Εθιμοτυπική συνάντηση ομογενών Ναουσαίων στο Δημαρχείο Ηρωικής Πόλης Νάουσας
Οι ομογενείς Ναουσαίοι από τον Καναδά, κ.κ. Λία Χαρίτου και Σάκης Χαρίτος, πραγματοποίησαν το πρωί της Τρίτης 2 Οκτωβρίου 2024 εθιμοτυπική συνάντηση στο Δημαρχείο Νάουσας, παρουσία και της κ. Λίας Ναουμίδου-Τσίτση.
Τους ομογενείς Ναουσαίους, οι οποίοι πραγματοποίησαν μια σημαντική δωρεά μέσω των «Φίλων του Νοσοκομείου Νάουσας» στο Νοσοκομείο, υποδέχθηκε ο Δήμαρχος κ. Νίκος Κουτσογιάννης και η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού κ. Βίκυ Δανιηλίδου.
Επίσης, ο Δήμαρχος Ηρωικής Πόλης Νάουσας τους ευχαρίστησε για τη δωρεά τους, τονίζοντας την ιδιαίτερη σημασία της ανιδιοτελούς προσφοράς από τους ομογενείς Ναουσαίους του εξωτερικού, που τιμούν την καταγωγή τους.
