ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Saturday | 27 Ιουνίου 2026
Ανατολική Μακεδονία & Θράκη Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Εθιμοτυπική Επίσκεψη της Γενικής Πρόξενου της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη κ. Corina Cretu στον Δήμαρχο Θάσου

Την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026 επισκέφθηκε τη Νήσο Θάσο και τον Δήμαρχο Θάσου, κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, η Γενική Πρόξενος της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη, κ. Corina Cretu, συνοδευόμενη από τη Σύμβουλό της κ. Monica Ioan.
Εργασία Κοινωνία Στερεά Ελλάδα Τοπική Αυτοδιοίκηση

Εκπαίδευση εργαζομένων του Δήμου Χαλκιδέων για εργασίες σε ύψος

Δράσεις εκπαίδευσης του προσωπικού του σε πιστοποιημένα εκπαιδευτικά κέντρα πραγματοποιεί ο Δήμος Χαλκιδέων, με σκοπό τη συνεχή αναβάθμιση του επιπέδου ασφαλείας, την πρόληψη εργατικών ατυχημάτων και την απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων για την ασφαλή εκτέλεση εργασιών υψηλής επικινδυνότητας.
Βιβλίο Θεσσαλία Κοινωνία Μουσική Τοπική Αυτοδιοίκηση

Με επιτυχία και έντονο μουσικό χρώμα από την Παιδική Χορωδία Δήμου Ελασσόνας έγινε η παρουσίαση του βιβλίου: «Η Φανή χωρίς φωνή»

Με μεγάλη συμμετοχή κοινού πραγματοποιήθηκε στην κατάμεστη αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου της Ιεράς Μητροπόλεως Ελασσόνας η παρουσίαση του παιδικού βιβλίου: «Η Φανή χωρίς φωνή», της Συγγραφέα κ. Ελένης Τζιγκούρα, σε διοργάνωση του Δήμου Ελασσόνας.

Μαζικός και «νόστιμος» ο 18ος Διαγωνισμός Πιροσκί της Ευκαρπίας, υπό την αιγίδα του Δήμου Κιλκίς

Η ακαταμάχητη γεύση του πιροσκί, με την αφράτη γέμιση τυριού, έφερε και πάλι την Ευκαρπία Κιλκίς στο προσκήνιο της τοπικής γαστριμαργίας. Η πλατεία του χωριού βούλιαξε για ακόμη μία φορά από κόσμο με γνώριμους, αλλά και νέους επισκέπτες από την ευρύτερη περιοχή, να παίρνουν θέση δίπλα στα περίπτερα για να δοκιμάσουν το εκλεκτό ποντιακό έδεσμα και να ψηφίσουν στη συνέχεια τον καλύτερο παρασκευαστή.

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 3ο Kefalonian Tratarisma-Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου Κεφαλονιάς, στον Θαλασσόμυλο Αργοστολίου

Με εξαιρετική προσέλευση κοινού και ιδιαίτερα θερμή ανταπόκριση από κατοίκους και επισκέπτες του νησιού πραγματοποιήθηκε το 3ο Kefalonian Tratarisma-Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου Κεφαλονιάς, στον Θαλασσόμυλο Αργοστολίου.

Στο επίκεντρο των γεύσεων για τρίτη χρονιά οι σαρακατσάνικες πίτες στον Δήμο Κιλκίς

Η Ορχήστρα του κ. Γιώργου Μαλλιαχόβα έδωσε στη συνέχεια το παράγγελμα για την κορύφωση της γευστικής εμπειρίας με σαρακατσάνικους χορούς.«Οι Σαρακατσάνικες πίτες», ένα δρώμενο, που αποσκοπεί στην προβολή και διάδοση της πλούσιας πολιτιστικής και λαογραφικής κληρονομιάς των Σαρακατσαναίων, εντάχθηκαν για τρίτη συνεχή χρονιά στο...
Δυτική Ελλάδα Κοινωνία Μουσική Τοπική Αυτοδιοίκηση Υγεία

«ΦΩΣ και ΕΛΠΙΔΑ»: Δύο μοναδικές βραδιές μουσικής και προσφοράς για τη «Φλόγα» Ναυπάκτου

Για δύο ημέρες η μουσική συνάντησε την προσφορά σε έναν χώρο ιδιαίτερου συμβολισμού, στέλνοντας ένα δυνατό μήνυμα αγάπης και στήριξης προς τα παιδιά και τις οικογένειες, που δίνουν τη δική τους γενναία μάχη. Και οι δύο βραδιές ήταν αφιερωμένες στη μνήμη της μικρής Αναστασίας, που αγαπούσε τη μουσική. Η σκέψη της συνόδευσε κάθε νότα και έδωσε στη διοργάνωση ακόμη βαθύτερο νόημα: να σταθούμε όλοι μαζί, με αγάπη και πράξεις, δίπλα σε κάθε παιδί και κάθε οικογένεια, που χρειάζεται δύναμη και ελπίδα.Στις μουσικές βραδιές παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου...
Κεντρικός Τομέας Κοινωνία Υγεία

Η Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία έκοψε τη Βασιλόπιτά της σε εκδήλωση με θέμα: «Τη μείωση του χάσματος στη φροντίδα των ασθενών»

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου (4η Φεβρουαρίου), η Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία (Ε.Α.Ε.) διοργάνωσε σχετική εκδήλωση με ομιλίες από διακεκριμένους επιστήμονες, έκθεση φωτογραφίας από τα μέλη του εργαστηρίου του Κέντρου Ημέρας Παιδιών, εφήβων και Νέων Ενηλίκων (Κ.Η.Π.Ε.Ν.) της Ε.Α.Ε., μουσική συναυλία από τη Μικτή Πολυφωνική Χορωδία του Δήμου Νέας Ιωνίας και κοπή της Βασιλόπιτάς της, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2024, στο Αεριοφυλάκιο 1-Αμφιθέατρο «Μιλτιάδης Έβερτ», στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, με βασικό στόχο την ευαισθητοποίηση για τον κίνδυνο του καρκίνου και τη μείωση των ανισοτήτων για όλους τους ανθρώπους, ανεξάρτητα από το ποιοι είναι και πού ζουν.

Ρεπορτάζ-Φωτογραφίες: Παναγιώτα Σούγια
Την εκδήλωση συντόνισε και προλόγισε η Δημοσιογράφος κ. Νάσια Κόλλια

και αμέσως μετά τον λόγο έλαβε η Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Μαραθωνίου και Πρέσβειρα της Ε.Α.Ε. κ. Μαρία Πολύζου, η οποία μετά από την προβολή ενός βίντεο σχετικού με τη δράση της Ε.Α.Ε. μίλησε για τα οφέλη της άσκησης στον τρόπο αντιμετώπισης του καρκίνου.

Στη συνέχεια, τον λόγο έλαβε ο κ. Βασίλειος Βρανάς, συνεργάτης της βουλευτή του Δυτικού Τομέα Αθηνών και Γραμματέα Πολιτικής Επιτροπής της Ν.Δ. κ. Μαρίας Συρεγγέλα, ο οποίος διάβασε έναν σύντομο χαιρετισμό, καθώς η ίδια δεν κατάφερε να παραστεί στην εκδήλωση λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων.

Κατόπιν, χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυνε η Πρόεδρος του Συλλόγου «Μαζί για τη Ζωή», κ. Αναστασία (Σάσα) Πατεράκη.

Ακολούθως, η Κοινωνική Ψυχολόγος, Εντεταλμένη Σύμβουλος στον Τομέα Δημόσιας Υγείας και Δημοτικών Ιατρείων με ευθύνη την εποπτεία και τον συντονισμό των δράσεων του τμήματος Προληπτικής Ιατρικής και Προαγωγής της Υγείας για τον Δήμο Αθηναίων, κ. Δέσποινα Λημνιωτάκη, η οποία αναφέρθηκε στο μεγάλο «στοίχημα» των Δήμων στην πρόληψη και φροντίδα του καρκίνου, μιας πρότασης εφαρμοσμένης πολιτικής.

Η εκδήλωση συνεχίστηκε με την τήρηση του πατροπαράδοτου εθίμου της κοπής της Βασιλόπιτας, την οποία έκοψε ο Πρόεδρος της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας κ. Ευάγγελος Φιλόπουλος, ο οποίος ευχήθηκε σε όλες και όλους για τη νέα χρονιά.

Επίσης, ευχές για τη νέα χρονιά εξέφρασαν στη συνέχεια η υφυπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου, και βουλευτής Β3 Νότιου Τομέα Αθηνών με τη Ν.Δ. κ. Σοφία Βούλτεψη

και η αναπληρώτρια Κοινοβουλευτική Εκπρόσωπος της Ν.Δ. και βουλευτής Β1 Βόρειου Τομέα Αθηνών με τη Ν.Δ. κ. Ζωή Ράπτη.

Αμέσως μετά, τον λόγο έλαβε ο Πρόεδρος της Ε.Α.Ε. κ. Ευάγγελος Φιλόπουλος, ο οποίος μίλησε για τη μείωση του χάσματος όσον αφορά στη φροντίδα των ογκολογικών ασθενών, τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης.

Κατόπιν, η κ. Ευμορφία Κούκια (Επιστημονικά Υπεύθυνη του Κ.Η.Π.Ε.Ν.-Καθηγήτρια Ψυχιατρικής Νοσηλευτικής, Σχολή Επιστημών Υγείας Ε.Κ.Π.Α.) μίλησε σχετικά με τη σημασία της κάλυψης των ψυχολογικών αναγκών των ογκολογικών ασθενών και ακόμη αναφέρθηκε για την περίπτωση του Κέντρου Ημέρας Παιδιών, Εφήβων και Νέων Ενηλίκων, με Νεοπλασματικές Ασθένειες.

Επίσης, ενδιάμεσα έλαβε τον λόγο ο Γενικός Χειρουργός, μέλος της Γραμματείας του Τομέα Υγείας του ΠΑ.ΣΟ.Κ.-ΚΙΝ.ΑΛΛ. κ. Αθανάσιος Νησιώτης, ο οποίος έδωσε συγχαρητήρια στην Ε.Α.Ε., η οποία λειτουργεί παραδειγματικά επί 66 χρόνια, και ακόμη εστίασε την παρέμβασή του στο γεγονός πως 20.000, τουλάχιστον, γιατροί έχουν φύγει από την Ελλάδα, με αποτέλεσμα την υποστελέχωση όλων των ογκολογικών τμημάτων.

Η εκδήλωση συνεχίστηκε με μία μουσική ανάσα από τη «Μικτή Πολυφωνική Χορωδία Δήμου Νέας Ιωνίας», με Μαέστρο την κ. Μαρία Κάτσαρη, αφιερωμένη στους καρκινοπαθείς.

Κατόπιν, υπήρξε ένα σύντομο διάλειμμα και αμέσως μετά η κ. Ιωάννα Σιαφάκα (Ομότιμη Καθηγήτρια Αναισθησιολογίας Ε.Κ.Π.Α., Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Θεραπείας Πόνου και Παρηγορικής Φροντίδας) μίλησε για το θέμα: «Τα ιατρεία πόνου και Παρηγορικής Φροντίδας: Επείγουσα ανάγκη για τη φροντίδα του καρκινοπαθούς».

Οι ομιλίες ολοκληρώθηκαν με εισηγητή τον κ. Χρήστο Πανόπουλο (Διευθυντή Παθολόγο-Ογκολόγο), ο οποίος ανέπτυξε το σημαντικό θέμα με τίτλο: «Νέες θεραπευτικές εξελίξεις: Προκλήσεις και ανατροπές.».

Επίσης, οφείλουμε να αναφέρουμε πως η Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία αγωνίζεται ανελλιπώς τα τελευταία 66 χρόνια και δηλώνει αποφασισμένη να συνεχίσει να αγωνίζεται, ώστε να μειωθούν οι ανισότητες στη φροντίδα των καρκινοπαθών σε όλα τα στάδια της ασθένειας, σε όλες τις περιοχές της χώρας και για όλους τους πολίτες, ανεξάρτητα από την κοινωνικοοικονομική κατάστασή τους. Γι’ αυτόν τον λόγο προβάλλει την αποδοτικότητα της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης, καθώς και τη σημασία του υγιεινού τρόπου ζωής.

Ακόμη, στην εκδήλωση παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων: ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σταϊκούρας, η βουλευτής της Ν.Δ. Νομού Ευβοίας κ. Κωνσταντίνα Καραμπατσώλη, ο βουλευτής της Ν.Δ. Α΄ Ανατολικής Αττικής κ. Βασίλειος Οικονόμου, η Γενική Γραμματέας Δημόσιας Υγείας κ. Φωτεινή Καλύβα, η Τμηματάρχης της 1ης Υ.ΠΕ. κ. Παρασκευή Καράβη, ο Υποδιοικητής του Γενικού Ογκολογικού Νοσοκομείου Αθηνών «Άγιος Σάββας» κ. Χρήστος Φασιανός, ο αναπληρωτής Διοικητής του Αντικαρκινικού Νοσοκομείου «Μεταξά» κ. Σαράντος Ευσταθόπουλος,ο αναπληρωτής Διοικητής του Νοσοκομείου «Σπηλιοπούλειο-Η Αγία Ελένη» κ. Ιωάννης Λαμνάτος, ο εντεταλμένος σύμβουλος για θέματα Ελέγχου Λειτουργίας Δομών Υγείας κ. Αθανάσιος Βαθιώτης, η αναπληρώτρια Συντονίστρια του Τμήματος Υγείας ως εκπρόσωπος του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-Π.Σ. κ. Ελένη Κεϊμαλή, η Επικοινωνιολόγος και μέλος του Δ.Σ. του Δήμου Αθηναίων κ. Κατερίνα Γκαγκάκη, η Καθηγήτρια στο Τμήμα Φυσικοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και Υπεύθυνη Στήριξης Ατόμων με Αναπηρία του Πα.Δ.Α. κ. Δάφνη Μπακαλίδου, η Πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Επισκεπτών Υγείας κ. Μαρία Σακουφάκη, ο Ειδικός Γραμματέας Ογκολόγων Ακτινοθεραπευτών κ. Ιωάννης Γεωργακόπουλος, από το ΑΧΕΠΑ ο κ. Αργύρης Τσουνάκης, από το Ινστιτούτου Prolepsis κ. Νίκος Δρούγος, από τον Διεθνή Οργανισμό Μετανάστευσης (Δ.Ο.Μ.) η Ιατρική Ανθρωπολόγος κ. Ειρήνη Γερογλή, η Πρόεδρος του Ενιαίου Παραρτήματος Νέας Ιωνίας, Νέας Φιλαδέλφειας-Νέας Χαλκηδόνας, Ηρακλείου Αττικής και Μεταμόρφωσης (Ν.Ι.Φ.Η.Μ.) της Ε.Α.Ε. και Αντιδήμαρχος Διαχείρισης Ανθρώπινων Πόρων του Δήμου Νέας Ιωνίας Αττικής κ. Ελισσάβετ Γεωργιάδου, καθώς και η Πρόεδρος του Παραρτήματος Φωκίδας της Ε.Α.Ε. κ. Γεωργία Καπαρέλη.

Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από την εκδήλωση: