ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Wednesday | 24 Ιουνίου 2026
Ανατολική Μακεδονία & Θράκη Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Εθιμοτυπική Επίσκεψη της Γενικής Πρόξενου της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη κ. Corina Cretu στον Δήμαρχο Θάσου

Την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026 επισκέφθηκε τη Νήσο Θάσο και τον Δήμαρχο Θάσου, κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, η Γενική Πρόξενος της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη, κ. Corina Cretu, συνοδευόμενη από τη Σύμβουλό της κ. Monica Ioan.
Εργασία Κοινωνία Στερεά Ελλάδα Τοπική Αυτοδιοίκηση

Εκπαίδευση εργαζομένων του Δήμου Χαλκιδέων για εργασίες σε ύψος

Δράσεις εκπαίδευσης του προσωπικού του σε πιστοποιημένα εκπαιδευτικά κέντρα πραγματοποιεί ο Δήμος Χαλκιδέων, με σκοπό τη συνεχή αναβάθμιση του επιπέδου ασφαλείας, την πρόληψη εργατικών ατυχημάτων και την απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων για την ασφαλή εκτέλεση εργασιών υψηλής επικινδυνότητας.
Βιβλίο Θεσσαλία Κοινωνία Μουσική Τοπική Αυτοδιοίκηση

Με επιτυχία και έντονο μουσικό χρώμα από την Παιδική Χορωδία Δήμου Ελασσόνας έγινε η παρουσίαση του βιβλίου: «Η Φανή χωρίς φωνή»

Με μεγάλη συμμετοχή κοινού πραγματοποιήθηκε στην κατάμεστη αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου της Ιεράς Μητροπόλεως Ελασσόνας η παρουσίαση του παιδικού βιβλίου: «Η Φανή χωρίς φωνή», της Συγγραφέα κ. Ελένης Τζιγκούρα, σε διοργάνωση του Δήμου Ελασσόνας.

Μαζικός και «νόστιμος» ο 18ος Διαγωνισμός Πιροσκί της Ευκαρπίας, υπό την αιγίδα του Δήμου Κιλκίς

Η ακαταμάχητη γεύση του πιροσκί, με την αφράτη γέμιση τυριού, έφερε και πάλι την Ευκαρπία Κιλκίς στο προσκήνιο της τοπικής γαστριμαργίας. Η πλατεία του χωριού βούλιαξε για ακόμη μία φορά από κόσμο με γνώριμους, αλλά και νέους επισκέπτες από την ευρύτερη περιοχή, να παίρνουν θέση δίπλα στα περίπτερα για να δοκιμάσουν το εκλεκτό ποντιακό έδεσμα και να ψηφίσουν στη συνέχεια τον καλύτερο παρασκευαστή.

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 3ο Kefalonian Tratarisma-Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου Κεφαλονιάς, στον Θαλασσόμυλο Αργοστολίου

Με εξαιρετική προσέλευση κοινού και ιδιαίτερα θερμή ανταπόκριση από κατοίκους και επισκέπτες του νησιού πραγματοποιήθηκε το 3ο Kefalonian Tratarisma-Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου Κεφαλονιάς, στον Θαλασσόμυλο Αργοστολίου.

Στο επίκεντρο των γεύσεων για τρίτη χρονιά οι σαρακατσάνικες πίτες στον Δήμο Κιλκίς

Η Ορχήστρα του κ. Γιώργου Μαλλιαχόβα έδωσε στη συνέχεια το παράγγελμα για την κορύφωση της γευστικής εμπειρίας με σαρακατσάνικους χορούς.«Οι Σαρακατσάνικες πίτες», ένα δρώμενο, που αποσκοπεί στην προβολή και διάδοση της πλούσιας πολιτιστικής και λαογραφικής κληρονομιάς των Σαρακατσαναίων, εντάχθηκαν για τρίτη συνεχή χρονιά στο...
Δυτική Ελλάδα Κοινωνία Μουσική Τοπική Αυτοδιοίκηση Υγεία

«ΦΩΣ και ΕΛΠΙΔΑ»: Δύο μοναδικές βραδιές μουσικής και προσφοράς για τη «Φλόγα» Ναυπάκτου

Για δύο ημέρες η μουσική συνάντησε την προσφορά σε έναν χώρο ιδιαίτερου συμβολισμού, στέλνοντας ένα δυνατό μήνυμα αγάπης και στήριξης προς τα παιδιά και τις οικογένειες, που δίνουν τη δική τους γενναία μάχη. Και οι δύο βραδιές ήταν αφιερωμένες στη μνήμη της μικρής Αναστασίας, που αγαπούσε τη μουσική. Η σκέψη της συνόδευσε κάθε νότα και έδωσε στη διοργάνωση ακόμη βαθύτερο νόημα: να σταθούμε όλοι μαζί, με αγάπη και πράξεις, δίπλα σε κάθε παιδί και κάθε οικογένεια, που χρειάζεται δύναμη και ελπίδα.Στις μουσικές βραδιές παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου...
Θεσσαλονίκη Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Κόπηκε η Πρωτοχρονιάτικη Βασιλόπιτα «Δημοτικής Συνεργασίας Αμπελοκήπων-Μενεμένης» 2024

Στη θεατρική σκηνή «Σοφία Βέμπο», στο «Καραπάντσειο» Πολιτιστικό Κέντρο, πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί, Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2024, η κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Βασιλόπιτας της Αδέσμευτης Δημοτικής Κίνησης Πολιτών «Δημοτική Συνεργασία» του Δήμου Αμπελοκήπων-Μενεμένης, από τον επικεφαλής της παράταξης, Δήμαρχο Αμπελοκήπων-Μενεμένης και Πρόεδρο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος κ. Λάζαρο Κυρίζογλου.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με υπέροχες μελωδίες από τη Φιλαρμονική Ορχήστρα του Δήμου Αμπελοκήπων-Μενεμένης, υπό την διεύθυνση της κ. Σοφίας Νάσιου.

Ακολούθησε η ομιλία του κ. Λάζαρου Κυρίζογλου, ο οποίος αναφέρθηκε συνοπτικά στα έργα και στις δράσεις που πραγματοποιήθηκαν στον Δήμο Αμπελοκήπων-Μενεμένης, στη συνέπεια και στη συνέχεια του έργου της παράταξης, η οποία, σύμφωνα με τον κ. Κυρίζογλου, έχει αποδείξει ότι κάνει πράξη τις υποσχέσεις της και μιλάει με το έργο της.

Στη συνέχεια, ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως κ.κ. Βαρνάβας ευλόγησε τη Βασιλόπιτα της παράταξης.

Τα φλουριά της Βασιλόπιτας ήταν δύο, όπως και οι τυχεροί. Στη μεγάλη Βασιλόπιτα το φλουρί έτυχε στον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Αλέξανδρο Κουσενίδη, ενώ στα βασιλοπιτάκια τυχερή ήτανε η κ. Στέλλα Γράβα, οι οποίοι παρέλαβαν από τον κ. Κυρίζογλου από μία εικόνα της Παναγίας.
Επίσης, στην εκδήλωση παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Βρυούλων κ.κ. Παντελεήμων, οι βουλευτές Α΄ Θεσσαλονίκης κ.κ. Κωνσταντίνος Γκιουλέκας και Άννα Ευθυμίου, ο Περιφερειακός Σύμβουλος κ. Ελευθέριος Κυρίζογλου, Ιερείς, Δημοτικοί και Κοινοτικοί Σύμβουλοι του Δήμου Αμπελοκήπων-Μενεμένης και πλήθος κόσμου.
Ακολουθεί ολόκληρη η ομιλία του κ. Λάζαρου Κυρίζογλου, Δημάρχου Αμπελοκήπων-Μενεμένης, και Προέδρου της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (Κ.Ε.Δ.Ε.) και Επικεφαλής της Παράταξης «Δημοτική Συνεργασία»:
«Αγαπητοί Συνάδελφοι, κυρίες και κύριοι.
Πορευθήκαμε μέχρι το 2023, και θα συνεχίσουμε να πορευόμαστε το 2024 και εξής, με σταθερό αυτοδιοικητικό βηματισμό, πετυχαίνοντας τους στόχους μας σε όλους τους τομείς της δημοτικής μας δράσης: στην παιδεία και στην εκπαίδευση, στα οικονομικά, στα κοινωνικοπρονοιακά, στα έργα, στην καθαριότητα και στο περιβάλλον, στην εξυπηρέτηση των πολιτών. Ήδη βρισκόμαστε σε ένα κρίσιμο στάδιο υλοποίησης προγράμματος μελετών και έργων, συνολικού προϋπολογισμού 102 εκ. ευρώ. Το μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων και μελετών, που υλοποιήθηκε ποτέ στον Δήμο μας. Θα αρκεστώ στην παράθεση ορισμένων μόνο στοιχείων:
Αντικατάσταση του φωτισμού του δήμου με «led», ανάπλαση του οικισμού Αγίου Νεκταρίου, ανάπλαση της οδού Μοναστηρίου και δημιουργία πάρκου έναντι του «Grand Hotel», κατασκευή διδακτηρίου Καλλιτεχνικού Σχολείου, του Ιερού Ναού Αγίου Πολυκάρπου, ανάπλαση οικισμού Βοσπόρου και των οδών Ελ. Βενιζέλου, Φιλιππουπόλεως και Δαβάκη, Χαλκίδη και Μεγάλου Αλεξάνδρου, και της νησίδας της 28ης Οκτωβρίου. Ολοκλήρωση ορόφων στο «Καραπάντσειο» Πολιτιστικό Κέντρο, αντικατάσταση παλαιάς μεταλλικής πεζογέφυρας στην οδό Καλλιθέας-Γεννηματά. Το νέο σύγχρονο κολυμβητικό κέντρο, προϋπολογισμού 32 εκατομμυρίων ευρώ.
Στα Οικονομικά, το ταμειακό υπόλοιπο, δηλαδή πλεόνασμα, είναι 4.800.000 ευρώ.
Είμαστε η Διοίκηση που ξεχρεώσαμε τους πρώην Δήμους Αμπελοκήπων και Μενεμένης, με ορθολογική οικονομική διαχείριση και, μάλιστα, χωρίς δανεισμό, χωρίς αύξηση των πόρων της Αυτοδιοίκησης και εν μέσω μνημονιακών περιοριστικών πολιτικών, από το 2010 μέχρι σήμερα. Δεν πρέπει να αγνοήσουμε τις τεράστιες οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε και εξακολουθούμε να αντιμετωπίζουμε λόγω κορονοϊού, αλλά και της αύξησης του ενεργειακού κόστους (φυσικό αέριο, Δ.Ε.Η., υγρά καύσιμα, λιπαντικά).
Είμαστε η Διοίκηση του Δήμου μας, η οποία αύξησε την περιουσία του Δήμου: 90 στρέμματα απέναντι από το εργοτάξιο του Μετρό στη Δημοτική Κοινότητα Μενεμένης για τη δημιουργία επιχειρηματικού πάρκου (έγινε η δημοπρασία και αναμένονται οι προσφορές), ολόκληρο το οικοδομικό τετράγωνο Ακριτών-Πατριάρχου Γρηγορίου Ε΄- Ευριπίδου στους Αμπελόκηπους, το Ε.Α.Κ. «Μέγας Αλέξανδρος» Κλειστό Γυμναστήριο και το «Αστρεινίδης», το οικόπεδο του Δασαρχείου δίπλα στο πρώην Ι.Κ.Α. Ελευθερίας, τα 161 στρέμματα του Στρατοπέδου «Μέγας Αλέξανδρος».
Καλούμε όλους τους πολίτες να σέβονται τον δημόσιο χώρο και το περιβάλλον.
Στις δύσκολες στιγμές που περάσαμε λόγω της πανδημίας σταθήκαμε όρθιοι, στο καθήκον μας και στο ύψος των περιστάσεων, με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου μας να βρίσκονται επί ποδός. Λάβαμε και εκτελέσαμε άμεσα αποφάσεις, όπως απαιτείται στη διαχείριση κρίσεων. Είμαστε κάθε μέρα παρόντες στις θέσεις μας.
Διαχειριστήκαμε με επιτυχία χιονοπτώσεις, έντονες βροχοπτώσεις, παγετούς. Δώσαμε όλοι μαζί, Δήμος και πολίτες, μια μάχη και ανταποκριθήκαμε με επιτυχία. Ευχαριστούμε και συγχαίρουμε τη συντριπτική πλειοψηφία των συμπολιτών μας για την υπεύθυνη στάση τους. Η προσπάθειά μας, όμως, δεν σταματάει εδώ. Θα συνεχίσουμε με όλες τις δυνάμεις μας να εξυπηρετούμε, να ενισχύουμε και να προσφέρουμε στους συμπολίτες μας. Ταυτόχρονα, όμως, δίνουμε τη μάχη για τα γενικότερα θέματα της Αυτοδιοίκησης στην πατρίδα μας. Την Αποκέντρωση αρμοδιοτήτων με πόρους και προσωπικό για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη άσκησή τους προς όφελος των πολιτών, όπως άλλωστε το Σύνταγμά μας ορίζει.
Σεβασμιότατε, σας ευχαριστούμε, διότι είστε συνοδοιπόρος και συνέκδημος στα προβλήματά μας. Συνειδητά έχουμε επιλέξει να στηρίζουμε και συνεχίσουμε να στηρίζουμε το έργο της Χριστιανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας μας σε όλους τους τομείς.
Κλείνοντας, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, τους εκάστοτε Αντιδημάρχους, τους Δημοτικούς Συμβούλους, τους Προέδρους των Κοινοτήτων και τα μέλη των Κοινοτικών Συμβουλίων, τα μέλη των Συμβουλίων των Νομικών Προσώπων του Δήμου, τους Προϊστάμενους Διευθύνσεων και Τμημάτων, όλους τους εργαζόμενους του Δήμου και τους συνεργάτες μου στο γραφείο δημάρχου, που εργάζονται και δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό. Ιδιαίτερες ευχαριστίες και σε όλους του υποψήφιους και τις υποψήφιες στις τελευταίες εκλογές, με τους οποίους μαζί δώσαμε τον καλό κοινό αγώνα μας.
Στις 8 Οκτωβρίου 2023, στις Δημοτικές Εκλογές, οι πολίτες του Δήμου μας, μας εμπιστευτήκαν για έκτη φορά. Ο λαός των Αμπελοκήπων και της Μενεμένης αναγνώρισε και τίμησε με την ψήφο του το μεγάλο έργο μας και το Δημοτικό μας πρόγραμμα.
Πρόκειται για μία τιμητική και πολύ βαριά εντολή χρέους, καθήκοντος και ευθύνης, που μας υποχρεώνει να εφαρμόσουμε το πρόγραμμά μας, κινούμενοι πιο γρήγορα, πιο δυνατά, πιο αποτελεσματικά για τους Αμπελόκηπους και τη Μενεμένη, που όλοι αγαπάμε.
Σταματάω εδώ, γιατί εμείς που ασχολούμαστε με τα κοινά πρέπει να λέμε λίγα και να κάνουμε πολλά. Καλή Χρονιά, με υγεία και χαρά. Σας ευχαριστώ.».