Εθελοντικός καθαρισμός του φαραγγιού των Μύλων στο Ρέθυμνο από μαθητές του 1ου ΕΠΑ.Λ. Γαλατσίου
Στον εθελοντικό καθαρισμό του φαραγγιού των Μύλων και του παλιού οικισμού του προέβησαν οι 29 μαθητές και οι 3 συνοδοί καθηγητές του 1ου ΕΠΑ.Λ. Γαλατσίου, στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής εκδρομής του προγράμματος: «εθελοντισμός-αλληλεγγύη» στην Κρήτη, με τη συνεργασία και τον συντονισμό της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος του Δήμου Ρεθύμνης.
Τους μαθητές υποδέχτηκαν ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος Πρασίνου και Εθελοντισμού Ρεθύμνης κ. Γιώργης Παπαδόσηφος, η Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Νικολέτα Γκολφινοπούλου και στελέχη της Υπηρεσίας.
Οι μαθητές, αφού περιηγήθηκαν στον οικισμό και ενημερώθηκαν για τους παλιούς νερόμυλους, τις αγροικίες και τη χλωρίδα και πανίδα της περιοχής, καθάρισαν και συνέλεξαν τα απορρίμματα από τα μονοπάτια και τους κάδους του φαραγγιού.

Η Διεύθυνση Περιβάλλοντος και οι αρμόδιοι Δημοτικοί Σύμβουλοι συνεχάρησαν τους συμμετέχοντες μαθητές και μαθήτριες του 1ου ΕΠΑ.Λ. Γαλατσίου και τους καθηγητές τους για την έμπρακτη κατάθεση της περιβαλλοντικής τους ευαισθησίας, και τους ευχήθηκαν να συνεχίσουν με το ίδιο ενδιαφέρον να αφήνουν το δικό τους θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα στη χώρα μας. Επιπλέον, διαβεβαίωσαν τους νέους του Ρεθύμνου, αλλά και κάθε σχολικής κοινότητας, που υλοποιεί προγράμματα εθελοντισμού και προστασίας του περιβάλλοντος στην Κρήτη, αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα, πως ο Δήμος και οι υπηρεσίες του θα είναι πάντοτε θερμοί υποστηρικτές κάθε ανάλογης πρωτοβουλίας και θα τη συνδράμουν με κάθε διαθέσιμο μέσο, εξοπλισμό, ηθική και έμψυχη συμμετοχή.

