ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Monday | 8 Ιουνίου 2026
Αττική Κεντρικός Τομέας Κοινωνία Περιβάλλον Τοπική Αυτοδιοίκηση

Συμμετοχή του Σ.Π.Α.Υ. στις αυτοψίες του υπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας στον Υμηττό

Την περιοχή της Αιξωνής, στις παρυφές του Υμηττού, στα σύνορα του Δήμου Βούλας – Βάρης - Βουλιαγμένης με τον Δήμο Γλυφάδας, επισκέφθηκε το Σάββατο 6 Ιουνίου 2026 ο υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, κ. Ευάγγελος Τουρνάς, με τη συμμετοχή του Προέδρου του Σ.Π.Α.Υ. και Δημάρχου Παιανίας, κ. Ισίδωρου Μάδη, του Γενικού Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας, κ. Νίκου Παπαευσταθίου, του Γενικού Γραμματέα Δασών, κ. Στάθη Σταθόπουλου, του Διοικητή της ΔΙ.Κ.Α.Φ.Κ.Α. Υποστρατήγου, κ. Νίκου Γκρέτσα, του Δημάρχου Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης, κ. Γρηγόρη Κωνσταντέλλου, του Δημάρχου Γλυφάδας κ. Γιώργου Παπανικολάου, του Περιφερειακού Διοικητή Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Αττικής Αρχιπύραρχου κ. Βασίλη Ζαφείρη, του Δασάρχη Πεντέλης κ. Θεόδωρου Κολοβού, εκπροσώπου του Α.Δ.Μ.Η.Ε., καθώς και του Προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εθελοντικών Οργανώσεων Δασοπροστασίας Πυρόσβεσης, κ. Σταύρου Σαλαγιάννη.
Δυτική Ελλάδα Κοινωνία Περιβάλλον Τοπική Αυτοδιοίκηση

Επιθεώρηση στις εγκαταστάσεις φυσικού αερίου στη ΒΙ.ΠΕ. Πατρών

Ολοκληρώθηκε η επιθεώρηση, που συντόνισε η Π.Ε. Αχαΐας, στις εγκαταστάσεις υγροποιημένου φυσικού αερίου στη ΒΙ.ΠΕ. Πατρών, βάσει του φακέλου κοινοποίησης Seveso II. Στην επιθεώρηση συμμετείχαν: η Πυροσβεστική Υπηρεσία της ΒΙ.ΠΕ., στελέχη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος από τη Διεύθυνση Ανάπτυξης, Περιβάλλοντος, του Τμήματος Πολιτικής Προστασίας Π.Ε. Αχαΐας, της Επιθεώρησης Εργασίας και της Ε.Τ.Β.Α. ΒΙ.ΠΕ..
Βόρειος Τομέας Κοινωνία Περιβάλλον Τοπική Αυτοδιοίκηση

4 νέες αναμονές πυρόσβεσης στα Άνω Βριλήσσια

Ο Δήμος Βριλησσίων, συνεχίζοντας σταθερά την προσπάθεια ενίσχυσης της πυρασφάλειας της πόλης, εγκατέστησε τέσσερις νέες αναμονές πυρόσβεσης (πυροσβεστικούς κρουνούς) σε καίρια σημεία κοντά σε δασικές εκτάσεις στα Άνω Βριλήσσια.

Δράση συνεργασίας του 2ου Νηπιαγωγείου Νεάπολης και του Κ.Α.Π.Η. Νεάπολης του Δήμου Αγίου Νικολάου για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Το Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας και Παιδείας του Δήμου Αγίου Νικολάου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, πραγματοποίησε την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026 μια ξεχωριστή δράση συνεργασίας μεταξύ του 2ου Νηπιαγωγείου Νεάπολης και του Κ.Α.Π.Η. Νεάπολης, μετά από πρόταση της κ. Κρυσταλλίας Πλουσάκη, Προϊσταμένης του 2ου Νηπιαγωγείου Νεάπολης.

Ο Δήμος Ρεθύμνης και το Τμήμα Τουρισμού τίμησαν την Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου

Με ποικίλες διαστάσεις, σημαντικά μηνύματα, ασφάλεια και επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026 η ποδηλατική δράση, που διοργάνωσε το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου Ρεθύμνης, στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Ποδηλάτου, με στόχο την ανάδειξη του Ρεθύμνου ως προορισμού ποδηλατικού και βιώσιμου τουρισμού.

Νέος εξοπλισμός για την ενίσχυση της Ογκολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου Λαμίας

Φυσικό αντικείμενο της πράξης είναι η προμήθεια και εγκατάσταση σύγχρονου ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού για την ενίσχυση και την καλύτερη λειτουργία της νέας Ογκολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου Λαμίας, η οποία κατασκευάστηκε με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.Ειδικότερα, προβλέπεται η προμήθεια: Γ΄ Κάμερας / SPECT-CT...
Δυτική Μακεδονία Ελληνική Οικονομία Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Σε ετοιμότητα ο Δήμος Γρεβενών για την αξιοποίηση του νέου LEADER

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν αναλυτικά οι δυνατότητες χρηματοδότησης, που παρέχει το νέο πρόγραμμα, οι επιλέξιμες δράσεις, τα κριτήρια αξιολόγησης, καθώς και οι προϋποθέσεις, που απαιτούνται για την επιτυχή υποβολή προτάσεων από τους φορείς της αυτοδιοίκησης και όχι μόνο.Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε από κλιμάκιο της ΑΝΚΟ Δυτικής Μακεδονίας Α.Ε., με επικεφαλής τη συντονίστρια του Τοπικού Προγράμματος CLLD/LEADER και υπεύθυνη του Τμήματος Ανάπτυξης Υπαίθρου, κ. Ζωή Γκερεχτέ.Η συγκεκριμένη πρόσκληση αφορά έργα συνολικού προϋπολογισμού 1.639.430 ευρώ για την ευρύτερη περιοχή, ενώ η χρηματοδότηση για παρεμβάσεις υποδομών μπορεί να φτάσει έως και το...
Κεντρικός Τομέας Παρουσιάσεις Τοπική Αυτοδιοίκηση

Η δημοτική παράταξη «Ηλιούπολη μαζί-Ε.Ν.Α.Κ.», του Δημάρχου κ. Γιώργου Χατζηδάκη, έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα της

Σε κλίμα ενθουσιασμού κόπηκε η πρωτοχρονιάτικη πίτα της δημοτικής παράταξης «Ηλιούπολη μαζί-Ε.Ν.Α.Κ.», με τον επικεφαλής της και Δήμαρχο Ηλιούπολης Αττικής, κ. Γιώργο Χατζηδάκη, να απευθύνει ανοιχτό κάλεσμα «σε όλες τις δυνάμεις που θέλουν να προσφέρουν στην πόλη, ανεξαρτήτως κομματικής ή ιδεολογικής προέλευσης».

Παρουσία βουλευτών της Ν.Δ., του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-Προοδευτική Συμμαχία και του ΠΑ.ΣΟ.Κ.-Κινήματος Αλλαγής, αλλά και των πρώην δημάρχων κ.κ. Θ. Γεωργάκη και Γ. Αναγνώστου, η δημοτική παράταξη «Ηλιούπολη μαζί-Ε.Ν.Α.Κ.», του Δημάρχου Ηλιούπολης κ. Γιώργου Χατζηδάκη, έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα της, σε μία εορταστική εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Κυριακής 29 Ιανουαρίου 2023, στο κατάμεστο από φίλους της παράταξης Δημοτικό Αναψυκτήριο Ηλιούπολης «Δημήτρης Κιντής».

Ο Δήμαρχος Ηλιούπολης, κ. Γιώργος Χατζηδάκης

Κατά την ομιλία του Δημάρχου Ηλιούπολης, αφού ο κ. Γιώργος Χατζιδάκης ευχαρίστησε τους παρευρισκόμενους και ευχήθηκε σε όλες και όλους καλή χρονιά, ανέφερε μεταξύ άλλων πως: «Αυτή η παρουσία σας είναι πολύ σημαντική και μας δίνει δύναμη να συνεχίσουμε. Επιλέξαμε αυτόν εδώ τον χώρο, το Αναψυκτήριο, γιατί πριν από 3,5 περίπου χρόνια ξεκινήσαμε από εδώ αυτή την προσπάθεια.» προσθέτοντας πως: «Τότε ήμασταν λίγοι, πολλοί λιγότεροι απ’ ότι είμαστε σήμερα. Και, όμως, είχαμε το πάθος, την αγάπη, τη θέληση για προσφορά. Αναγνωρίστηκε αυτό και συνεχίζουμε με το ίδιο πάθος μέχρι σήμερα, με αυτή την αγάπη για την πόλη μας, με αυτή τη διάθεση για προσφορά, για κοινωνική αλληλεγγύη.».

Στη συνέχεια, ο Δήμαρχος Ηλιούπολης αναφέρθηκε στο έργο της τρέχουσας θητείας του στη διοίκηση, υπογραμμίζοντας τις επιπτώσεις που είχε η πανδημία και στον ίδιο τον Δήμο, προσθέτοντας πως: «Είχαμε μια δύσκολη θητεία γιατί έγιναν πράγματα πρωτόγνωρα και για τη χώρα μας, αλλά και για όλο τον κόσμο. Η πανδημία ήταν μια μεγάλη πρόκληση και για την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Και πιστεύω ότι βγήκαμε πολύ πιο δυνατοί από αυτή την πανδημία», τόνισε, αναφέροντας την προσπάθεια που κατέβαλε ο Δήμος, με το Κοινωνικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε, προκειμένου να στηριχθούν οι κοινωνικά ευάλωτες ομάδες.» επισημαίνοντας μεταξύ άλλων πως:«Βρεθήκαμε κοντά σε κάθε συμπολίτη που είχε ανάγκη, καθώς η πανδημία έφερε οικονομική κρίση στα νοικοκυριά. Εμείς ήμασταν δίπλα τους. Βρεθήκαμε κοντά στους ανθρώπους στα δικαστήρια, όταν βγήκε ο πλειστηριασμός της πρώτης κατοικίας και τους γλιτώσαμε τα σπίτια τους. Όταν ένα απρόσωπο κράτος έκοβε το ρεύμα σε συμπολίτες μας, έκοβε το νερό κ.λπ., εμείς ως Δήμος τους βοηθήσαμε.».

 Συνεχίζοντας, ο κ. Χατηδάκης ανέφερε μεταξύ άλλων πως: «Ήμασταν ο πρώτος Δήμος της χώρας που στήριξε ανθρωπιστικά τους ανθρώπους στην Ουκρανία. Ήμασταν, επίσης, ο πρώτος Δήμος που στήριξε τους πυρόπληκτους. Νιώθω πραγματικά περήφανος γιατί μπορούμε να πούμε ότι η Ηλιούπολη είναι ο Δήμος της Αλληλεγγύης και θα συνεχίσει να είναι. Σας ευχαριστώ όλους μα όλους που -σε κάθε στιγμή που χρειάστηκε- ήσασταν παρόντες.», επισήμανε πως: «Είναι η πρώτη φορά που οι χρηματοδοτήσεις από το «Αντώνης Τρίτσης» και τον «Φιλόδημο» ξεπερνούν τα 20 εκατ. ευρώ. Θα δείτε τα έργα στην πόλη τους επόμενους μήνες και τα επόμενα χρόνια να υλοποιούνται.», ενώ κάνοντας αυτοκριτική είπε μεταξύ άλλων πως: ««Δεν σημαίνει ότι δεν κάναμε λάθη, δεν υπήρχαν παραλείψεις. Όσοι ασχολούνται με τα κοινά πρέπει να τα αναγνωρίζουν, γιατί αυτά είναι μαθήματα που μας βοηθούν να γίνουμε και καλύτεροι και αποτελεσματικότεροι. Όλα αυτά τα συζητήσαμε με όλους τους συναδέλφους και δώσαμε την υπόσχεση ότι δεν θα επαναληφθούν.».

Ακολούθως, ο κ. Χατζηδάκης αναφέρθηκε στην εφαρμογή της απλής αναλογικής στην πράξη και στα σημαντικά έργα για την πόλη που δεν προχώρησαν, καθώς καταψηφίστηκαν από την αντιπολίτευση.», απεύθυνε ανοιχτό κάλεσμα «σε όλες τις δυνάμεις που θέλουν να προσφέρουν σε αυτή την πόλη ανεξαρτήτως κομματικής ή ιδεολογικής προέλευσης. Γιατί τα προβλήματα στην πόλη μας είναι κοινά και όλοι έχουν να συμβάλλουν, καθώς η Τοπική Αυτοδιοίκηση, ο θεσμός που είναι πιο κοντά στον πολίτη, πρέπει επιτέλους να αναβαθμιστεί, να πάρει τον ρόλο που του αξίζει.» και ολοκλήρωσε την ομιλία του τονίζοντας πως: «Η Ηλιούπολη χρειάζεται σιγουριά, σταθερότητα, αξιοπιστία για να συνεχίσει να προχωρά μπροστά. Πάμε, λοιπόν, όλοι μαζί. Σας ευχαριστώ από καρδιάς.».