Με μεγάλη επισκεψιμότητα συνεχίζεται η «1η Αμφιλοχιώτικη Εικαστική Έκθεση – Αιτωλοακαρνάνες Καλλιτέχνες», στην Αμφιλοχία
Μεγάλη επισκεψιμότητα γνωρίζει η «1η Αμφιλοχιώτικη Εικαστική Έκθεση-Αιτωλοακαρνάνες καλλιτέχνες», του Δήμου Αμφιλοχίας, που πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Πολιτιστικό Κέντρο Αμφιλοχίας στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Αμφιλοχίας στο πλαίσιο των Πανακαρνανείων 2025.
Η έκθεση, με την καλλιτεχνική επιμέλεια του Αμφιλοχιώτη Σκηνοθέτη κ. Νώντα Σαρλή, παρουσιάζει σε τρεις αίθουσες έργα 55 Αιτωλοακαρνάνων Καλλιτεχνών, με τιμώμενους καλλιτέχνες τους Άγγελο και Φίλιππο Παναγιωτίδη, Γιώργο Σταθόπουλο και Μαρία Σταμάτη.
Αποτελεί μια πρωτοβουλία, που αγκαλιάζεται καθημερινά από δημότες και τους επισκέπτες της πόλης, οι οποίοι μέσα από την περιήγησή τους στις αίθουσες του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αμφιλοχίας έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις δημιουργίες των Αιτωλοακαρνάνων καλλιτεχνών και να έρθουν κοντά με τα πολύτιμα έργα τους.



Η έκθεση θα διαρκέσει έως τις 20 Αυγούστου 2025 και η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.
Ώρες λειτουργίας, καθημερινά: 10:00-13:00 π.μ. – 18:00-21:00 μ.μ. (Την ημέρα του Δεκαπενταύγουστου θα παραμείνει κλειστή).




