Λουλούδια και αρώματα «πλημμύρισαν» το κέντρο των Σερρών με το ξεκίνημα της 22ης Ανθοκομικής Έκθεσης
Μία πολύχρωμη πανδαισία λουλουδιών και φυτών υποδέχεται από την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026 τις Σερραίες, τους Σερραίους και τους επισκέπτες στην 22η Ανθοκομική Έκθεση του Δήμου Σερρών, η οποία φιλοξενείται στην πλατεία Ελευθερίας, στο κέντρο της πόλης.
Οι 13 επαγγελματίες ανθοκομίας, που συμμετέχουν στην έκθεση, παρουσιάζουν στους πάγκους τους εντυπωσιακά άνθη, καλλωπιστικά και αρωματικά φυτά, μετατρέποντας την «καρδιά» των Σερρών σε έναν μοναδικό χώρο γεμάτο χρώματα, αρώματα και φυσική ομορφιά.
Την έκθεση επισκέφθηκε το πρωί της Τετάρτης 3 Ιουνίου 2026, ημέρα έναρξης της διοργάνωσης, η Δήμαρχος Σερρών, κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα, η οποία συνομίλησε με τους παραγωγούς και ενημερώθηκε για τα προϊόντα που διαθέτουν, και ακόμη με δήλωσή της κάλεσε τις Σερραίες και τους Σερραίους να επισκεφθούν την ανθοκομική εκθεση και να στηρίξουν τους παραγωγούς λουλουδιών και φυτών, αναφέροντας πως. «Το κέντρο της πόλης μας «πλημμύρισε» χρώματα και αρώματα. Η ανθοκομική έκθεση του Δήμου Σερρών αποτελεί πλέον ένα καθιερωμένο ετήσιο ραντεβού για τις Σερραίες και τους Σερραίους. Στηρίζουμε τους ανθρώπους της παραγωγής, οι οποίοι με μεράκι και αγάπη προσφέρουν ποιοτικά προϊόντα και συμβάλλουν στην αισθητική αναβάθμιση των χώρων μας.».



Η ανθοκομική έκθεση λειτουργεί καθημερινά από τις 09:00 έως τις 22:30, με ελεύθερη είσοδο για το κοινό, δίνοντας τη δυνατότητα στους επισκέπτες να προμηθευτούν φυτά και λουλούδια σε προσιτές τιμές.




