Εθιμοτυπική συνάντηση του Δημάρχου Κατερίνης με το Δ.Σ. του Δικηγορικού Συλλόγου
Την Πρόεδρο κ. Ασημίνα Στρίμπα και μέλη του Δ.Σ. του Δικηγορικού Συλλόγου Κατερίνης υποδέχθηκε το απόγευμα της Πέμπτης 28 Μαρτίου 2024 ο Δήμαρχος Κατερίνης, κ. Ιωάννης Ντούμος, στο Δημαρχείο.
Στη συνάντηση, η οποία πραγματοποιήθηκε σε εγκάρδιο κλίμα, τέθηκαν στο επίκεντρο ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο, καθώς και οι προοπτικές συνεργασίας του Δήμου με τον νομικό κόσμο της Κατερίνης.
Η επίσκεψη, στην οποία παρέστησαν και ο Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. του Δικηγορικού Συλλόγου Κατερίνης κ. Δημήτριος Αναγνωστούδης, ο Γενικός Γραμματέας, κ. Χρήστος Ξανθόπουλος, ο Ταμίας κ. Θεόδωρος Καρράς, καθώς και τα μέλη κ.κ. Αφροδίτη Αργυροπούλου, Αικατερίνη Νάνου, Γεώργιος Μανίκας και Αντώνιος Παπαντωνίου, ολοκληρώθηκε με ευχές προς τον Δήμαρχο κ. Ιωάννη Ντούμο για γόνιμη θητεία, καθώς και με τη δέσμευση ότι η συνεργασία των δύο πλευρών θα είναι εποικοδομητική προς όφελος των πολιτών.

