Ημερίδα για τον κλάδο της εστίασης και της φιλοξενίας από τον Δήμο Αμφιλοχίας
Με τη συμμετοχή σπουδαίων ομιλητών πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 17 Ιουνίου 2024, στο Δημαρχείο Αμφιλοχίας, η εξαιρετικά ενδιαφέρουσα Ημερίδα με τίτλο: «Προκλήσεις, Δυνατότητες και Διασύνδεση τοπικών επιχειρήσεων».
Η Ημερίδα ήταν ενταγμένη στο πλαίσιο των δράσεων του Δήμου Αμφιλοχίας για προώθηση εξωστρέφειας και μέσω αυτής την ενίσχυση των τοπικών επιχειρήσεων και της τοπικής οικονομίας.
Ο Δήμαρχος Αμφιλοχίας, κ. Αθανάσιος Τορουνίδης, στον χαιρετισμό του καλωσόρισε τους εκπροσώπους των επιμελητηρίων, τονίζοντας πως σκοπός της Δημοτικής Αρχής είναι η Αμφιλοχία να γίνει προορισμός και να στηρίξει τους κλάδους της εστίασης, της φιλοξενίας και του τουρισμού.
Ακολούθησε χαιρετισμός από τον Αντιπεριφερειάρχη Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Παναγιώτη Σακελλαρόπουλο, o οποίος αναφέρθηκε στις δράσεις που τρέχουν για την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού στη Δυτική Ελλάδα.

Ακόμη, στην εισήγησή του ο Πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, αναφέρθηκε στην ψηφιακή κάρτα εργασίας, στις ιδιαιτερότητες των τουριστικών επιχειρήσεων και τη σημασία της στενής συνεργασίας μεταξύ Δήμου, φορέων και επαγγελματιών, προκειμένου οι προσπάθειες ανάδειξης της Αμφιλοχίας ως τουριστικού προορισμού να είναι επιτυχείς.
Επίσης, ο Πρόεδρος της Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε., κ. Γιώργος Καββαθάς, μίλησε για τον σημαίνοντα ρόλο του πρωτογενή τομέα για την Οικονομία, με τον κ. Παναγιώτη Τσιχριτζή, Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας, να αναφέρεται στα αγροτικά τμήματα και στα προγράμματα, που υποστηρίζουν τα αγροδιατροφικά προϊόντα.

Επιπλέον, συζητήθηκαν οι προκλήσεις, που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες της πόλης, και τρόποι για την περαιτέρω διασύνδεση με άλλους φορείς και την ανάπτυξή τους.
Ακολούθησε σεμινάριο από την Taseis Management και τον κ. Ντίνο Νικολάου, Εκπαιδευτή και Σύμβουλο Τουριστικών Επιχειρήσεων.

Τέλος, χαιρετισμό απηύθυναν ο κ. Αποστόλης Αυγερινός, Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών – Βιοτεχνών – Εμπόρων Αμφιλοχίας, o κ. Γιώργος Παππάς, Πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Δυτικής Ελλάδας, και ο κ. Σωκράτης Κωστίκογλου, Πρόεδρος του Συλλόγου Εμπόρων και Επιχειρηματιών Δήμου Αγρινίου.

