μαρία Καναβάκη, που ως Υπεύθυνη του Κέντρου Χορού προλόγισε την εκδήλωση, και ο Αντιπρόεδρος της 4ης Δημοτικής Κοινότητας κ. Μιχάλης Φακουρέλης.

Ακόμη, επισημαίνουμε πως οι εγγραφές για τη νέα περίοδο λειτουργίας της σχολής ξεκινούν την Παρασκευή 1 Σεπτεμβρίου, θύρα 17 του Παγκρήτιου Σταδίου, καθημερινές 17:00-20:00, τηλέφωνο: 2810 264560.

