Κόπηκε η πρωτοχρονιάτικη πίτα της Περιφέρειας Κρήτης στα Χανιά, σηματοδοτώντας την ενότητα του νησιού και την ισόρροπη ανάπτυξη
Στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης Βασιλόπιτας στην Περιφερειακή Ενότητα Χανίων παραβρέθηκε σήμερα ο Περιφερειάρχης Κρήτης κ. Σταύρος Αρναουτάκης, τηρώντας την παράδοση που καθιέρωσε από την πρώτη ανάληψη των καθηκόντων του στην Περιφέρεια Κρήτης.

«Είναι ιδιαίτερη χαρά και τιμή για μένα, όταν για δέκατη τρίτη συνεχή χρονιά βρίσκομαι στην κοπή της πίτας εδώ στα Χανιά, σηματοδοτώντας την ενότητα του νησιού, την ισόρροπη ανάπτυξη, αλλά και τον σταθερό στόχο μας να κάνει η αιρετή Περιφέρεια πράξη την ενότητα, από τη μια άκρη έως την άλλη του νησιού.», τόνισε ο Περιφερειάρχης Κρήτης κ. Σταύρος Αρναουτάκης.
Επίσης, ο κ. Αρναουτάκης, αναφερόμενος στην πορεία της Περιφερειακής Αρχής κατά τις προηγούμενες θητείες, αλλά και στη νέα θητεία που ξεκινά, υπογράμμισε τη σημασία που έργου, που έχει επιτευχθεί για την Κρήτη με βασικό συστατικό την ενότητα, λέγοντας χαρακτηριστικά πως: «Χτίσαμε σε στέρεες βάσεις όλα τα προηγούμενα χρόνια και χτίσαμε όλοι μαζί. Όλοι οι συνάδελφοι από την Αυτοδιοίκηση, με τη βοήθεια της Εκκλησίας μας, πάντα με τους συντοπίτες βουλευτές και με τις κυβερνήσεις διαχρονικά, γιατί αλλάξαμε πολλές κυβερνήσεις και περάσαμε πολλές κρίσεις, από τα «capitals controls» και τα μνημόνια, έως την ενεργειακή κρίση και την πανδημία. Κρατήσαμε, όμως,», τόνισε μεταξύ άλλων πως: «Η νέα θητεία που ξεκινά οδηγεί σε μια αισιόδοξη πορεία για την Κρήτη, γιατί τα μεγάλα έργα, τα οποία για πολλά χρόνια είχαμε διεκδικήσει και για διάφορους λόγους δεν είχαν προχωρήσει, ξεκινούν τώρα και βρίσκονται στην υλοποίησή τους, όμως ο δρόμος είναι μακρύς, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τον Β.Ο.Α.Κ.», προσθέτοντας πως: «Είναι ανάγκη να ξεκινήσει χωρίς καθυστερήσεις το τμήμα από την Κίσαμο μέχρι το Ηράκλειο και με στόχο πάντα έναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο, που θα φτάνει έως τη Σητεία.» και ακόμη απηύθυνε για άλλη μια φορά έκκληση προς τους αρμόδιους υπουργούς να προχωρήσουν οι σχετικές διαδικασίες.
Επιπλέον, στο πλαίσιο της τελετής, ο Περιφερειάρχης Κρήτης, κ. Σταύρος Αρναουτάκης, ευχαρίστησε την κ. Ελένη Δοξάκη, Γενική Διευθύντρια Τεχνικών Έργων, που συνταξιοδοτείται, επισημαίνοντας την επιτυχημένη παρουσία της σε μια θέση με μεγάλα τεχνικά έργα και σημειώνοντας χαρακτηριστικά πως έχαιρε της εκτίμησης και του σεβασμού τόσο των υπηρεσιακών και αιρετών όσο και των εργοληπτών.

Ακόμη, από την πλευρά του, ο Αντιπεριφερειάρχης Χανίων, κ. Νίκος Καλογερής, δήλωσε αισιόδοξος για το μέλλον και υπογράμμισε μεταξύ άλλων πως: «Η επόμενη πενταετία θα ανεβάσει σκαλοπάτι την Κρήτη με τα έργα που υλοποιούνται και σχεδιάζονται.».

Τον Αγιασμό για τη νέα χρονιά τέλεσε ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Κισάμου και Σελίνου κ.κ. Αμφιλόχιος, και ακολούθησε η κοπή της Βασιλόπιτας, που έγινε παρουσία του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου κ.κ. Δαμασκηνού, των βουλευτών Χανίων κ.κ. Σέβης Βολουδάκη και Αλέξανδρου Μαρκογιαννάκη, εκπροσώπων βουλευτών, του Δήμαρχου Χανίων κ. Παναγιώτη Σημανδηράκη και του Δημάρχου Πλατανιά κ. Γιάννη Μαλανδράκη, Περιφερειακών και Δημοτικών Συμβούλων, Στρατιωτικών και Τοπικών Αρχών και Σωμάτων Ασφαλείας.

Νωρίτερα, ο Περιφερειάρχης και ο Αντιπεριφερειάρχης Χανίων παραβρέθηκαν στη Δοξολογία, που τελέστηκε στη Μητρόπολη Χανίων.

