Εθιμοτυπικές επισκέψεις στον Δήμαρχο Δράμας
Ο Δήμαρχος Δράμας, κ. Γιώργος Παπαδόπουλος, δέχθηκε σήμερα, Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2024, εθιμοτυπική επίσκεψη στο Γραφείο του από το Διοικητικό Συμβούλιο του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού, Τοπικού Τμήματος Δράμας και λίγο αργότερα από το Δ.Σ. του Συλλόγου Τρίτεκνων Οικογενειών Δράμας.
Η Πρόεδρος και τα μέλη του Δ.Σ. Σ.Ε.Ο. Δράμας ευχήθηκαν στον Δήμαρχο κ. Γιώργο Παπαδόπουλο για την ανάληψη των καθηκόντων του, προσφέροντάς του ένα χειροποίητο ημερολόγιο και του μετέφεραν τις ευχές όλων των μελών.
Στη συνάντηση που ακολούθησε έγινε αναφορά στις δράσεις του Σ.Ε.Ο. Δράμας, τα μέλη του οποίου ζήτησαν τη στήριξη του Δήμου σε θέματα που απασχολούν το Σώμα. Παράλληλα, όλες οι παρούσες κυρίες δήλωσαν πως είναι πρόθυμες να προσφέρουν εθελοντικά στον Δήμο, όπου υπάρξει ανάγκη.

Στη συνέχεια, ο Δήμαρχος Δράμας, κ. Γιώργος Παπαδόπουλος, δέχθηκε επίσκεψη από το Προεδρείο του Δ.Σ. του Συλλόγου Τρίτεκνων Οικογενειών Δράμας, που του ευχήθηκαν καλή δύναμη στο έργο του.
Επίσης, αφού αναφέρθηκαν στις δράσεις του Συλλόγου και στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα μέλη, ο Δήμαρχος κ. Παπαδόπουλος δήλωσε μεταξύ άλλων πως: «Ο Δήμος Δράμας, με όλες του τις υπηρεσίες βρίσκεται στο πλευρό όλων των οικογενειών, και των Τρίτεκνων, και πάντα είναι πρόθυμος να συνδράμει στο έργο του Συλλόγου.».

