Με λαμπρότητα ο εορτασμός των Θεοφανείων στην Αθήνα
Το πρωί της Δευτέρας 6 Ιανουαρίου 2025, στον Ιερό Ναό του Αγίου Διονυσίου Αρεοπαγίτου, στο Κολωνάκι, τελέστηκε η επίσημη Δοξολογία για την εορτή των Θεοφανείων, παρουσία του Δημάρχου Αθηναίων, κ. Χάρη Δούκα, και του πρωθυπουργού, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη.
Επίσης, παραβρέθηκαν εκπρόσωποι της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας, της Εκκλησίας, των πανεπιστημιακών αρχών, της Ελληνικής Αστυνομίας, καθώς και Αντιδήμαρχοι και Διευθυντές του Δήμου Αθηναίων. Αμέσως μετά, ακολούθησε ο Αγιασμός των Υδάτων στο Αδριάνειο Υδραγωγείο (Δεξαμενή Αθηνών).

Ακόμη, ο Δήμαρχος Αθηναίων, κ. Χάρης Δούκας, δήλωσε πως: «Ο αγιασμός των υδάτων της Αθήνας είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με το ιστορικό μνημείο της Δεξαμενής του Αδριανού, εδώ, στο Κολωνάκι. Είναι ένα μνημείο 18 αιώνων και μια παράδοση 150 ετών, που συνεχίζει και μας εμπνέει. Γι’ αυτό και μπορούμε να προχωρήσουμε με περισσότερη αποφασιστικότητα και τόλμη για να χτίσουμε μία κοινωνία περισσότερο συμπεριληπτική, μία κοινωνία περισσότερο φωτεινή και ευημερούσα για όλες και όλους. Χρόνια πολλά.».

