Γρηγορότερη εξυπηρέτηση δημοτών του Δήμου Αθηναίων μέσω της Γραμμής «1595»
Σε καθολική αναβάθμιση της Γραμμής Εξυπηρέτησης Δημοτών «1595» προχώρησε ο Δήμος Αθηναίων μέσω της Δ.Α.Ε.Μ. Α.Ε., διασφαλίζοντας την άμεση και αξιόπιστη ανταπόκριση σε αναφορές προβλημάτων από το κέντρο και τις γειτονιές της πόλης, καθώς και σε απλά αιτήματα καθημερινότητας των πολιτών, όλο το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο, με άμεση ανταπόκριση στα 30 δευτερόλεπτα.
Η Τηλεφωνική Γραμμή Εξυπηρέτησης Δημοτών «1595», που λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, όλον τον χρόνο, παρέχει σταθερό επίπεδο εξυπηρέτησης και τήρησης συγκεκριμένων προδιαγραφών, με το 90% των κλήσεων πλέον να εξυπηρετούνται εντός 30 δευτερολέπτων. Μάλιστα, είναι ενδεικτικό ότι από τις πρώτες μέρες λειτουργίας της βελτιωμένης Γραμμής ένα μεγάλο ποσοστό κλήσεων έχει απαντηθεί με μέσο χρόνο αναμονής στα 7 δευτερόλεπτα.
Για την καθολικά αναβαθμισμένη Γραμμή «1595», ο Δήμαρχος Αθηναίων, κ. Κώστας Μπακογιάννης, δήλωσε χαρακτηριστικά πως: «Με το αναβαθμισμένο «1595» βελτιώνεται η επικοινωνία των πολιτών με τις υπηρεσίες του δήμου, η οποία γίνεται ακόμη πιο άμεση και αξιόπιστη. Από μία απλή αναφορά βλάβης μέχρι ένα επείγον ζήτημα, που καταγράφεται σε μία γειτονιά, στόχος είναι να «ακούμε» τους δημότες μας, ώστε να μπορούμε να επιλύουμε ένα προς ένα τα προβλήματά τους.».
Αξίζει να σημειωθεί πως οι πολίτες θα μπορούν να επικοινωνούν με το εξειδικευμένο προσωπικό του τηλεφωνικού κέντρου, είτε καλώντας στο «1595» και στο 210 5287800, είτε ηλεκτρονικά στο 1595@athens.gr, ώστε να εξυπηρετούνται για μία σειρά θεμάτων, που άπτονται της καθημερινότητας, όπως:
-Αναφορά βλαβών (οδικό δίκτυο, δημόσιος φωτισμός, διαφημιστικές πινακίδες, κάδοι απορριμμάτων/ανακύκλωσης, πεζοδρομίων, κ.λπ.).
-Ζητήματα πολιτικής προστασίας σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών ή εκτάκτων αναγκών.
-Αναφορά για την παροχή βοήθειας σε πολίτες, που βρίσκονται σε ανάγκη.
-Αιτήματα κλάδευσης δέντρων.
-Αναφορά εγκαταλελειμμένου οχήματος.
-Καταχώρηση ηλεκτρονικών ραντεβού στην ειδική πλατφόρμα του Δήμου Αθηναίων: www.rantevou.cityofathens.gr.
-Πληροφορίες σχετικά με τις ψηφιακές υπηρεσίες του Δήμου: www.eservices.cityofathens.gr.
-Πληροφορίες για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του Δήμου.
-Πληροφορίες για τα Νομικά Πρόσωπα του δήμου (Βρεφοκομείο, Ο.Π.Α.Ν.Δ.Α., Τεχνόπολη) και τα προγράμματα-εκδηλώσεις που πραγματοποιούν.
-Εξυπηρέτηση αναφορικά με την πλατφόρμα MyAthens Pass.
-Αναφορά αδέσποτων ζώων, ζώων σε ανάγκη.
-Χώροι πρασίνου (π.χ. καθαρισμός).
Το πρόγραμμα αναβάθμισης της Γραμμής «1595» υλοποιήθηκε από την Αναπτυξιακή Εταιρεία Μηχανογράφησης και Επιχειρησιακών Μονάδων Ο.Τ.Α. του Δήμου Αθηναίων (Δ.Α.Ε.Μ.).
Φωτογραφίες: Βασίλης Λαμπίρης