ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Thursday | 25 Ιουνίου 2026
Ανατολική Μακεδονία & Θράκη Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Εθιμοτυπική Επίσκεψη της Γενικής Πρόξενου της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη κ. Corina Cretu στον Δήμαρχο Θάσου

Την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026 επισκέφθηκε τη Νήσο Θάσο και τον Δήμαρχο Θάσου, κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, η Γενική Πρόξενος της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη, κ. Corina Cretu, συνοδευόμενη από τη Σύμβουλό της κ. Monica Ioan.
Εργασία Κοινωνία Στερεά Ελλάδα Τοπική Αυτοδιοίκηση

Εκπαίδευση εργαζομένων του Δήμου Χαλκιδέων για εργασίες σε ύψος

Δράσεις εκπαίδευσης του προσωπικού του σε πιστοποιημένα εκπαιδευτικά κέντρα πραγματοποιεί ο Δήμος Χαλκιδέων, με σκοπό τη συνεχή αναβάθμιση του επιπέδου ασφαλείας, την πρόληψη εργατικών ατυχημάτων και την απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων για την ασφαλή εκτέλεση εργασιών υψηλής επικινδυνότητας.
Βιβλίο Θεσσαλία Κοινωνία Μουσική Τοπική Αυτοδιοίκηση

Με επιτυχία και έντονο μουσικό χρώμα από την Παιδική Χορωδία Δήμου Ελασσόνας έγινε η παρουσίαση του βιβλίου: «Η Φανή χωρίς φωνή»

Με μεγάλη συμμετοχή κοινού πραγματοποιήθηκε στην κατάμεστη αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου της Ιεράς Μητροπόλεως Ελασσόνας η παρουσίαση του παιδικού βιβλίου: «Η Φανή χωρίς φωνή», της Συγγραφέα κ. Ελένης Τζιγκούρα, σε διοργάνωση του Δήμου Ελασσόνας.

Μαζικός και «νόστιμος» ο 18ος Διαγωνισμός Πιροσκί της Ευκαρπίας, υπό την αιγίδα του Δήμου Κιλκίς

Η ακαταμάχητη γεύση του πιροσκί, με την αφράτη γέμιση τυριού, έφερε και πάλι την Ευκαρπία Κιλκίς στο προσκήνιο της τοπικής γαστριμαργίας. Η πλατεία του χωριού βούλιαξε για ακόμη μία φορά από κόσμο με γνώριμους, αλλά και νέους επισκέπτες από την ευρύτερη περιοχή, να παίρνουν θέση δίπλα στα περίπτερα για να δοκιμάσουν το εκλεκτό ποντιακό έδεσμα και να ψηφίσουν στη συνέχεια τον καλύτερο παρασκευαστή.

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 3ο Kefalonian Tratarisma-Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου Κεφαλονιάς, στον Θαλασσόμυλο Αργοστολίου

Με εξαιρετική προσέλευση κοινού και ιδιαίτερα θερμή ανταπόκριση από κατοίκους και επισκέπτες του νησιού πραγματοποιήθηκε το 3ο Kefalonian Tratarisma-Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου Κεφαλονιάς, στον Θαλασσόμυλο Αργοστολίου.

Στο επίκεντρο των γεύσεων για τρίτη χρονιά οι σαρακατσάνικες πίτες στον Δήμο Κιλκίς

Η Ορχήστρα του κ. Γιώργου Μαλλιαχόβα έδωσε στη συνέχεια το παράγγελμα για την κορύφωση της γευστικής εμπειρίας με σαρακατσάνικους χορούς.«Οι Σαρακατσάνικες πίτες», ένα δρώμενο, που αποσκοπεί στην προβολή και διάδοση της πλούσιας πολιτιστικής και λαογραφικής κληρονομιάς των Σαρακατσαναίων, εντάχθηκαν για τρίτη συνεχή χρονιά στο...
Δυτική Ελλάδα Κοινωνία Μουσική Τοπική Αυτοδιοίκηση Υγεία

«ΦΩΣ και ΕΛΠΙΔΑ»: Δύο μοναδικές βραδιές μουσικής και προσφοράς για τη «Φλόγα» Ναυπάκτου

Για δύο ημέρες η μουσική συνάντησε την προσφορά σε έναν χώρο ιδιαίτερου συμβολισμού, στέλνοντας ένα δυνατό μήνυμα αγάπης και στήριξης προς τα παιδιά και τις οικογένειες, που δίνουν τη δική τους γενναία μάχη. Και οι δύο βραδιές ήταν αφιερωμένες στη μνήμη της μικρής Αναστασίας, που αγαπούσε τη μουσική. Η σκέψη της συνόδευσε κάθε νότα και έδωσε στη διοργάνωση ακόμη βαθύτερο νόημα: να σταθούμε όλοι μαζί, με αγάπη και πράξεις, δίπλα σε κάθε παιδί και κάθε οικογένεια, που χρειάζεται δύναμη και ελπίδα.Στις μουσικές βραδιές παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου...
Θεσσαλονίκη Τοπική Αυτοδιοίκηση

Κατάμεστο το «Ιωάννης Βελλίδης» για την κεντρική προεκλογική ομιλία του Κωνσταντίνου Ζέρβα

Καθαρή εντολή για μια νίκη της πόλης και των πολιτών της ζήτησε απόψε Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2023 ο επικεφαλής του συνδυασμού «ΝΑΙ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ», Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κ. Κωνσταντίνος Ζέρβας, στην κεντρική προεκλογική ομιλία του, στην οποία κυριάρχησαν η εντυπωσιακή συμμετοχή του κόσμου και ο δυναμισμός.

Από το κατάμεστο συνεδριακό κέντρο «Ιωάννης Βελλίδης» και με κεντρικό σύνθημα: «Συνεχίζουμε μαζί», ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης και εκ νέου υποψήφιος Δήμαρχος κ. Κωνσταντίνος Ζέρβας έστειλε το μήνυμα πως: «Η Θεσσαλονίκη είναι πάνω από όλα.» και ότι: «Η πόλη έχει μόνο μία δυνατότητα: να πετύχει.».
Επίσης, με την επισήμανση πως: «Η Θεσσαλονίκη έχει μπει στις ράγες μιας μεγάλης ιστορικής αλλαγής, που δεν θα σταματήσει, αρκεί να μην έχουμε πισωγυρίσματα.», ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης έθεσε το διακύβευμα των αυτοδιοικητικών εκλογών της 8ης Οκτωβρίου.

«Το δίλημμα αυτής της κάλπης είναι ένα: Θα προχωρήσουμε, για να ολοκληρώσουμε την ατζέντα της Θεσσαλονίκης ή θα επιστρέψουμε στα παλιά; Θα υλοποιήσουμε τα έργα ή θα αρχίσουμε το γαϊτανάκι των ακυρώσεων και των αναβολών; Θα βάλουμε πλώρη για τη Θεσσαλονίκη του 2030 ή θα κοιτάξουμε πάλι στα 90s;», τόνισε ο κ. Ζέρβας, ενώ σε μια αποστροφή του λόγου του, με πολλούς αποδέκτες, κάλεσε τους πολιτικούς αντιπάλους του να τοποθετηθούν πάνω σε αυτά τα διλήμματα, διερωτώμενος πως: «Πού ήταν όλοι αυτοί τα προηγούμενα δύσκολα χρόνια; Ήταν στην πόλη ή εκτός αυτής; Πότε ενδιαφέρθηκαν για τη Θεσσαλονίκη; Μήπως, όταν είδαν ότι η πόλη ανεβαίνει, ότι αναπτύσσεται; Ότι έχει εξασφαλισμένα 200 εκατ. ευρώ τα επόμενα χρόνια; Αλλά με ποιο σχέδιο ζητούν να τα διαχειριστούν;».
Συνεχίζοντας, ο κ. Ζέρβας σχολίασε πως: «Ξεβολέψαμε πολλούς και πολλοί μας πολεμάνε.», παρατηρώντας πως: «Σε αυτή την πόλη γνωριζόμαστε όλοι πολύ καλά. Γνωρίζουμε τους πάτρωνες, τις διαδρομές, τα συστήματα, τα μεγάλα αφεντικά, τα συμφέροντα και τις δεσμεύσεις.».

Ακόμη, ο κ. Κωνσταντίνος Ζέρβας άσκησε κριτική απέναντι σε ανθυποψηφίους του, σημειώνοντας με νόημα πως: «Οι μεν θέλουν να ακυρώσουν έργα. Οι δε εξαγγέλλουν έργα, που έχουμε ήδη δρομολογήσει. Οι πρώτοι θέλουν να αναβιώσουν ένα παρελθόν, που καταδίκασε την πόλη σε υστέρηση. Οι δεύτεροι τάζουν τα πάντα στους πάντες, χωρίς δισταγμό. Αντί για ανανέωση, προσφέρουν στην πόλη αναπαλαίωση. Μας ξαναφέρνουν ανθρώπους από το παρελθόν. Μια πανστρατιά απόστρατων, για να μας μιλήσουν για τη Θεσσαλονίκη του 21ου αιώνα.».

Επιπλέον, ο κ. Ζέρβας μίλησε για μια «δυνατή και αισιόδοξη Θεσσαλονίκη» και δήλωσε υπερήφανος, γιατί σε αυτή την πρώτη θητεία του η Θεσσαλονίκη απέκτησε συγκεκριμένη ατζέντα.
«Έχουμε καταφέρει η πόλη του 2023 να είναι πολύ καλύτερη από την πόλη του 2019 και του 2015. Και αυτό δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς.», ανέφερε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, υπογραμμίζοντας πως: «Αυτή την τετραετία, παρά τις δυσκολίες που δημιούργησαν η απλή αναλογική, αλλά και η πανδημική, η ενεργειακή και η πληθωριστική κρίση, όχι μόνο δεν χάθηκε καμία ευκαιρία, αλλά η πόλη μπήκε σε μια αναπτυξιακή τροχιά.» και ακόμη σημείωσε πως: «Η Θεσσαλονίκη έχει ενταχθεί σε όλους τους παγκόσμιους χάρτες, έχει καταστεί ένας δυναμικός τουριστικός, αλλά και επενδυτικός προορισμός, στοιχεία που συνιστούν ψήφο εμπιστοσύνης στην ίδια την πόλη.».
Ακολούθως, ο κ. Ζέρβας τόνισε μεταξύ άλλων πως: «Ο Δήμος Θεσσαλονίκης τρέχει το μεγαλύτερο τεχνικό πρόγραμμα όλων των εποχών, με έργα άνω των 50 εκατ. ευρώ, πολλά από τα οποία έχουν στον πυρήνα τους τις γειτονιές, όπου και εξελίσσονται τέσσερα παράλληλα κατασκευαστικά προγράμματα. Την ίδια ώρα ο Δήμος μείωσε τα δημοτικά τέλη κατά 30%, επιστρέφοντας 50 εκατ. ευρώ στους δημότες μέσα στην τετραετία.».
Επίσης, ο κ. Ζέρβας αναφέρθηκε και σε σειρά άλλων έργων, που έγιναν στην πόλη, δηλώνοντας, συγχρόνως, πως αναλαμβάνει προσωπικά την ευθύνη να διορθώσει ό,τι πήγε στραβά ή ό,τι δεν προχώρησε όσο γρήγορα θα επιθυμούσε η Δημοτική Αρχή.
Στη συνέχεια, παρουσιάζοντας τις προτεραιότητες για τη Θεσσαλονίκη του 2030, ο κ. Ζέρβας περιέγραψε μια πρόταση «αναπτυξιακή, βαθιά προοδευτική, κοινωνική και περιβαλλοντική», που περιλαμβάνει από εμβληματικά έργα, όπως η ανάπλαση της Αριστοτέλους και το «ντεκ» στην παλιά παραλία, μέχρι προγράμματα στεγαστικής πολιτικής και από νέα πάρκα και αναπλάσεις στις γειτονιές μέχρι πολιτικές για τη στήριξη της οικογένειας.
«Η δική μου Θεσσαλονίκη θα είναι πάντοτε μήτρα του Ελληνισμού. Ελληνισμός οικουμενικός, ανοιχτός, πρωτοπόρος, αλλά πάντοτε με ένα τεράστιο αντιστασιακό ήθος, όταν η συγκυρία το επιβάλλει.», τόνισε ακόμη ο κ. Ζέρβας.

Επίσης, αξίζει να αναφέρουμε πως ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης και έμπειρος αυτοδιοικητικός κ. Δημήτρης Παπαστεργίου, προλογίζοντας τον κ. Κωνσταντίνο Ζέρβα στην αποψινή ομιλία του, επισήμανε μεταξύ άλλων πως: «Η αυτοδιοίκηση είναι αρρώστια, είναι αγάπη, είναι μεράκι. Είναι αυτό ακριβώς που βλέπω στα μάτια, στο μυαλό, στο πρόσωπο του φίλου μου, του Κωνσταντίνου Ζέρβα.» και στη συνέχεια αναφέρθηκε στις τεράστιες δυσκολίες, που δημιούργησε στις αυτοδιοικητικές αρχές η απλή αναλογική, κάνοντας λόγο για ένα «άθλιο, για ένα εκλογικό σύστημα, που ήθελε την αυτοδιοίκηση χαμηλά» και ακόμη χαρακτήρισε ως «ήρωες» τον κ. Κωνσταντίνο Ζέρβα και την ομάδα του για όσα πέτυχαν για την πόλη μέσα σε αυτές τις συνθήκες.
Επιπλέον, ο κ. Παπαστεργίου απευθυνόμενος προς τον κ. Ζέρβα ανέφερε πως: «Αν καταφέρατε να κάνετε τόσα αυτά τα χρόνια, αντιλαμβάνομαι τι έχει να γίνει από δω και πέρα: Γιατί, το είδα και ως Δήμαρχος, την πρώτη σου θητεία πάντα οραματίζεσαι, σχεδιάζεις, εντάσσεις, ωριμάζεις τα έργα σου. Η δεύτερη θητεία είναι αυτή που σε απογειώνει. Και νομίζω πως είμαστε ακριβώς σε αυτό το σημείο. Στο σημείο που η Θεσσαλονίκη πλέον είναι έτοιμη να ανεβάσει στροφές, να απογειωθεί, με όλη τη δουλειά που κάνετε, με όλα τα έργα που έχετε εντάξει σε Ε.Σ.Π.Α., Ταμείο Ανάκαμψης και σε άλλα εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα.».

Επίσης, οφείλουμε να αναφέρουμε πως παρόντες στην κεντρική προεκλογική ομιλία του Δημάρχου Θεσσαλονίκης, κ. Κωνσταντίνου Ζέρβα, ήταν μεταξύ άλλων ο Πρόεδρος της Κ.Ε.Δ.Ε., Δήμαρχος Αμπελοκήπων–Μενεμένης κ. Λάζαρος Κυρίζογλου, ο Πρόεδρος της Π.Ε.Δ. Κεντρικής Μακεδονίας, Δήμαρχος Πυλαίας–Χορτιάτη κ. Ιγνάτιος Καϊτεζίδης, ο Γενικός Διευθυντής της Ν.Δ. κ. Γιάννης Σμυρλής, ο Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής της Ν.Δ. Θεσσαλονίκης κ. Ζήσης Ιωακείμοβιτς, βουλευτές, αυτοδιοικητικοί, εκπρόσωποι φορέων κ.ά..