ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Tuesday | 23 Ιουνίου 2026
Ανατολική Μακεδονία & Θράκη Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Εθιμοτυπική Επίσκεψη της Γενικής Πρόξενου της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη κ. Corina Cretu στον Δήμαρχο Θάσου

Την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026 επισκέφθηκε τη Νήσο Θάσο και τον Δήμαρχο Θάσου, κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, η Γενική Πρόξενος της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη, κ. Corina Cretu, συνοδευόμενη από τη Σύμβουλό της κ. Monica Ioan.
Εργασία Κοινωνία Στερεά Ελλάδα Τοπική Αυτοδιοίκηση

Εκπαίδευση εργαζομένων του Δήμου Χαλκιδέων για εργασίες σε ύψος

Δράσεις εκπαίδευσης του προσωπικού του σε πιστοποιημένα εκπαιδευτικά κέντρα πραγματοποιεί ο Δήμος Χαλκιδέων, με σκοπό τη συνεχή αναβάθμιση του επιπέδου ασφαλείας, την πρόληψη εργατικών ατυχημάτων και την απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων για την ασφαλή εκτέλεση εργασιών υψηλής επικινδυνότητας.
Βιβλίο Θεσσαλία Κοινωνία Μουσική Τοπική Αυτοδιοίκηση

Με επιτυχία και έντονο μουσικό χρώμα από την Παιδική Χορωδία Δήμου Ελασσόνας έγινε η παρουσίαση του βιβλίου: «Η Φανή χωρίς φωνή»

Με μεγάλη συμμετοχή κοινού πραγματοποιήθηκε στην κατάμεστη αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου της Ιεράς Μητροπόλεως Ελασσόνας η παρουσίαση του παιδικού βιβλίου: «Η Φανή χωρίς φωνή», της Συγγραφέα κ. Ελένης Τζιγκούρα, σε διοργάνωση του Δήμου Ελασσόνας.

Μαζικός και «νόστιμος» ο 18ος Διαγωνισμός Πιροσκί της Ευκαρπίας, υπό την αιγίδα του Δήμου Κιλκίς

Η ακαταμάχητη γεύση του πιροσκί, με την αφράτη γέμιση τυριού, έφερε και πάλι την Ευκαρπία Κιλκίς στο προσκήνιο της τοπικής γαστριμαργίας. Η πλατεία του χωριού βούλιαξε για ακόμη μία φορά από κόσμο με γνώριμους, αλλά και νέους επισκέπτες από την ευρύτερη περιοχή, να παίρνουν θέση δίπλα στα περίπτερα για να δοκιμάσουν το εκλεκτό ποντιακό έδεσμα και να ψηφίσουν στη συνέχεια τον καλύτερο παρασκευαστή.

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 3ο Kefalonian Tratarisma-Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου Κεφαλονιάς, στον Θαλασσόμυλο Αργοστολίου

Με εξαιρετική προσέλευση κοινού και ιδιαίτερα θερμή ανταπόκριση από κατοίκους και επισκέπτες του νησιού πραγματοποιήθηκε το 3ο Kefalonian Tratarisma-Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου Κεφαλονιάς, στον Θαλασσόμυλο Αργοστολίου.

Στο επίκεντρο των γεύσεων για τρίτη χρονιά οι σαρακατσάνικες πίτες στον Δήμο Κιλκίς

Η Ορχήστρα του κ. Γιώργου Μαλλιαχόβα έδωσε στη συνέχεια το παράγγελμα για την κορύφωση της γευστικής εμπειρίας με σαρακατσάνικους χορούς.«Οι Σαρακατσάνικες πίτες», ένα δρώμενο, που αποσκοπεί στην προβολή και διάδοση της πλούσιας πολιτιστικής και λαογραφικής κληρονομιάς των Σαρακατσαναίων, εντάχθηκαν για τρίτη συνεχή χρονιά στο...
Δυτική Ελλάδα Κοινωνία Μουσική Τοπική Αυτοδιοίκηση Υγεία

«ΦΩΣ και ΕΛΠΙΔΑ»: Δύο μοναδικές βραδιές μουσικής και προσφοράς για τη «Φλόγα» Ναυπάκτου

Για δύο ημέρες η μουσική συνάντησε την προσφορά σε έναν χώρο ιδιαίτερου συμβολισμού, στέλνοντας ένα δυνατό μήνυμα αγάπης και στήριξης προς τα παιδιά και τις οικογένειες, που δίνουν τη δική τους γενναία μάχη. Και οι δύο βραδιές ήταν αφιερωμένες στη μνήμη της μικρής Αναστασίας, που αγαπούσε τη μουσική. Η σκέψη της συνόδευσε κάθε νότα και έδωσε στη διοργάνωση ακόμη βαθύτερο νόημα: να σταθούμε όλοι μαζί, με αγάπη και πράξεις, δίπλα σε κάθε παιδί και κάθε οικογένεια, που χρειάζεται δύναμη και ελπίδα.Στις μουσικές βραδιές παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου...
Βόρειος Τομέας Κεντρικός Τομέας Μουσική Τοπική Αυτοδιοίκηση

Εξαιρετική η συναυλία της Νεανικής Ορχήστρας του Ιωνικού Συνδέσμου στο Γαλάτσι

Ο Ιωνικός Σύνδεσμος και ο Πολιτιστικός & Αθλητικός Οργανισμός του Δήμου Γαλατσίου γιόρτασαν την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής με μια υπέροχη από κάθε άποψη συναυλία της 25μελούς Νεανικής Ορχήστρας του Ιωνικού Συνδέσμου, υπό τη Διεύθυνση του διακεκριμένου Αρχιμουσικού κ. Στάθη Κιοσόγλου, που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τετάρτης 21 Ιουνίου 2023, στο Ανοιχτό Θέατρο Άλσους Βεΐκου, του Δήμου Γαλατσίου.

Ρεπορτάζ-Φωτογραφίες: Παναγιώτα Σούγια
Η όμορφη καλοκαιρινή μουσική εκδήλωση ξεκίνησε με τον Πρόεδρο του Πολιτιστικού και Αθλητικού Οργανισμού «Βασίλης Παπαδιονυσίου» κ. Εμμανουήλ Ελευθερίου να καλωσορίζει τους παρευρισκόμενους, λέγοντας μεταξύ άλλων πως: «Εκ μέρους του Δημάρχου Γιώργου Μαρκόπουλου, σας καλωσορίζω στο θεατράκι μας, εδώ στο Άλσος Βεΐκου, στο θεατράκι της Νέας Ιωνίας. Σας άρεσε, ε; Μα είναι και δικό σας το θεατράκι. Νομίζω ότι είμαστε καλοί γείτονες, για να μην είναι δικό σας. Και το Άλσος και το θέατρο. Σήμερα, είναι Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής, λέει. Και η Μουσική είναι η τρίτη γλώσσα μας. Η πρώτη γλώσσα είναι αυτή που μιλάμε. Η δεύτερη γλώσσα είναι η Εικαστική, όταν ζωγραφίζουμε, που επικοινωνούμε με όλον τον κόσμο. Και η τρίτη γλώσσα μας είναι η Μουσική γλώσσα. Είμαστε πολύ χαρούμενοι σήμερα, που έχουμε νέα παιδιά, τη Νεανική Ορχήστρα του Ιωνικού Συνδέσμου, με τον «έφηβο» μαέστρο, για να μας παίξουν μουσικές. Πραγματικά σας ευχαριστούμε και σας καλοδεχόμαστε στην πόλη μας.» και ολοκλήρωσε λέγοντας πως: «Επειδή είπα πως η Μουσική είναι η τρίτη γλώσσα, θέλω να την αφιερώσω σε ένα χωριό της Ελλάδας, όπου επικοινωνούνε ακόμη και σήμερα μεταξύ τους με συριγμούς μουσικούς. Είναι ο Αντιάς, ένα μικρό χωριουδάκι, το οποίο βρίσκεται στη Νότια Εύβοια, όπου βγαίνει η κυρά-Σοφία και επικοινωνεί με τον άντρα της με μουσική, καλώντας τον να της φέρει πράγματα από το χωριό μέσω μουσικής με συριγμούς. Άρα, την αποψινή βραδιά την αφιερώνουμε σε τέτοια χαρακτηριστικά χωριά, που πραγματικά κρατούν τις παραδόσεις.».

Αμέσως μετά τον λόγο έλαβε ο Πρόεδρος του Ιωνικού Συνδέσμου, κ. Γιάννης Κοντίτσης, ο οποίος αρχικά διευκρίνισε πως: «Δεν είναι η πρώτη φορά που κάνουμε κάποια εκδήλωση εδώ στο Γαλάτσι. Είχαμε κάνει πριν δύο χρόνια, νομίζω, στην Ομορφοκκλησιά. Θα το συνεχίσουμε κ. Ελευθερίου και θα κάνουμε περισσότερες συνεργασίες. Ο «έφηβος», όπως είπατε, Στάθης, μας τρέχει κι εμάς. Γιατί κι εγώ ήρθα τρέχοντας. Και η εκδήλωση πραγματικά έγινε, γιατί το ήθελε πάρα πολύ. Είναι γεμάτος ενθουσιασμό και θέλει και μπορεί μέσα σε ελάχιστους μήνες να φτιάξει αυτό το σύνολο που βλέπετε. Σας ευχαριστούμε πολύ που ήρθατε.», συνέχισε λέγοντας μεταξύ άλλων πως: «Παγκόσμια ημέρα της μουσικής. Όλοι οι μουσικοί γιορτάζουμε. Αυτά που είπατε για τα σφυρίγματα κ.τ.λ., υπάρχουν όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά σε όλον τον κόσμο. Είναι μια ιστορία, η οποία, δυστυχώς, χάνεται.» και ολοκλήρωσε τον χαιρετισμό του στην εκδήλωση αναφέροντας πως: «Η Ορχήστρα μας έχει μόνο λίγους μήνες παρουσία. Όπως βλέπετε έχει μεγαλώσει. Και θα δείτε πραγματικά ότι θα σας εκπλήξει η ποιότητά της. Ευχαριστούμε πολύ που ήρθατε και σύντομα πιστεύουμε ότι θα μας ξαναδείτε με το καινούργιο πρόγραμμα.».

Κατόπιν, ο Αρχιμουσικός κ. Στάθης Κιοσόγλου, ο κεντρικός πυλώνας εκ των πρωταγωνιστών της βραδιάς, είπε χαρακτηριστικά πως: «Καλώς ήρθατε στη σημερινή γιορτινή συναυλία για την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής. Η Νεανική Ορχήστρα του Ιωνικού Συνδέσμου, συμμετέχοντας στον εορτασμό της Μουσικής, αυτού του υπέροχου δώρου για την ανθρώπινη ύπαρξη, θα παρουσιάσει ένα νεανικό, χαρούμενο, χορευτικό πρόγραμμα. Θα χορέψετε σήμερα. Όποιος ξέρει παραδοσιακά, λάτιν, τζαζ, χασαποσέρβικο, θα χορέψει. Είναι γιορτή. Πρέπει να την τιμήσουμε.Επίσης θα ακούσετε επιτυχίες και Ελλήνων συνθετών, αγαπημένα μικρασιάτικα τραγούδια και το εμβληματικό εμβατήριο της Σμύρνης.» και ολοκλήρωσε λέγοντας πως: «Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς τον Δήμαρχο Γαλατσίου κ. Γιώργο Μαρκόπουλο και τον κ. Μάνο Ελευθερίου, για την πραγματοποίηση της σημερινής συναυλίας στον όμορφο χώρο του ανοιχτού θεάτρου του Άλσους Βεΐκου. Ας χαρούμε τη Μουσική.».

Και κάπως έτσι, όλο το κοινό, που βρέθηκε στις κερκίδες του ανοιχτού θεάτρου, απόλαυσε μια καταπληκτική συναυλία, με «ροκ», «λάτιν», «τζαζ», παραδοσιακά και μικρασιατικά τραγούδια, καθώς και όμορφα τραγούδια αγαπημένων Ελλήνων συνθετών, καθώς και το εμβληματικό εμβατήριο της Σμύρνης, αποσπώντας μετά από κάθε ολοκλήρωση ενός μουσικού κομματιού το παρατεταμένο θερμό χειροκρότημα του κοινού.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, με αρκετά άτομα από το κοινό να υλοποιούν αυθόρμητα το αρχικό «αίτημα» του κ. Κιοσόγλου, ο οποίος είχε παροτρύνει να σηκωθούν από τις θέσεις τους και να χορέψουν, γιορτάζοντας την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής. (Σχετικό απόσπασμα μπορείτε να παρακολουθήσετε πατώντας ΕΔΩ)

Επίσης, αξίζει να αναφέρουμε πως τα μέλη της Νεανικής Ορχήστρας του Ιωνικού Συνδέσμου, υπό τη διεύθυνση του κ. Κιοσόγλου, νωρίτερα, πριν από τη συναυλία, και επί ένα περίπου δίωρο, περιδιάβαιναν τους κεντρικούς δρόμους του Δήμου Γαλατσίου παίζοντας χαρούμενους μουσικούς σκοπούς, προσθέτοντας μια διαφορετική θετική αίσθηση στην καθημερινότητα της πόλης.